- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Mini-ITX
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz Kornel #30948 üzenetére
ezt nekem szántad? mert nekem diesel volt és elég sz@r árat adtak érte
Tom1939: az asszonyé egy 4-es golf, 1,6 16V szívó, a legnagyobb gond vele, hogy 3 ajtós, amúgy patent kis gép (most cseréltettem is benne mindent, mert az lett a fő autó)
ami ilyen opció amit írsz faterom most vesz új autót, lehet átveszem tőle a honda civic-et (1999-es 1,4 250e km újonnan vette) azon már tényleg nem buknék sokat[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz Kornel #30954 üzenetére
de kia pro ceed volt, 3 ajtós 1,4 benzin 2 M-ért ment el, 5 évesen, még volt rá 2 év gari, de akkor az új már 4,2 M volt, a vételi árhoz képest ment el jól (3,1M szalonból), de mikor vettem még azt se tudták itthon mi az a KIA.
Akkor kellett volna venni egy 5 ajtóst, vagy kombit, most nem kellene variálni, de asszonynak nem tetszett egyik sem, pedig a szalonból 3,15 M lett volna a kombi magasabb felszereltséggel, csak vigyem, mert ugye a pro ceedet rendelni kellett.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
őstag
válasz kisza25 #30953 üzenetére
Hát lehet hogy jobb lenne az átmeneti időre az a civic. Az ignis azért az i30 után fájna rendesen. Még így is elég biztos vagyok benne hogy az éppen kifutott i30 ami neked volt az jobb úttartásban/komfortban mint egy vitara/scross. De ugye a hasmagasságot itt ki kell fizetni, csodák nincsenek. De nem olyan hatalmas a szakadék mint egy i30 és ignis között.
És így nagyobb a tartalék amíg pici a gyerek...
Valahogy úgy érzem hogy a kisautó új áron jóval kevésbé éri meg mint egy alsó-közép. Ha az asszony lenyúlja nálunk az scrosst, akkor is inkább lehet hogy veszek városba egy 3-4 éves hibrid yarist fél áron, nem érdekel ha 100 ezer felett a valós km (csak át nem verjen megint egy nepper ).
-
kisza25
félisten
válasz Tom1939 #30957 üzenetére
én ignist nem is néztem, swift merült fel röpke pár óra erejéig, de már el is múlt, a vitara-t meg ki is próbáltam, nem volt nagy baj a futóművel, a belseje volt nagyon kopogós az i30-hoz képest, de engem az annyira nem érdekel. Az ülőlap az viszont kicsit rövid benne, viszont magasan ülsz.
Összességében tetszett. Az i20/rio meg meglepően nagy belül, rio-t (2017) is kipróbáltam már, simán elég azaz autó, csak nem lesz rá pénz újan, abból meg nincsen használt, így marad az i20 ami 2015-től van ezzel a kasznival. (mindig ide lyukadok ki), vagy hitel amit nagyon nem szeretnék.
Vagy egy nagyon erős negyedév[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
őstag
válasz kisza25 #30958 üzenetére
Én is onnan indultam hogy alacsony az i30 (meg aztán az automata). Sajna a swift is alacsony, pedig az tetszik. A rio/i20 is jó, fordulásban is jobb mint az i30, viszont a hasmagasság ott is hibázik a kis földutakon (az active már ok, de ott tényleg "centikre" van a vitara árban)
-
kisza25
félisten
válasz M_AND_Ms #30959 üzenetére
most kb ott tartok, hogy mindegy mi, csak legyen már saját autóm megint, szóval engem is könnyen elégedetté lehetne tenni egy időre
Tom1939: mondjuk i20 active vs vitara közül biztos, hogy i20-at választanám, egyébként 16 cm magas az alja, nem tudom honnan szedtem azt a 17 cm-et
Amúgy i20 active 4M szóval felejtő, a 3,5M full fapad[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Kornel
veterán
válasz M_AND_Ms #30959 üzenetére
Ennyi.
Ha nagyon becsukom a szemem, akkor most lenne egy balenom olcsóbban.
Tényleg kisza, az nem játszik? Pont kijön az alap a keretéből, és ha jól emlékszem az nem olyan alacsony, mint a Swift.Tboy: maximum e mellé lesz másik, asszonynak.
Fűzöm már, hogy kell neki is egy vas, Swift sportot vagy colt CZC-t ajánlgatom neki, persze 1.5T-vel.
Nyilván hétvégén lenyúlnám -
nagyúr
-
kisza25
félisten
válasz Kornel #30964 üzenetére
igazat megvallva igazán csak a vitara tetszik, de az nagyon, szóval suzukiból azt szívesen bevállalnám, de ahhoz még össze kellene kaparnom majd 1 millát, a többi az nagyon kompromisszumos lenne.
Az i20 az ami még igazán tetszik, de ott is kompromisszumokra van szükség, hogy 3M-be megálljak.
pl. kiesik az 1,4 szívó, mondjuk az 1,25 szívót is dicsérik és csak használt kintről.
Legutolsó esély új autóra, olyanra ami tényleg tetszik is, a hitel
akkor viszont rio/i20/vitara játszana és akkor már rio-ból 1,4, i20-ból maradna az 1,25, mert 1,4 csak automata van, vitara-ból meg egy 1,6 gl+[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #30965 üzenetére
Very nice
Kisza: a végén majd kihozol egy FL-es 1.4T Vitara-t, összkerékkel, automataval, GLX felszereltséggel
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Napfénysüti #30965 üzenetére
Szép ótó, ma láttam egy pont ilyet SZT-666 rendszámmal, bejövős volt.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
nagyúr
válasz Sza_Sa #30968 üzenetére
Bevallom mikor anno először láttam tesztekben annyira nekem nem tetszett. De így ebben a kékben kezd egyre jobban bejönni. Amúgy nagyon vidám kis autó, nem is rossz vezetni. Eddig tényleg nagyon elégedett vagyok kivéve egy dolgot.
Ez a nyamvadt TPMS szenzor valamelyik keréknél bejelez pedig néztük hogy a nyomás rendben van. Alighanem az ezres szerviznél majd szólnom kell hogy csináljanak vele valamit. Ma voltam másik Suzuki szervizben (nem itt vettem), leengedték mind a 4 kereket majd felfújták és mondták menjek vele hátha. De úgy tűnik ez se megoldás. Na mindegy, csak azért bosszant kicsit.
Viszont ezt leszámítva nagyon jó kis gépnek tűnik az áráért.Més que un club!
-
blakey
titán
válasz Napfénysüti #30969 üzenetére
Mire van állítva? Lehet, hogy ECO-ra van állítva a BC szerint és Comfort-ra van fújva a kerék, ebben az esetben bejelez.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
nagyúr
-
air
nagyúr
válasz Napfénysüti #30971 üzenetére
Inkább az utóbbi. Valószínűleg rosszul kalibrálták.
Majd írj néha fogyasztási adatokat!
Az új Baleno állítólag hihetetlenül jól fogyaszt.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
nagyúr
Oké, majd tervezem vezetni a fogyasztást mert én is kíváncsi vagyok. Apósék a sajátjukkal olyan 4,2-4,5 l-rel simán eljárnak. Igaz az övékben már bekopott a gép mert van benne 14.000 km.
Nekem legutóbb a fedélzeti kijelző 4,3-4,4 l-t írt de ahogy olvastam a fórumában olyan 10%-ot csal kb lefelé a saját mérése.Més que un club!
-
dnelb
veterán
válasz Napfénysüti #30977 üzenetére
Durva. Nekem hétvége átlaga ~8l. Mondjuk rohadtul megérte, szerelem Ez a bcm csalás úgylátszik suzuki betegség..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A VTi-vel én 8,5 l alá nem tudtam menni átlagban. De amikor 3-asban előzgettem volt hogy láttam ahogy megy lefelé az üzemanyag mutató.
Tegnap azt számoltam hogy ha ez a Baleno ennyire durván fogyaszt akkor a Hondához képest éves szinten olyan 100.000 Ft üzemanyagot spórolok. Nem emiatt vettem a kis Suzukit de azért ez egy kellemes tudat.Més que un club!
-
dnelb
veterán
válasz Napfénysüti #30979 üzenetére
Mondjuk vti után ez elég éles váltás azért...
-
dnelb
veterán
Autósmozi: Suzuki Swift Hybrid bocs ha vótmá'
-
Motion_Blur
félisten
válasz Napfénysüti #30977 üzenetére
Az durva fogyi!
Pont ma voltam az egyik márkakereskedésben, megnéztem Vitarat, Scrosst, Balenot, Swiftet.
Scross jön be a legjobban, utána Swift.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #30982 üzenetére
Ennyi
Ideális magyar autó páros lenne, Scross plusz egy swift sport. -
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #30982 üzenetére
Nalam Vitara , Scross a befuto az ujak kozul. Es vegul a Baleno.
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #30982 üzenetére
Nekem is S Cross! A puha kartámasz kéne sss-be Balenoban is az van.
Az ignis meg nokomment. Még ha fizetnének se kéne, pedig elvileg a korosztályom a célcsoport...[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
A puha kartámasz kéne sss-be
Szerintem mindegyikbe az van. Vitarába is az van.
(#30987) Krisztián
Egy jó kárpítossal megoldható, nem?[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kiskun968
tag
Swift 2017 GL+ 1266 km 5.45l fogyasztás főleg városban, /Budapest/
[ Szerkesztve ]
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm ***Honda Civic E:HEV Elegance 2024 ***
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #30996 üzenetére
Nálam 6.5 és 6.8 között van, bár én nem váltok fel 2000rpm alatt, sőt, inkább úgy mondanám, ritkán közlekedek 2000rpm alatt. Mert nem a fordulatszám öli a motort, pláne a bejáratósat. Mindez megyeszékhelyen, jelemzően 7-8 km-es távokon, de összesen egy db lámpával, szóval nem városi üzemmódban.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
AMD Power
titán
Beszéltem ma a sógorom apukájával. 2004-ben vettek egy 1.3 Ignist, újat. Azóta is használják. 100.000km van a gépben. A kopó alkatrészeken kívül és a két hátsó kerékagycsapágyon kívül semmi baja nem volt eddig.
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #30998 üzenetére
Az bszna be ha 100k km alatt lett volna más baja is.
Nyilván most majd a kora miatt szépen sorban jönnek majd rajta a hibák, ha a hátsó kerékcsapágyak cserések voltak, akkor a lengéscsillapítók sem jók már valószínűleg, csak ugye az emberek többsége akkor veszi észre, hogy rossz valami, ha már szétesik.
Após 1.4 F Astra-jának kopókon kívül semmi baja nem volt még, lengéscsillapítók, kerékcsapágyak gyáriak, 1-1 szilent lett benne cserélve, van benne 150k km, és 22 éves a gép. Mondjuk az F Astra kényelme egy Ignis-hez képest még mindig százszor jobb, nem véletlenül mondom, hogy próbáld ki, de ne csak sima aszfalton, egy két úthibán, vagy kátyúban is...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Bluetooth hangszórók
- Apple iPhone 11 - népalma
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ingatlanos topic!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- LEGO klub
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest