Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED TV topic
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Akciókamerák
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szkury
tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy most raktam fel az üléshuzatot. Bocs Ignis.
A hátsó ülés alsó részét elől kétoldalt felemeltem és akkor láttam, hogy hiányzik alul vmiféle műanyag elem amibe bele kell nyomni a ülés alsó részén található fület.
Hogy hívják ezt az alkatrészt és lehet kapni?Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
blakey
titán
válasz Kornel #30254 üzenetére
A kerámia bevonatot ajánlották a kozmetikában, de nem tudim, hogy ez megéri-e vagy sem, állítólag 1,5-2 évig védelmet nyújt, bár kérdés, hogy mi ellen. Most sima waxolás ment rá és úgy tervezem, hogy 3 havonta megkapná ez a waxolást, tudom, hogy nem olyan erős védelem de na, azért nagyon szép és jó tud lenni. Ha jól emlékszem akkor 90e lett volna a kerámia bevonat.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30257 üzenetére
Sajnos itthon nincs lehetőségem, a fedett parkoló nem arra való, hogy waxoljak. Ha jól tudom a művelet után 24 óra pihi van és csak utána mehetek ki vele. 20e-ért gondolkodás nélkül belevágnék.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
SirKero
őstag
A start-stop rendszerről mi a vélemény? Mint laikus attól tartok,hogy az állandó indítás csökkenti az önindító élettartamát. Vagy kitaláltak valamit ami kiküszöböli? Bocs ha nagyon béna a kérdés de abszolút láma vagyok a benzin üzemű gépekhez
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Danex
addikt
válasz SirKero #30261 üzenetére
Ahogy írták, erősebb akku, nagyobb generátor, erősebb önindító meg nem tudom, hogy a suzukinál ilyen, de azzal is szoktak segíteni, hogy a hengereket megfelelő pozicióban állítják le így azonnal tudnak indítani nem kell még ehhez is fordítani a motoron.
De személy szerint kikapcsolom ,mert automatánál ahogy beállsz a parkolóhelyre le is állítja magát, majd ahogy D-ből kiveszed ,hogy betedd P-be azonnal el is indítja magát, majd aztán te állítod le.
Akkor szoktam bekapcsolni mikor órás lámpa van és tudom, hogy legalább 20s-ig állni kell. Illetve tegnap állítottam be, hogy a klima econ legyen, így később lép ki magától a start/stop-ból ,ha várakozás közben meleg lenne és kéne a klíma.
-
blakey
titán
válasz SirKero #30261 üzenetére
Semmi különös, fel van készítve a rendszer és könnyen megtanulható a kezelése de ki is kapcsolható, szerintem mint minden új dolog ez is egy picit túl van lihegve, teszi a dolgát és kész, van olyan rendszerbeállitás ahol nem minden esetben kapcsolja le a motort. Szóval bátran lehet használni ha meg nem tetszik akkor minden indítás után rögtön kikapcsolod.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Danex
addikt
válasz kisza25 #30264 üzenetére
Van hogy éri a nap rendesen a kocsit, szóval elég meleg van benne, a hűtővízmutató se a minimumon van fél perc alapjárat után és leállítja magát, majd mivel még van vagy 30 fok az utastérben, rá 5s-re újraindítja magát mondván a klíma miatt mennie kell a motornak mert bent megrohadnak
Ezt állítottam most comfortról eco-ra, így ez elvileg nem / sokkal később történik meg.
(#30265) blakey
Gondolom erre az eco - standard - comfortra gondolsz. Ahogy írtam prioritás a leállás majd csak utána ezen beállítás[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz kisza25 #30264 üzenetére
Elég okos a rendszer és hideg motornál nem áll le, legalábbis eddig ilyet nem tapasztaltam, illetve klima mellett nem minden esetben állítja le a motort, szerintem jól működik, igaz, nekem nem automata váltós az autóm.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Igen, de azért nem szabad elfelejteni, hogy különböző motorokról van szó, neked turbós és automata váltós az autód, enyém szívó és manuális váltós. Valószínűleg ezek is közrejátszanak abban, hogy eltárőek a viselkedések, igaz, nem nagymértékben, de azért vannak eltérések.
Amúgy megrendelted a mankókereket és a többi hozzávalót?ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Danex
addikt
-
gerii
addikt
Komolyan mondod, hogy D-ben ha megállsz, leállítja a motort? Hülyék ezek, pont erre van az N kitalálva, hogy oda húzza be az ember ha sokáig áll (a pirosnál mondjuk).
Emelkedőn mit művel, ha állsz a sorban D-ben, benyomott fékkel és indulni kell? Leemeled a lábad a fékről a kocsit húzza hátra a gravitáció, a hajtáslánc hozzá van kapcsolva a motorhoz> azt is forgatná visszafelé, erre az önindító ráteker egy egészségeset"Régen" hogy is tanították a mérnököknek a motor kopását, indításnál a legnagyobb? Az hogy turbó is van rajta, meg már komikus. Lehet, hogy sokat agyaltak a minél kevesebb extra terhelésért, de egy biztos: a stop-start jót nem tesz neki.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Igen, ezek kellenek. Itt is körülnézhetsz, van ami egy picit drágább vagy ugyanannyi, van ami sokkal drágább, de néha jól jön, nekem jól jött, mert volt ami a másik helyen nem volt készleten és türelmetlen voltam.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Igen, csak ballonosabb, jó lesz, nekem is 17"-os kerekeim vannak viszont van 16"-os váltóméret is. 135/90R16 a mankókerék mérete, nagyobb kerék nem is nagyon férne be, gyakorlatilag kitölti a helyet. A vitarákat az elején még ezekkel a mankókerekekkel adták.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tm5
tag
-
mirci18
addikt
Csak érdeklődésképpen kérdem:
Mostanában gyakori az hogy az új autókhoz nem adnak pótkereket?
Mert annó a mienkhez kaptunk szerszámokat pótkereket normálisat nem ezt a mankókereket.Másik dolog ezt a sima emelőt nem ajánlom nekem ilyen volt évekig.
Elég volt egy földes talajra való letétel a kocsi súlya alatt megrongálódott.
Plussz eléggé használhatatlan nehézkes vele dolgozni.Én ezt használom könnyű vele dolgozni:
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
blakey
titán
válasz mirci18 #30279 üzenetére
Mostanában gyakori az hogy az új autókhoz nem adnak pótkereket?
Igen többnyire javítószett jár ami nem túl egészséges TPMS esetén.
Másik dolog ezt a sima emelőt nem ajánlom nekem ilyen volt évekig.
Megpróbálunk lehetőleg szilárd talajon használni. Mi rongálódott meg, az emelő vagy az autó? Amúgy a képen látható sem sokkal jobb, más. Egyébként meg hátha soha nem lesz rá szükség, előző autómon 1X használtam, előtte sem és remélhetőleg utána sem lesz rá szükség.ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
mirci18
addikt
válasz blakey #30280 üzenetére
Szégyen hogy már ezen is spórolnak.
Pedig ennek alapnak kéne lennie.
Egy javítószettel mit érek a semmi közepén?Nyilván ez is csak egy sima emelő de egy fokkal jobb a gyárinak hazudott csúfságtól.
Másik dolog valószínűleg az én hibámból hajlott el az emelő a kocsi súlya alatt de mivel egy úton álltam így azért az út mellett lett felemelve hogy ne lassítsam annyira a forgalmat.
Pont a falu végén levő terelőszigetnél robbantunk le egy kanyar előtt így nem akartam az úton emelni a kocsit.Mint írtam is az emelő sérült de amilyen gyenge a wagon r kasztnija az sem bírja jobban az emelés ott is hajlik közben azok a vasrészek ahol az emelő és a kocsi találkozik.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Danex
addikt
Mondjuk mikor az ezres átnézésen megláttam, hogy egy vékony hajlított vason támasztják alá a kocsit meglepődtem.
-
SirKero
őstag
Ezzel a kerámia bevonattal van valakinek tapasztalata [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz SirKero #30284 üzenetére
Ez nem kerámia bevonat, olyan wax ami némileg kerámia bevonat tulajdonságokkal rendelkezik, tehát bizonyos időközönként meg kell újítani, azt nem tudom, hogy mennyire jó ár-e vagy sem. Most már kezdek elbizonytalanodni abban, hogy kell-e nekem kerámia wax vagy sem, most úgy vagyok, hogy 2-3 havonta waxoltatom az autót. A jó kerámia wax meg nem olcsó.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
blakey
titán
válasz Kornel #30289 üzenetére
Nem is írtam, hogy drága lenne annyiért, de én nem tudom megcsinélni mivel nincs eszközöm hozzá. Azokat is meg kéne vennem aztán helyet is kell találnom ahol a művelet után 24 órát pihen. Ha mást kérek meg, hogy csinálja meg akkor már nem 20e. Többnyire a kozmetikák áraira gondoltam ahol 90-130e között van az ára.
Szóval lehet kerámiáztatni, de mondjuk annak éri meg a legjobban akinek ez a munkája, vagy van eszköze hozzá stb. Én jelen pillanatban pénzkidobásnak éreznék 90e Ft-ot egy ilyen műveletre és nem garancia, hogy a barom a parkolóban nem nyítja rám az ajtót, vagy nem esik le egy ág a fáról. Persze könnyebb szenneyződések, mikrokarcok ellen jobban véd. Ha 20e-be kerülne nekem is a művelet akkor belevágnék, de ezt írtam is.(#30288) SirKero
Én most a kézi waxolásra gondoltam, ezt a kozmetikában 6400-ért csinálják és szépen dolgoznak, ebbe benne van a komplett mosás (külső/belső), felni tisztítás, gumiápolás. A szélvédőre félévente rain-x-et teszek, az is valamilyen nanotechnológiás megoldás és szépen dolgozik.[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kisza25
félisten
Na beszéltem egy ismerőssel vitarat használja taxizni, most 22e km van benne (decembertől, tehát használja), elégedett vele dicséri 6 lityi körül eszik neki az 1,6 szívó. Mondjuk az autópálya erős szél dolgot ő is kapásból mondta, pedig nem kérdeztem rá.
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #30291 üzenetére
Kérdés mennyit mész pályán.
Én minden nap 40 km M0, ott nem tűnik fel, amúgy is kanyarodik az út, illetve 120-nál még nem jelentős az oldalszél okozta lökdösés, 130-140 körül kezd érezhető lenni.
Egyébként az 1.4T is 6 liter körül van, nálam most 6,5 vegyesben, de lehetne kevesebb is, csak állandóan a belső sávban tolom a sort[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz kisza25 #30291 üzenetére
Szerintem egy nagyon jól sikerült modell. Az oldalszél minden autónál zavaró tud lenni és ha téged jobban zavar akkor nem szabad magasépítésű autót választani, de bőven jó vele menni. Bár sokan előhozzák az autópályát, nincs vele semmi gond, van benne erő, megy rendesen, persze az elején az első 1-2 ezer km azért gyengébb (minden úton) de utána mindenféle korlátozás eltűnik és szabad a pálya.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kisza25
félisten
válasz Kornel #30292 üzenetére
Az attól függ éppen hova kell sokat járnom, van hogy heti 1x van, hogy napi 3x pályázok.
M0 az 100-120, de pályán én 140-150-el szeretek haladni. Az i30 1400kg és sokkal laposabb, meg alacsonyabb a hasmagassága. Ennek semmi szélérzékenysége sincs. A kia ceed csak 1160 kg volt, azért azzal egy erősebb szelet már megéreztem, meg itt Balcsi mellett mindig van szél.
Mondjuk RIO/i20 is könnyű, csak nem olyan magasak.
Az elmúlt 3000 km átlaga 5,1, most nem pályáztam csak országút 4,2-őt mutat és ez előzgetve.
az m0 Vácról Budaörs 4,5 liter 110-120-al.
Ettől függetlenül már nagyon kellene egy szívó benya, rosszul érzem magam, ha tudom, csak pár kilométerre fogok elmenni az autóval
Az 1,4T az mehet rendesen, sajnos nekem az 1,4 szívó/1,6 szívó a plafon amit felérek ezekben (anyagilag)
hetekben párszor ezzel mentem, na ez imbolyog rendesen már 90-nél is, de mondjuk ez még terepjáró, nem suv[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
blakey
titán
válasz kisza25 #30294 üzenetére
A múlthéten volt néhány szeles nap, egyiken pont autóztam és nem volt zavaró, nem éreztem bizonytalannak az autót.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
biker
nagyúr
válasz kisza25 #30294 üzenetére
1,6 szívó Vitara, M0 nálam 120-122 órával, az kb 117-118 gps-el, pályán tempomat 146-147-re, az 139-142 pont belefér
Na ekkor kortyol rendesen, és nem kevésbé szélérzékeny,mint a wagonR+-om meg egy átlag nagy kombi.
Ez van
Ja, és ilyenkor kortyol rendesen. de én leszarom, kinek eszik 5,5litert a vitarája, mert nem érek rá. ja, automata is pályán így bő 7 litert eszik
de ha nagyon ráérek, elmegyek 6,5-el isElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
kisza25
félisten
válasz Kornel #30295 üzenetére
tesztvezettem a vitarat, de pályán nem mentem vele. Taxis haver felajánlotta egyből, hogy próbáljam ki, de éppen ügyfelet vártam. Szerintem, ha eljutok végre oda elötte kipróbálom. Úgy volt hétvégén elviszik az i30-at, de csúszik az is, mondjuk most nem sürgős, mert akkor szeptemberig g4 lesz csak, mondjuk most rendbe raktam
gobdolom, hogy hasít turbóval
értem köszönöm, te vag a 6. aki megerősítette
Mindebképpen ki kell próbálnom pályán is, mert tetszeni nagyon tetszik, ára is jó.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Halo
senior tag
válasz blakey #30290 üzenetére
Megerősítem. 80, 100k, legalábbis itt, Csabán az egyik szépségszalonban.
Az olcsóbbra 30e km, v 3 év, a másikra 5/50e garit ad.
Pénteken lehet, megkapom az autót, de szonáta már kellene is...egyelőre csúszik az applikálás.Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro
-
Motion_Blur
félisten
Nekem volt az autón kerámia, de akkoriban (4 éve) még 35K volt polírral együtt ma ez már 80-90K lenne... vidéken. Pesten 120-130K. Beindult az ipar, sokan akarják most ebből megszedni magukat.
Pedig csodát nem kell várni a kerámiától, főleg ha valaki házilag, polír nélkül rakja fel. Új autó is karcos valamennyire, azon is át kell menni..
Én most úgy csináltam hogy mosás, utána CarPro TRIX (gyurma helyett), második mosás, szárazolás, prémium wax (Collinite 915). Ez jóval olcsóbb megoldás és ha 2-3 havonta újrawaxolod, folyamatosan egyre erősebb lesz a hatása.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen