- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
Új hozzászólás Aktív témák
-
Padre81
csendes tag
Nem akarom borzolni a kedélyeket de a Suzuki Háznál az olajat is túltöltötték. Szervizkönyv szerint ugye 3.3 l megy bele, de a számlán 4.2 van. Néztem egy olajszintet, és a felső nívón jóval túl van a szint. Egyre inkább gyanakszom, hogy emberünk valami miatt az 1.6-os szívó benzines adagját mérhette ki, és akkor már hagy menjen a 0w20. Igaz az 1.6-ba se kell 4.2, csak 3.9 liter. Most már komolyan nem értem. Nyilván az ilyen mértékű túltöltés se jó. Szerintetek az hogy ilyen és ennyi olajjal mentem kb 8500 km-t (kb 50% autópálya, 30% országút, 20% város) mennyire szivattam meg magam, hogy nem vettem észre már az elején?
-
Keil Walker
aktív tag
Sziasztok! Egy ideje olvasom a topikot, mert az sx4_s-cross a kiszemelt autó, amit hamarosan valószínűleg meg is veszünk, ha minden jól alakul. Azt szeretném kérdezni, hogy melyik kereskedésben érdemes megvenni? Privátba is jöhet, ha nem szabad, vagy nem akartok reklámozni.
1.4T indigókék gl+ a terv. Sokat számít a metálfényezés? Sok helyen 130ezret kérnek érte pluszban, amit nem is sajnálnék rá, de nem láttam még egymás mellett egy metálfényes és anélküli scross-t. -
Nerd
aktív tag
válasz Keil Walker #31503 üzenetére
Nem ugy van, hogy csak feher van metal nelkul es az osszes tobbi szin metal? Nekem ezt kereskedo mondta...
-
félisten
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #31510 üzenetére
Nehogy már neki kelljen észrevenni!!
Basszák meg.
Agyhalottak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Keil Walker #31503 üzenetére
Ha indigókéket szeretnél, akkor mindenképp ki kell fizetned a felárat, mert metálszín.
Hogy érdemes-e? Szerintem igen. Szebb és jellemzően vastagabbak a metálfényezések a többinél, valamivel ellenállóbbak a külső hatásokkal szemben. -
villifog
tag
válasz szabonagyur #31510 üzenetére
Tulajdonképpen garanciális autóról beszélünk,
majdnem új autóról. Azért a szervízben lehetnének
egy "kicsit" körültekíntőbbek, nem mindenki
ellenőrzi az olajszíntet szervíz után, de inkább
több legyen az olaj mint kevesebb. Arról nem is
beszélve, hogy nem flakonos olaj ment bele,
(4liter/flakon) vagy 5db. a literesből, hanem hórdós
már a 4,2 liter miatt. Ajánlatos lenne flakonos
olajat kérni, meg olajcsere előtt egy kicsit átnézni
a kézikönyvet. Az olajszínt ellenőrzésére
visszatérve pl.: egy idősebb HÖLGYTŐL azért
ne várjuk el, hogy ilyen dolgokban profi legyen,
Ő elvárja, 3 évig szervízbe viszi, minden tökéletes
legyen. -
őstag
válasz Kornel #31511 üzenetére
Nagyon durva. Jogászként kezdjem el én szervízelni az autóm vagy mi?
Tiszta képtelenség... Szívesen kifizettem ha megcsinálják amihez nem értek.
De ha ugyanannyira nem értenek hozzá mint én, vagy totál hanyagok (saját gépükkel is ezt tennék?) azt nagyon nem bírom.Van vajon olyan suzuki szervíz Budapesten aki megbízható? Mert a 2 Zuglóhoz közelibben már az autó átvétele előtt inog a bizalmam.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Padre81 #31502 üzenetére
Valszeg semmi baja nem lett az autódnak, de ez akkor is durva tényleg az a legjobb, ha az ember magának csinálja. Nekem sajnos nincs a garázsban akna, így szerelőhöz viszem, de már a gyári szűvővel és olajjal felszerelkezve megyek. És szépen megyek le az aknában a gyerekkel hogy lássam mit csinál.... másképp nem megy... így is minden esetben szólni kell hogy hagyja még pár percet kicsöpögni mert egyből rakná vissza a leeresztő csavart..
Szóval tényleg csak az a tuti amit Te csinálsz magad!
Természtesen tisztában vagyok vele hogy egy új autónál ezt nem lehet megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
villifog
tag
Azért néha elgondolkodom azon amikor azt hallom, hogy a " tökéletes nem elég jó "
mondatról a JAPÁN TAKUMI szakemberekről, pl.: egy MOTOR egy EMBER, minden
vonalkóddal adminisztrálva, a végén a saját nevével szignózva. Ehhez képest a magyar szakik nem egy motort, de még
egy olajcserét sem képesek normálisan megcsinálni "szakszervíz".
Talán ezért is tartunk ott ahol, vagy minden igényes SZAKEMBER
JAPÁN-ba ment TAKUMI-nak. Elnézést, hogy a magyar szakit kisbetűvel írtam.Ez egy vonalkóddal történt munkavégzés után, hogy fordulhatott volna elő.
Azonnal kidobta volna a szgép, hogy bibi van.[ Szerkesztve ]
-
Padre81
csendes tag
válasz szabonagyur #31510 üzenetére
Szia, lehet hogy te alapból nem bíznál meg az egyik legnagyobb márkaszervízben, de nekem eszembe sem jutott volna, hogy egy ilyen alap dolgot mint az olajcsere ennyire el lehet kottázni. A 0W20-at még lehet magyarázni, a majd egy literes túltöltést nem. Hétfőn reggel ott kezdek, és jegyzőkönyvet fogok kérni akkor is, ha van valami épkézláb magyarázatuk. 3+2 év garancia ide vagy oda, megpróbálom magam bebiztosítani.
-
Padre81
csendes tag
Egyébként megírtam Olajdokinak is, leaglább mások okulnak belőle. Új autó illetve szakszervíz ide vagy oda, nem szabad naivnak lenni. Fool me once, shame one you, fool me twice, shame on me.
-
Tarill
őstag
-
bajnokpityu
félisten
Srácok, eladtam a vitarát. Ha vki épp típusspec cuccokat keress, írjon, lehet lesz olcsóban.
Szerelőm szerint nem volt okos döntés, de jól jön a még szélesebb hátsó ülés.[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Gergőke88
addikt
válasz bajnokpityu #31526 üzenetére
Mi lesz helyette?
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #31529 üzenetére
Mielőtt kiaflame nek venné valaki. 1 (szerintem szándékos ) típushibája van a kis benzinnek, nem horror, de darabokra kell szedni a kocsit javításához. Ezért a nagyon pontosan vezetett könyv fontos. Dieseleknek több gondja van, mint bármely márkánál. Átlaghoz képest jobb azért, de nem annyira csótány, mint szívó suzukik
Vitara meg 2 éves típus, ha van baja, mostanában fog kiderülni. De egyelőre semmiröl nem tudunk. 1 nap alatt elment, szinte ingyen volt új autónk két évig. Adott szín fél évre rendelhető.
eladó topping dac
-
zolnagy
őstag
válasz bajnokpityu #31530 üzenetére
mit jelent az, hogy "csótány"?
-
blakey
titán
válasz zolnagy #31531 üzenetére
Szerintem arra gondol, hogy mindent túlél.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Sza_Sa
senior tag
Győr vonalon két szervizzel van kapcsolatom
Molnár Győr és Csorna: nagyon gyenge szerviz minőség, viszont olcsó. Az olajcsere 4l-es 5w30 dobozos olajjal, szűrővel 20.000ft alatt. Viszont nem ismerik a nyomatékkulcsot, annyira meghúzták a leeresztőcsavart. Én bezzeg ismerem és használom...Meg persze a feltöltési mennyiséget sem, nekem is beleöntötték kb. a teljes flakont, nekem kellett leengedni belőle. Most is a maximum jelzés felett van, de legalább csak minimálisan.
Illetve volt egy klíma problémám is, a két zóna nem fújt egyforma hőmérsékletet. Ezt sem tudták megcsinálni, még fényérzékelőt is cserélni akartak. Persze nem engedtem nekik, hogy hozzányúljanak. A másik szerviz megoldotta 1 nap alatt.Stabil Győr Fehérvári u. : Egy csöppet drága, az olajcsere szűrőkkel 45.000ft körül van, bár az ár nehezen összehasonlítható, mivel itt levegőszűrőt is cseréltek volna. Hordós olajból dolgoznak amit a saját szememmel láttam, voltam benn a raktárukban. Rendesen matricázott gyári olaj, nem hinném, hogy ezzel trükköznének. A szervizvezetőt ismerem, jó srác, nem csalnának ilyennel, de ha igen, megmondaná, hogy ne vigyem hozzájuk. És használnak nyomatékkulcsot, és könyv nélkül tudták a leeresztőcsavar meghúzási nyomatékát, ami alap egy szervizben.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Harkovz
aktív tag
válasz Sza_Sa #31534 üzenetére
Értem én,hogy munkaerő hiány van jó szakemberekből de azért ez túlzás már ami itt van.És szinte nincs is már normális szervíz pesten sem ahogy olvasom.Már azon gondolkodom nyitok egy szervízt és jól menne pusztán csak azért mert korrekt lennék és tudnám mit csinálok főleg egy ilyen alap dolog mint az olajcsere.A szalonokban az értékesítők sem tudnak semmit,mikor voltam bent érdeklődni meg teszt vezetni jóval többet tudtam a kocsiról pusztán abból amit olvastam róla mint ő.
-
air
nagyúr
válasz Harkovz #31535 üzenetére
Ja, kérem a korrekt, hozzáértő szakemberek már mind elmentek, mert nem szeretik, ha bagóért még hülyének is nézik őket.
Európa összeszerelő üzemében nincs szükség rájuk, csak 2-ig számolni sem tudó segédmunkásokra.
Ez van. Ahol én vettem az autót, ott is én tudtam a legtöbbet róla, a szalonban és a szervizben dolgozók közül.[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Kornel
veterán
-
Sza_Sa
senior tag
válasz zolnagy #31537 üzenetére
Nem kötelező szerviz volt csak sima olajcsere.
Ha jót akarsz, tényleg ne menj a Molnár közelébe se! Én itt lakom tőlük 300m-re, persze, hogy bepróbálkoztam. Második alkalommal a szerelő srác a mocskos, olajos ruhájában beült a kocsiba, akkor döntöttem úgy, hogy itt már nincs mentség, tényleg igénytelenek. Az olajcserénél is rezgett a léc, de ott úgy voltam, hogy legközelebb finoman felhívom a figyelmüket a pontos feltöltési mennyiségre. Bár ott már mondtam a feleségemnek, hogy olajcserén kívül semmi másra nem merem bevinni, ki tudja mit csinálnának.
Aztán jött a koszos ruha a klímás értetlenkedéssel.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sza_Sa #31534 üzenetére
Uhhh, rossz ezeket olvasni...
A 45.000 meg nagyon drága, a levegőszűrő cseréje filléres tétel, az nem dobhatja meg (ennyire).
Ha ezt az ember otthon meg tudja csinálni: mondjuk egy ENEOS olaj legyen 8e + gyári szűrő 2e + egy levegőszűrő 3e Ft. Az ugye végösszegben 13e Ft, max. 15... ráadásul a szerviznek gondolhatod mennyibe jön ki a hordós olajból a 4 liter, kb. 3e Ft-ra. Mocskos nagy lehúzás megy...
Én a jövő héten viszem az autót az Ivanicsba, mert a legjobb barátom + a szomszédom is ott dolgozik. Így is félek ott hagyni az autót, de muszáj mert pár dolgot már nem akarok halogatni. Generátor szíj, klíma szíj, toronycsapágyak tuti cserések, meg kell nézni a hátsó fékeket + a teljes futóművet.
Eddig bárhova vittem az autót, mindenre azt mondták hogy jóvanazúgy, vagy ha hozzányúltak akkor elbaszták.
Felajánlotta a szomszéd hogy cseréltessem az olajat is náluk, de nem fogom mert hordós + nem vagyok ott, nem látom hogy mi történik..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #31543 üzenetére
Eneosnak van 5w30-as C2-es olaja?
Mert még mindig ez a turbós suzukikba való a hivatalos oldal szerint. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #31545 üzenetére
Király.
Akkor megvan az olaj, amit legközelebb szerintem én viszek majd.
Már csak egy jó suzuki márkaszervizt kellene keresnem. -
Harkovz
aktív tag
Lehet most 130 ezer km. után már én is 5w-30 ra váltok 0w-20 ról.Nem árt már talán kicsit vastagabb olaj bele.Sx4 1,6.
-
Harkovz
aktív tag
válasz Motion_Blur #31548 üzenetére
Én is Sustinára gondoltam egyszer már volt is benne.Csak én az 5w-30 ra az áll közelebb a 0w-20-hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest