Hirdetés
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyomtató topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PhilBrick
őstag
válasz
Malibutomi #36999 üzenetére
Ha a hangárban átszereled, elméletileg az lesz rajta mikor lehívod.
Én most Gladiátorral játszogatok. Nem tapasztaltam ilyet, pedig azt sem villámgyors. -
Malibutomi
nagyúr
Egyebkent a 2.0-ban tudom allitani valahogy a hajo felszereleset?
Nekem eddig a dogfight nem hozott sok sikerelmenyt, nem tudom az Aurora ennyire lassu-e, de nalam a dogfight ugy nez ki hogy ramegyek valakire otthagy a szarba visszafordul-szembol elmegyunk egymas mellett, megfordulok, megint otthagy a francba-visszafordul-elmegyunk egymas mellett.
Olyan hogy valakit kovessek es probaljam leloni szinte sosem fordul elo.
-
Volfram42
senior tag
Nekem is sűrűn kilép sajnos. Amikor bent vagyok akkor viszont élvezem.
Van az a bug amikor lehet lőni Port Olisar-on. Szállok fel és kilőtt egy Connie tegnap. Nem zavar, mert alfa és nincs mit veszteni, de végre nem fagytam ki és erre lelőnek.
Ma nekem jött elő ez a bug. Na mondom akkor adjuk vissza kölcsönt.
Nos szerintem hamar körözött tömeggyilkos lettem, mert a Deltával voltam bent és előttem meg terített asztal volt a leszállópadokon. Nagyjából nyolc hajót szedtem szét a rakétákkal. Volt köztük Hornet, Cutlass és már éppen felszállt Connie is amiből a lángok közepette ugráltak ki az emberek. Mint ha egy hangyabolyba lőttem volna. Majd a kettévágott roncsa visszazuhant a felszállópadra rá a menekülőkre. Amit láttam arra ment a rakéta.
Kicsit bűntudatom volt, de a látvány kárpótolt. Ilyen nem is tudom, hogy láttam-e már játékban. Hatalmas pusztítást okoznak azok a rakéták és átmennek a pajzson.
Fel kellett volna vennem. Szőrös végighallgatta az ámokfutásomat. Tuti azt hitte megőrültem, mert csak röhögtem. -
Szőrös
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #36993 üzenetére
Azt hiszem írták, hogy most több crashre lehet számítani vagy több bugra ami azt okoz, hát bejött.
Na majd a következő buildben javul...vagy nem. -
Nathan Boggs
senior tag
válasz
Malibutomi #36994 üzenetére
Jajah, FPS nekem is helyreállt. Most toltam megint egy USER mappa törlést meg egy verify-t, de nem segített a dolgon, 5 perc után ugyanúgy megállt.
(#36993) TESCO-Zsömle: jah, valószínűleg az sem segít
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Nathan Boggs #36992 üzenetére
Nekem is surubben fagy, meg a szormok fele jelenseg is volt, hogy a belsonezet a galaxis tulfelen van a hajohoz kepest.
Viszont az FPS sokkal jobb mint a G verzioban -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nathan Boggs #36992 üzenetére
Lehet a free flight ad a rendszernek, vagy csak szimplán a hétvége.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
ConantheBarb #36991 üzenetére
Na aztán jöhet egy jó kis Dead Space IRL
Amúgy szomorú vagyok, most 10 percnél tovább még nem sikerült bent maradnom a szerveren
-
ConantheBarb
csendes tag
http://index.hu/tudomany/2015/11/22/tiz_ev_mulva_mar_banyaszhatunk_az_urben/
Nem tartom ezt off topicnak, gondoltam megosztom, hátha nem láttátok még.
ui.: reméljük a Star Citizen előbb kész lesz
-
Szőrös
veterán
válasz
Nathan Boggs #36988 üzenetére
Nem a több platformank nem látom értelmét hanem annak, hogy 16 ladik lehet egy instanceban 40 játékosra...
-
Nathan Boggs
senior tag
Működik a többi platform, csak a "semmi értelmét nem látom"-ra írtam, hogy van értelme, bár itt tényleg valószínű, hogy bugról van szó, mert a többi platform valóban működik. Bár mindig ott kérem le a nagy hajót, hogy ne másszon bele más
-
SkyS1gn
félisten
Connieból csak az Andromeda van 2.0-ban? Vagy taurus is? Gondolom én majd azt kapok loanerként Taurus miatt.
De várom már hogy kipróbálhassam.
A hangár megvilágítás mindegyikben változott?
-
Szőrös
veterán
válasz
Nathan Boggs #36984 üzenetére
Jelen pillanatban nem tudom elhinni, hogy instanceonként 40en lennénk
Oké, a multi crew hajók miatt talán lenne értelme ha nem lennének bugosak, szóval mégse.
-
Diopapa
addikt
válasz
Nathan Boggs #36984 üzenetére
Ehhez képest a többi platform működik
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
Szőrös #36983 üzenetére
Pedig van értelme annak, amit Drenadar mondott, az inves levélben írták, hogy korlátozva lesz a hajók száma, ami így kevesebb lesz, mint a játékosok száma. Ilyenkor meg csak kell valamilyen hibaüzenetet adnia. Bár amúgy szerintem a játékosok számát is csökkentették 16-ra.
-
Szőrös
veterán
válasz
Nathan Boggs #36978 üzenetére
Hopp, jó hogy mondod...megvan hozzá a riport, hozzátettem a magamét is.
Plusz az előbb már ship request is buggolt, azt írta, hogy az összes platform foglalt. Körberohantam és kinéztem az ablakokon és üresek voltak a platformok.
-
Szőrös
veterán
Avenger "új" pilótafülkéje, kicsit kényelmetlen
-
Jazz
veterán
"...akármennyire is tetszene nekem..."
Tehát te is szeretnéd, csak azt gondolod hogy ez sokakat elrettentene. Ne becsüld alá a játékosokat.(Eve-online-nak 400oldalas a belépő szintű leírása, és milliók játszák.)
"Miért játszik egy ember? Mert szórakozni szeretne"
Szerintem ez nem ilyen egyszerű. Nem lehet végletekben beszélni manapság a "játék" fogalmáról, főleg ha az egy mmo. A lényeg az élményfaktor, a hangulat, kihívások....és igen a szórakozás is.Értem miről beszélsz (hard mód), én is osztom.
Egyébként itt is van véglet. Pl.: Dio 3. Sírtak, könyörögtek az emberek, hogy legyen nagyon nehéz, legyen kihívás....aztán meg is kapták. Egyhitelték a tresh mobok a játékosokat. Abba is hagyták sokan. (aztán persze balancolták később.)
Nyilván a full realizmus se jó. Meg kell találni a balancot.
(#36974) GypsFulvus2:
Az igen. Én még csak 100-ról tudtam. Gyorsan bővítenek. (mondjuk van is miből).
Is-is. Majd most fogom magam igazán belevetni.
Tök jól leírtad amit leírtál, ez teljesen ok. Accepted. -
GypsFulvus2
őstag
Ha jól emlékszem legutóbb 280 embert írtak, hogy dolgoznak rajta, tehát égetik a pénzt rendesen. A SQ42 jövőre minden valószínűség szerint már elkészül, legkésőbb jövő Karácsonyra. A PU... fene tudja mikor.
Amúgy te ténylegesen kipróbáltad az 1.3.-at, vagy a 2.0-t, vagy csak videókat néztél? Azért kérdem, mert az 1.2 és 1.3-ban olyan volt az EVA, amilyennek leírod, hogy szeretnéd (tehetetlenség, ellenerőket kellett alkalmazni, hogy lassulj stb), szenvedtem is vele rendesen. Már abban a build-ben is ki lehetett szállni a hajóból, miután letetted egy platformra, aztán ellopkodni egymás hajóját. Elég nehéz volt irányítani, ha kicsit túltoltad valamilyen irányban, kenődtél a platformon, vagy elszálltál az űrbe. Talán ezért változtattak rajta a 2.0-ban, de lehet, hogy tényleg kár volt. A hajók irányítása szerintem az 1.2-ben volt a legjobb, egyáltalán nem volt árkádos, összetett és kifinomult volt. Az 1.3-ban könnyítettek rajta egy kicsit, a 2.0.-ban pedig jókora változások történtek. Én több mint egy éve próbálgatom, követem a változásokat, és azt mondom, ez egy jó egyensúly az árkád és a szimulátor között. A harcban vagy a versenyzésnél épp elég dologra kell figyelned, és ha igazán jól akarod csinálni, eléggé nehéz. Tudom miről beszélek, mert meglehetősen jó voltam benne; a Murray Cup-ban a top 50-be jutottam akkoriban. Az 1.2-nél 30-40 perc folyamatos harc vagy versenyzés teljesen ki tudta meríteni az embert. Ennél nem kell durvább, mert akkor már valóban az élvezhetőség rovására megy, és nem lesz elég játékos, hogy eltartsa a játékot.
-
KO2
aktív tag
Az a baj hogy én nem igazán tenném a mostaninál realisztikusabbra a Star Citizent, akármennyire is tetszene nekem, mert rengeteg játékos lenne akiknek ez már túl sok. Miért játszik egy ember? Mert szórakozni szeretne. Pont. Nem szabad a szórakozás rovására menni.
Viszont egy másik szerveren ( Hard mód ) stb. Az más tészta. Oda akkor mész csak ha azt szeretnéd. Így már szívesen látnék egy , ha nem is realisztikusabb, de nehezebb módot. És tudom hogy lennének jópáran akik ott tolnák az ipart, mert nekik az nyújtana örömöt
-
Jazz
veterán
válasz
Menthirist #36963 üzenetére
Írtam részletes választ, de elveszett a szöveg. Elküldeni nem engedi ("Sajnos lejárt az időkorlát (15 perc), a hozzászólás már nem módosítható!"), vissza gombbal meg nem tudom visszahozni amit írtam.
Nincs kedvem újra írni.
Röviden: Egyetértek mindegyik bekezdéssel. Egy 70/30 realizmus/arcad aránnyal kitudnék egyezni. (kb. ez van most is.)
Az a 0.1% szerintem van vagy 20% is. Mivel itt spec. egy olyan soha nem látott részletgazdag, komplex rendszer adott, amibe simán elférne egy ilyen világ is. Lehet nem várt fordulat történne és óriási magasságokba emelné az eladások számát, és mindenki ezzel szeretne játszani.
Veszteségtől nem kell tartani, mert már most 100millió$ a bevétel [link]. (és fejlesztik 50-100-an). És évekre van még a megjelenés. -
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
PoeDameron #36969 üzenetére
Jó dolog ez, hogy megállítja magát, ha kikapcsolható
Remélem gondolnak erre... ha nem, akkor így jártunk és majd folyamatosan nyomjuk a gombot
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Nathan Boggs #36968 üzenetére
Na igen, de milyen alapon helyezi magát nyugalomba? Nem azért nem nyomja az ember a gázt, mert nyugit akar, hanem mert sodródni akar. Ha meg akar állni, akkor a csillapítókat kapcsolja be. De persze ezek ilyen gyerekbetegségek, pusztán csak azért érdemes erről (és gyakorlatilag bármiről) beszélni, mert van az emberben egy kis félsz, hogy milyen dolgokat nem csinálnak meg végül a projectből, ami mégis kellene. És akkor fölöslegesen pörög rajta az ember.
Jazz, válasszál másik avatárt, mert összekevernek veled és azt hiszik, hogy pont olyan tamáskodó elégedetlenkedő féle vagyok, mint Te!
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
Szőrös #36967 üzenetére
Régebben nem volt. Azt tartanám jó dolognak, ha a CapsLock itt is kikapcsolná ezt, mint a hajónál. A ruhában meg simán lehet egy kis számítógép, ami számolgat és felhasználói beavatkozás nélkül próbálja magát nyugalmi pozícióba helyezni, így meg is van magyarázva, hogy miért lassulna le. (Amiért betették, az viszont vagy bug, vagy sokan panaszkodtak, hogy nehezen kezelhető... szerintem)
-
Szőrös
veterán
válasz
PhilBrick #36962 üzenetére
Ezt speciel nem tudja kipróbálni mert az 1.3-ban nincs EVA, csak PTU-n lévő 2.0-ban ( ha jól emlékszem ).
Ott most ezt kipróbáltam, valóban egyfolytában kell nyomni a gombot bár mintha egy korábbi buildben nem így lett volna.
A szimulátor témát kár vesézni,nem ez a scope és a fejlesztés mostani állapotában már nem is tudnak erre mozdulni ( lásd pl track ir-re vonatkozó megjegyzést RtV-ben ).
-
aha, milyen élmény lehet megtanulni a vezetését, aztán az első éles helyzetben milyen szar lehet százezer dolgot kapcsolgatni hogy csinálj valamit. Gondold el, kapsz egy lövést, kikapcsol egy rendszered, és mire megtalálod hogy mit kellene nyomnod (és hogy az hol van), addigra szétkapnak. Ezt pedig ismételheted százszor, mire tapasztalatot szerzel. Tehát alig 40-50-50 órányi kevés élvezetet nyújtó betanulási fázissal kell kezdeni, akkor meg már inkább csapkodom a tökömet csalánnal
A Star Citizen nem lesz arcade. Már most sem az. Ugyanakkor vérszimulációba sem szabad átcsapni, erről beszéltem amikor a játékélmény rovására való menetelről beszéltem. Ha 100 oldalas kézikönyvet kellene bemagolni ahhoz hogy felszálljon valaki az Aurora-jával, akkor az elhiheted, az eladások rovására menne.
Amúgy meg hiába van tengernyi arcade, és hiába kevés szimuláció, az a nagy helyzet, hogy ha azt akarod hogy nyereséges legyen a projekted, nem lőhetsz arra a 0.1%-nyi sci-fi szimulációs fanra aki erre talán vevő lenne, hanem arra az 50%-ra kell lőni, akik egy HAWX-nél jóval összetettebb játékra vágynak, de azért szeretnék élvezni is amit csinálnak, nem "dolgozni" a játék során. Ha az RBR jellegű szimulátorokra lenne nagyobb igény, akkor nem az NFS-nek lenne századik része. Kereslet, kínálat.
Az SC-ben meg mindenre van irányrakéta. Még az is be van kalkulálva, hogy ha egy forgó irányhajtómű van, annak irányba kell fordulnia mielőtt ellen tudna kezdeni tartani a meglévő erőnek. Ha kívülről nézel egy hajót manőverezés közben, lehet látni hogy mennyi thruster dolgozik azon, hogy azt csinálja amit vársz tőle. Próbáld kikapcsolni a számítógépi rásegítést, aztán úgy vezess hajót. Előtted a lehetőség.
Amúgy száz dolog volt már megszavaztatva a néppel hogy mit hogy akarnak. Kétlem hogy a többség vért akarna p*sálni a hajó "űrben tartásával", vagy hogy annyira élveznék hogy egy kanyar során felkenődnek egy aszteroidára. Ettől függetlenül van összetettség a repülésben, megintcsak, kapcsold ki a coupled módot és vadássz úgy.
_Gugu_: nem kis túlzással, gyakorlatilag még előtted sem kell lennie a repülőnek, hogy kieressz rá egy rakétát. Sőt, egy AWACS-tól kapott célpontra is lőhetsz, egyszerre tízre is. Atomtengeralattjárókat is két joy-al elnavigálják már manapság.
-
PhilBrick
őstag
"De az akkor is illúzió romboló hogy mindenféle fékező rakéta nélkül magától lelassul az ember az űrben ha nem tarjta folyamat nyomva a rakétát."
Ez mégis honnan vetted?
Tegnap írtuk, hogy éppen ingyenes kipróbálható. Megtetted már?
Szerk: Ja bocs, azzal a konfiggal nem is fogod....
-
Jazz
veterán
válasz
Menthirist #36937 üzenetére
Rouge system, nem rossz.
De ez már a másik véglet. Viszont akár ezt is belelehetne tenni. Ilyen garfika mellett mekkora játék élmény lenne megtanulni a saját hajód vezérlését.
Annyi arcade egyszer játszhatós szemét van a piacon, hogy egy csúcs grafikás-fizikás komplex rendszer biztos nem menne az eladás rovására.
Persze kinek mi. Van aki a könnyen fogyasztható egyszerű-egyszerit szereti. Van aki a soha véget nem érő borasztóan összetett és komplexet.
Nem véletlen hogy az eve-online is 30+ átlag korosztállyal rendelkezik.Tényleg nem kéne sok. Teljes valós tehetetlenségi modell, személyi pajzs. És ennyi. (És ha a witcherbe megnyomod a w-t akkor az galoppoljon magától, tényleg hiba hogy nyomva kell tartani. Ennyi erővel kézifék is lehetne benne, amivel befog a ló hátsó patája, és betudod venni a 90°-os kanyart.)
Játékból dunát lehet rekeszteni. De szimulátor csak nagyon kevés van. És valószínűleg a többség is ezt igényelni. Richard Burns rally-val többen játszottak mint valami szemét need for speed-el.
Én értem miről beszél KO2, teljesen egyet értek vele. Legyen nehéz, legyen összetett, de persze kell a balance.
Nagyn jó példa: Dio 3. Sírtak a játékosok hogy legyen nehéz, szakadjanak meg, legyen kihívás....hát lett is. Annyira hogy sokan feladták és abba is hagyták, mert reménytelen, esélytelen volt (1 hiteltek a mobok). (aztán balancoltak rajta).Mivel még is csak egy játékról van szó, nyilván az sem jó megoldás hogy a tehetetlenségi környezet annyira valós lenne, hogy csak pörögsz forogsz a hajóddal, emberrel az űrben, mert képtelenség korrigálni.
De az akkor is illúzió romboló hogy mindenféle fékező rakéta nélkül magától lelassul az ember az űrben ha nem tarjta folyamat nyomva a rakétát.#36958) KO2: lehet meglepő lenne az eredmény és pont a többség igényelné azt.
-
válasz
PhilBrick #36956 üzenetére
én ezt már lehúznám a lehetőségek közül. Már olyannyira felhő alapúra írták az egész infrastruktúrát, hogy nagyon erősen kétlem hogy valaha is lehetne saját szervert használni majd. Vagy majd építet az ember 24 magos blade szervereket. De őszintén, szerintem nem lesz saját szerver lehetőség. Ugyanúgy kisebb scope során volt ez még szerintem ígérve (kezdetekben).
-
KO2
aktív tag
válasz
Menthirist #36955 üzenetére
Kör lehet a hajón. Jel ne legyen hogy ide lőjj hogy eltaláld. És mégegyszer, ez nem az a mód lenne amit minden játékos élvez.
A moddolható szerver meg jó lesz. Eddig egy ehhez hasónló játékot se láttam ahol ne lettek volna ilyen igényű emberek. Az biztos hogy játékos lenne rá
-
BOGO07
tag
Most gyorsan ezt találtam mrfire írta le valakinek a műszerfalas dolgot de ha visszakeresel van több is.
-
PhilBrick
őstag
Elméletileg ugye lesz majd egyszer lehetőség moddolható saját szerverre. Oda majd lehet HC verziót fejleszteni.
A PU-ban nem, mert amint nehezebb lenne azonos jutalomért, még az egyébként ezt igénylő 1-2% sem élne vele, mivel hátrányba kerülnének a többiekkel szemben.Deja vu, ezt is kitárgyaltuk már 1-2 alkalommal.
(#36954) PoeDameron
Challenge accepted! -
A nehezebb (azaz leginkább különböző) irányítása a nagy és kis hajóknak így is meglesz (remélem) az ellenfél nem-kijelöltségét pedig nem hiszem hogy szeretnéd, így is gyakorlatilag sokszor nem látom a hajót csak a kört hogy hol van és merre halad. Szerintem ez kb 2 percig lenne érdekes, utána már elkerülnétek egymást kb azonnal.
Ha nehezíteni akarsz, játszhatsz itt is Guitar Hero gitárral vagy kormánnyal, ahogy mások ezekkel vitték végig a Dark Soulst
Vagy fél kézzel, bekötött szemmel, stb
Külső nézetet meg simán unbind-eled a billentyűzetről és kész, nincs külső nézet
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Menthirist #36946 üzenetére
Igen mondjuk futkos a hideg a hátamon elképzelve hogy milyen lehet amikor a fejlesztők ötletelnek akár egész apróságokon is, és egyre másra ugranak be a jobbnál jobb, bonyolultabbnál bonyolultabb ötletek, és azon jár az agyuk hogy ezeket most hogyan szortírozzák, melyiket valósítsák meg, melyiket dobják el, hogyan illeszkedik az ötlet a már meglévő rendszerekhez, megvalósítható-e. És minden újabb ötletnél ezen végigmenni. Szóval én mindent megértek, csak csinálják úgy ahogy én szeretném, és akkor nem szólok be a prohardveren Chrisnek.
Torzi, nem, nem így volt! Mivel egyikünk se keresi már vissza, így hitvita marad.
KO2
Jó de vélhetően sokkal kevesebb játékosra bonyolultabb játékot csinálni, amiben minden sokkal összetettebb fejlesztési szempontból is, és minden egyes fejlesztésnél két féle igényszintnek megfelelni - ezt még én sem várom el Christől.
Elég összetett lesz a vége, rengeteg kütyü lesz, amit lehet majd kapcsolgatni, szóval ha kész van a történet és még mindig igényed van hogy bonyolítsák, akkor ketten együtt beadunk egy petíciót, hogy mi vagyunk a magyar geekek, akiket kivetett magából az SC közösség, és szeretnénk ha megbonyolítanák a játékot picivel. Ezek után Chrisék törölnék az accountunkat és Derek Smart státuszba raknának 99 évre.
-
KO2
aktív tag
válasz
PhilBrick #36949 üzenetére
Nem kötelező mód ra gondoltam hanem egy másik lehetőségre is azoknak akiknek ez bejön. Pl a külső nézet nem lenne, lassabban reagálnának a hajtóművek, nemlenne színes kör a célpont körül hogy te idióta, ide lőjj, és még jópár ilyen apróság. Nem realisztikus módra gondoltam, csak nehezebbre. Ahol minél nagyobb hajód van annál nehezebb bánni vele. ( sokkal jobban mint ami már most is a játékban észlelhető ). Hard mode azoknak akik nagyobb kihívást szeretnének.
Én nem arról beszélek hogy jelenleg nincs jutalmazva az ügyes játékos, mert jutalmazva van. Aki jól játszik az már most is lekörözi a többieket. Én a "minden hajót könnyű vezetni de nehéz profinak lenni" mondatot alakítanám át: "minden hajót nehéz vezetni és mégnehezebb profinak lenni" -re. És igen, ez a mód nem mindenkinek tetszene. Valószinűleg csak a kitartóak meg az ügyesek jutnának valamire. Nem a jelenlegi játékot szeretném nehezebbre átírni, de ha lenne egy ilyen, 'hard' szerver is, én kipróbálnám. Nyilván egy kissebb univerzumban, mint a normál mód attól függően mennyire népszerű.Szerk:
A játékostársadalom megosztásától félni egy olyan játékban amit milliók fognak játszani, de egyszerre nem lesz több x száz embernél egy instancban ? Ugyan -
Szőrös
veterán
válasz
PoeDameron #36948 üzenetére
Említettük, többször is. Amikor elsőként megcsinálták az Aurora cockpitet még képet is tettem be róla.
Talán olvass figyelmesebben és szedjél cavintont. -
PoeDameron
aktív tag
Igen ez is volt egyszer téma, nekem is volt egy ilyen igényfélém, csak arra jutottunk, hogy nem jó megosztani az SC társadalmat, hogy mondjuk külön szervereken küzdenek a szimusok meg az árkádosok, illetve a szimus részleg az sokkal kevesebb játékost érdekelne. Szóval ezért kell egy árkád és szimu közti állapotot találni sok-sok minijátékkal a konzolokon, és akkor elég összetett, viszont IQ 80-as Mari néni és ki tud hajózni az Idrissel, hogy elfoglalja az univerzumot. Csak aztán összefut egy javelinnel.
-
csak hogy ehhez kb mintha egy fél másik játékot kellene fejleszteni. A jelenlegi játékmechanika ugyanis úgy van kitalálva, hogy lehessen. Úgy vannak a felületek kialakítva, úgy vannak a teendők kialakítva, úgy van minden kialakítva. Ha azt akarnád hogy el se tudd vezetni a Hull E-t egyedül, akkor ott már tovább kellene alakítani a hajó irányítását, pl kivenni az automata pilótát, és odaadni a usernek hogy akkor nesze, kezeld a 15 irányhajtóművet. Aztán kenődne is fel a falra, arról nem is beszélve hogy messze nem bírná normálisan irányítani (nem véletlen hogy ma is sok ilyen automatizálva van már, a jövőben miért ne lenne).
Ami pedig szerintem a legfontosabb: az emberek mekkora része igényelné ezt? Nem hiszem hogy 1% felett lenne azok száma, akik már a repülést is 2-3 emberrel együtt szeretnék megoldani (még ha ma egy atomtengeralattjáró vezetését is elvégzi 2-3 ember, és ebbe már kb minden benne van). +50% melót pedig beletenni 1% kedvéért, ahelyett hogy az emberek 100%-ának tartalmasabb és bugmentesebb általános játékot nyújtanának, szerintem nem kellene. Én legalábbis nem örülnék neki. Nem hinném hogy a nagy tömeg vérprofivá vállna a jelenlegi hajó irányítás mellett is, vagy hogy ne lenne kihívás akkor ha igazán jól akarják csinálni.Amúgy meg harcoljátok le Poe-val hogy most akkor 1 ember is el kell hogy tudja irányítani az Idris-t, vagy kettő kelljen már a közepes hajókhoz is
Az meg hogy mennyire nehéz átszokni majd a másikra, akkor derül ki, amikor a tényleg nagy hajók is bekerülnek. Jobb szeretném ha a Connie is már másként viselkedne mint a vadászok, bár most még az első köreit repüli, később még sokat változhat, de a nagy hajók szerintem mindenképp máshogy fognak repülni. Átszokni pedig egy bmw-ről egy IFA-ra nehezebb mint egy bmw-ről egy mercedes-re.De igen, álmodozni lehet
Meg írni magadnak egy ilyen játékot
Viszont tényleg a többségre kell a figyelemet szentelni, nem pár "deviánsra"
-
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Szőrös #36945 üzenetére
Egy büdös francot, amikor vitáztunk erről senki nem említette, hogy készülnek a jobb cockpitok, hanem az a szöveg ment, hogy inkább kussoljak, teljesen jó az ami van. Pont mint általában minden témában.
Arra vezetem vissza, hogy vallási fanatikusként egyszerűen nehezen fogadjátok el, ha valakinek a meglévő tanok nem felelnek meg, és mintegy SC-jezsuitaként vetitek rá magatokat a kritikus hangokra. De megbocsátok, mint Lojolai Szent Teréz a máglyán. Bocsáss meg nekik Chris Roberts, nem tudják mit cselekesznek! Kezedbe ajánlom lelkemet!
nowan, köszi, idáig abból indultam ki amit elénk raktak, könnyű, közepes, nehéz páncélokból, ezt a szöveget nem bogarásztam ki, sorry morry. Látjátok ezek szerint megint találkozott az én fantáziám és a fejlesztőké, és akik itt leoltottak hogy ne akarjak bonyolultabb rendszert azok most láthatják, hogy Chrissel egy rugóra jár az agyunk, tehát nyugodtan hallgassatok mostantól rám gyakorlatilag mindenben.
-
KO2
aktív tag
válasz
BOGO07 #36939 üzenetére
Úgy van. A játék legyen szórakoztató.
De hogy a másik oldal mellé is álljak kicsit:
Én nem vetném le magam egy épület tetejéről ha beletennének egy realisztikusabb módot is. ( ami természetesen teljesen más szerveren lenne és csak azoknak akik ki akarják próbálni ). A realisztikus talán nem a legjobb szó. Talán a "nehezebb" jobban illene arra amire gondolok.
Ugye az már most is benne van a normális játékban hogy neked mint élő embernek a gép elött kell ügyesnek lenned, minél ügyesebb vagy, annál jobban fog menni a játék, és nem befolyásolja ezt egy skill amit 2 hónap alatt szerzel és ad +20% életpontot. Hisz ugye itt nincs képességfa stb. Ez így jó is !Ebben a másik, nehezített módban viszont el se tudnál vezetni például egy Hull E-t egyedül . Nehéz lenne elsajátítani egy hajó irányítását, bonyolultabb lenne . Nem lenne az hogy veszel egy bányászhajót , egy szállítóhajót esetleg egy harcra épített gépet is, és csak úgy cserélgeted őket. Hisz mindegyiket bonyolult lenne irányítani, és természetesen másképp kéne bánni a különböző tipusú hajókkal. Arra akarok kijukadni hogy itt nem lehetne csak úgy átülni egy másik gépbe és 2 perc alatt hozzászokni. Meg lennének becsülve azok akik Hull-E-t tudnak vezetni, azok akik mindenféle rásegítés nélkül ügyesen tudnak lőni, akik szerelni tudnak ( ez is sokkal nehezebb lenne). És nem azért mert kell egy skill amihez még 2 hét kell hogy a karakterünk megtanulja, hanem azért mert gondolkodni kell és nekünk belejönni.
Ha egy mondatban lenne muszály összefoglalnom: egy olyan módot is szívesen látnék a normális mellett ahol mondjuk egy Hull-E hez nem úgy keresnénk pilótát hogy "na kinek van kedve most ezt vezetni?" hanem: " Hol van Géza, ezt ő tudja elvezetni úgy hogy meg is érkezzünk...."
Ilyen játékmód sohasem lesz, mert csak kevés elhivatott embert érdekelne, és nem érné meg energiát ( és ugyebár pénzt) belefektetni. De álmodozni lehet.
-
válasz
PoeDameron #36941 üzenetére
De ezt egyetlen játékban sem éred el, mert minden játék, és minden kitalált világ komplexitása kisebb mint a valós világé, tehát hiába találják ki jól a történetet pl meg a világot, attól még ha azt kérdezed hogy miért nem alakult ki náluk olyan rezisztens baktériumtörzs, ami a fejlett ember antibiotikumfüggésével együtt alakul ki, akkor arra nem lesz előre kitalált válasz. Minden kitalált világba bele lehet kötni kivétel nélkül. Természetesen belerakhatnák hogy ne csak az űrruha legyen fejleszthető, hanem a beletehető modulokat is magadnak rendelhesd össze a globális netről, vagy kicserélgethesd a szűrőbetétedet valami távoli bolygóról származó anyaggal, de már így is feature creepként bélyegezték meg, tehát mindenképp meg kell húzni egy szintet, ami befér jelenleg. Illetve erre mondtam a szimulációt is, igen, szimulálhatnának még ezer más dolgot is, lehetne 150 különböző item slot az emberen (ruhákon, fegyvereken, sisakon, stb), de ha mindezekkel foglalkoznának, egyrészt gép nem lenne a talpán ami bírja, másrészt pedig még rászámolhatnál extra pár évet, mire mindet megcsinálják, és pláne kibalance-olják. Mert ez is a gond, ez lesz már most is, a jelenlegi komplexitás mellett is egyrészt eszméletlen nagy a bugok lehetősége (és a száma is), mert minden ilyen egy újabb rendszert ronthat el, illetve minden ilyen extra elem egy újabb változót hoz be a lehetőségek közé, amiket egyensúlyba is kellene hozni, amit már így sem lesz egyszer, ha egyáltalán lehetséges. Mert 100 ezer variációt kibalance-olni könnyebb mint 100 milliót.
lesznek táposabb űrruhák (már most is vannak), amik jobban bírják a sebzést és ellenállóbbak viszont lassú vagy benne és alig látsz. És testre lehet szabni majd egy szinten a kinézetedet. Ennek ellenére nem hiszem hogy most pont arra lenne erőforrásuk és kapacitásuk hogy a jelenleginél (amiket már elmondtak) is összetettebb rendszert alkossanak. Csoda lesz ha ezt is meg bírják csinálni. Idővel lehet hogy majd jön, de ez is még évek kérdése, nem még hogy az. Elég lesz a vagy 7-8 féle szintű űrruha + item slotokba tehető eszközök + egy rakat civil ruha. Nekem mindenképp.
Amúgy ezt mondták a shieldeknél is, hogy az eredeti elképzelésük pillanatokon belül több ezres variációra ugrott. És NEM kell 1000 féle választható pajzs, pláne ha jó ha 10 közül válogat az ember.
-
Szőrös
veterán
válasz
PoeDameron #36942 üzenetére
Megint mit szívtál te szerencsétlen ? Végig azt pofáztuk neked, hogy a fejlesztők megcsinálják rendesen a fülkéket mert ezt már az elején megígérték.
A többi agymenéseddel meg fáraszd az rsi fórumon a fejlesztőket, itt nem olvassák.#36944 nowan : nem olvas ez lóf@szt se, mióta itt van ezt csinálja...
-
PhilBrick
őstag
válasz
PoeDameron #36941 üzenetére
"El tudok képzelni olyan brutális oűrruhát, amiben ha belemászom egy sötét idegen űrhajóba akkor is teljes biztonságban érzem magam, mert olyan mint egy mech, szóval felkapcsolom a reflektorait, aztán dübörögve trappolok végig és ha találkozom valami aliennel, azt eltiprom mint egy csótányt"
De b@meg, legalább azt olvasd el, amit külön neked linkelek! Mégegyszer.
"Class IX – Full blown mech suit. Somewhere between a space suit and the power loader from Alien. These repair the outsides of large ships, move heavy objects in hangars, etc"
Tehát lesz ilyen és még hét másik fajta is.Az összes többire pedig: nem, nem lesznek ilyenek. Ez nem Space Engineers. Nem akar az lenni és mi sem akarjuk, hogy az legyen.
-
Mattyokar
tag
válasz
PoeDameron #36941 üzenetére
Ahogy Nowan írta, ott a játékötletek topic az RSI fórumon
Csak tudod, minél bonyolultabb egy rendszer, annál több a hibalehetőség (itt: gameplay bug. Meg persze az erőforrás-igény), stb stb -
PoeDameron
aktív tag
Egyébként ez olyan mint a cockpitnál, mikor azon veszekedtünk, hogy oké-e az ahogy megcsinálták, és nyafogtam egy nagyot, hogy nem érzem a cockpitnál a vasat a pilótafülkében és minden nagyon digitális, és le lettem oltva hogy ne akarjak már jobbat, aztán közben a fejlesztők már ezerrel dolgoztak az átdolgozott cockpitokkal! Így lesz mindennel, amit én gyengének érzek, azt a fejlesztők sokkal inkább annak érzik, és átalakítják, az én igényeimnek megfelelően. Kész pasz!
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Menthirist #36937 üzenetére
Nem a realitás igénye a jó kifejezés ide, hanem hogy legyen az SC univerzumnak egy keretrendszere, amiben a saját szabályai le vannak fektetve, és ha felteszek egy kérdést, hogy valami miért van úgy ahogy, akkor legyen a SC-nek erre egy válasza. Nem szeretnék bele logikátlanságokat. Az űrruhával meg az a helyzet, hogy az egy külön minijáték lehetne, nem a játszhatóság kárára menne, hanem épp ellenkezőleg, egy űrruha olyan lehetne mint egy mini űrhajó, lehetnének fejleszthető részei, illetve egy olyan világban ahol fontos hogy ne lőjék le a karaktert és erre kidolgoznak egy sérülés-halálozás protokollt, ott az űrruhának is sokkal fontosabb szerepe van, és erre is jó lenne ha kidolgoznának egy annál bonyolultabb rendszert, hogy eltérő sisakkijelző, és a páncélos több sebzést nyel el valamivel. Mint ahogy szerintem nem is lesz ennyire egyszerű, csak még nem látjuk hogy mit hoznak ki belőle, és csak a reményeimet fejeztem ki, hogy legyen energiaszintje, oxigéntartálya, legyen páncélzata amit kijelez, lehetne pajzsa is, attól függően, hogy az a páncél mennyire fejlett. El tudok képzelni olyan brutális oűrruhát, amiben ha belemászom egy sötét idegen űrhajóba akkor is teljes biztonságban érzem magam, mert olyan mint egy mech, szóval felkapcsolom a reflektorait, aztán dübörögve trappolok végig és ha találkozom valami aliennel, azt eltiprom mint egy csótányt.
-
Mattyokar
tag
minden másra ott a mastercard...
-
BOGO07
tag
válasz
Menthirist #36937 üzenetére
Ezekkel én is egyetértek
Játék legyen először és csak azon belül "szimulátor".
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
Menthirist #36937 üzenetére
Pontosan.
/támogat
-
Már megint az ment 70 hsz-en át, hogy miért nem 100%-ban valósághű minden? Csak mert akkor vegyük ki a kvantum ugrást is, aztán utazzunk éveket a következő bolygóig
Nem gondolnám hogy védőpajzs, kvantum és térugrás mellett abba kellene belekötni, hogy hogy javul meg az űrruhád.
Arról nem is beszélve, hogy ez még mindig egy játék. A célja a szórakoztatás. Nem kérhetünk fél éves tanfolyamot mindenkitől csak azért hogy tudja hol kell elindítani a hajót, vagy javításnál egy több éves szakszervízes tanfolyamot. Igen, ég a hajtómű, láthatóak a lézersugarak, van hang az űrben, üvegburkolat van a hajókon és millió olyan dolog van, ami az élményhez hozzátartozik. Ezek mellett a lehető legtöbb olyan reális dolgot megpróbálják szimulálni, ami
1: nem megy a játékélmény rovására
2: nem köti dupla egyetemi doktorátushoz a játék vezérlését
3: nem szükséges szuperszámítógép a szimulálásához
4: nem vesz el a sci-fi élménybőlszerintem nem kellene fizika tankönyvet lobogtatni, hogy ez márpedig nem így kellene hogy legyen. Csináljanak egy összetett és kvázi-reális játékot, amiben több mindenre kell odafigyelni mint az arcade játékokban, de játék marad.
Amúgy meg nanobotokkal és hasonlókkal nagyon sok dolog megmagyarázható. Aki viszont perceket akar eltölteni azzal hogy egyáltalán felkapcsolgassa a hajtómű-indító segédturbina erőforrásrendszerét, annak ott a rogue system
-
Volfram42
senior tag
Ki is próbáltam a PTU-t, de elfelejtettem írni. Nagyon durva. Sok videót néztem már, de nem adja vissza azt amikor először quantumjump-ol az ember. Jó hangos volt, majdnem meg is ijedtem.
-
macy
addikt
Srácok ez a freeflight hogy működik? Haver regisztrált, gondolom kapnia kellene egy konfirmációs emilt, de semmi.
-
KO2
aktív tag
Meglepő kép fogadott a Vanduul Swarmban
Sajnos se irányítani se kiszállni nem engedett
Régi hiba, de velem először fordult elő
-
PhilBrick
őstag
válasz
Volfram42 #36922 üzenetére
Nincsismit. Amikor megy LIVE-re a 2.0, gyakorlatilag úgyis újra kell majd tölteni az 1.3 helyett.
(#36923) PoeDameron
Oké, akkor nézz úgy a mostani rendszerre, hogy nem az ember, hanem a ruha sérüléseit mutatja. Aztán ha nagyon sérült a ruha, akkor kilyukad és meghalt a viselője. -
PoeDameron
aktív tag
válasz
PhilBrick #36921 üzenetére
A vita nem azon volt, hogy lesz-e nehézpáncél, hanem hogy oké-e az, hogy az űrruhát szétlövik az űrben, és utána én vele együtt gyógyulgatok harc közben például. Fogadjuk-e el ha így lesz a játszhatóság érdekében. Ezen vitázgattunk. A nehézpáncél témára úgy keveredtünk, hogy vázoltam egy verziót hogy hogyan lehetne megkerülni a hagyományos sérülésrendszert úgy, hogy az űrben például nem mi sérülünk elsősorban, hanem az űrruha, viszont ha már mi is sérülünk, annak súlyos következményei legyenek. És itt ugrott be, hogy ehhez például egy olyan feeling kellene nehézpáncélnál, mint a Fallout power armorja. Amit Chrisék terveznek az hasonló a képek alapján, csak még ugye kérdés a tartalom, tehát hogy a ruha páncélzata az a játékban mit is fog jelenteni, olyan lesz mint egy pajzs amit le kell rombolni, vagy olyan lesz mint egy tankpáncél, hogy át kell ütni, illetve ha átütik az mivel fog járni a játékosra nézve például az űrben, és ha semmi extra következmény, akkor azt mivel indokolják.
-
PhilBrick
őstag
válasz
PoeDameron #36920 üzenetére
Már megint fel akarsz találni valamit, ahelyett hogy használnád a keresőt és olvasnál!
Űrruha kategóriák definíciója két és fél éve.
Harci űrruhák részletesen három hónapja.A következő TNGS-ben pedig Class IX űrruhát fognak tervezni az indulók!
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
PhilBrick #36919 üzenetére
Ezzel én egyetértek. Szerintem egy normális páncélozott űrruhának nagyjából a Fallout 4 Power armorjához kellene hasonlítania, tehát olyan kellene lennie, mintha egy mini mech-be ülnénk bele, aminek vannak különböző értékei, oxigénszint, páncélzat bizonyos szintjei. A könnyű szkafandernek, amilyenekben most futkároznak önfeledten a gamerek viszont mondjuk csak személyi pajzsa lehetne, és ha azt átlövik akkor bajban van a jóember. Tehát mondjuk egy idegen űrhajóba egy páncélozott szkafanderben, egy mini mechben mennénk felderíteni, példaként berakom a Fallout megoldását, ami hangulatában ehhez illeszkedik.
-
PhilBrick
őstag
válasz
PoeDameron #36913 üzenetére
Extrák, amiktől összetettebb és érdekesebb lesz a harc a középszerűtől:
- súlytalanság
- Fegyverek és eszközök fizikai korlátai
- A páncél a mozgási sebesség mellett a látótérre is hatással van
- Végtagsérülések hatása a mozgásra
- Telepíthető fedezékek és csalikDolgok, amik csak szivatnák az embereket és a frusztráció mellett kevesebb eladott példány eredményeznének:
- Teljes tehetetlenségi modell EVA közben (ehhez kapcsolódó érdekes vitalink)
- Megragasztom szintidőn belül a ruhámat minijáték, miután megsoroztak valahonnan de sikerült fedezékbe futnomSe CR, se más nincs veled, én pedig SystemShockon szocializálódtam.
-
laci_8519
tag
Leszedtem én a 2.0h-t és gondoltam csinálok videót, hogy fut a játék ezzel a patch-el.
Hát nem voltam elragadtatva. 1080p-ben Very High beállításon volt, hogy lement 20-ra az FPS. Korábban 45 alá nem ment sehol.
A 4K meg egyenesen gyalázatos. 20 FPS-nek már lehet örülni Low-on. Ez korábban 30 körül volt Very High-on..
Tegnap az egyik RAM-om tönkrement, de nem hiszem, hogy ez lehet a probléma, mert érdekes módon még 4K-ban sem használta ki a 8 GB-ot. Ráadásul a 6 GB VRAM-ból még 4-et sem használ. Helyenként 4052-ig ment fel max. Korábban ez is 4-5 GB körül volt. Vagy nálam van valami probléma, vagy ez a patch sikerült ilyen jóra megint.Akinek meg van hozzá a gépe nézze már meg 4K-ban, hogy fut neki, mert ezt nem akarom elhinni, hogy ennyire rosszul megy. Adatlapomon megtalálható a gépem. Annyi különbséggel, hogy csak 8 gb ram van most.
Itt van a 2 videó akit érdekel nézze meg. Van benne pár érdekes jelenet is.
4K-hoz kell idő míg feldolgozza, de 1080p, már elérhető. ott is.
-
Malibutomi
nagyúr
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
PoeDameron #36913 üzenetére
Ezen kívül rengeteg olyan dolog van, amivel kitűnhetnek a többi FPS közül és még a játékélményt sem rontják el. Már most úgy tűnik, hogy nem tucat FPS lesz, sok FPS-t próbáltam, itt is harcoltam, szóval tapasztalatból mondom.
-
Drenadar
Topikgazda
nem lesz sose valósághű, mint ahogy a legtöbb FPS játékban sincs benne pl az, hogy beragadnak a fegyverek/nem robban a gránát...
bőven jó lesz a játék úgy ahogy, majd még csiszolnak rajta... csak oldanák meg, hogy ne legyenek fagyások és a szerverre be lehessen lépni...
múltkor beengedett a játék, és minden ajtónál volt egy kb 5 másodperces késés... nagyon élvezetes játék volt, de az ALT+F4 megoldotta a hibát!!!
-
macy
addikt
Sajnos a H offline is fagyogat. Megváltozott a Connie sebessége. 50/170/700 volt, most 50/185/880.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
PhilBrick #36911 üzenetére
Ha "ennyi", akkor tucatlövöldét csinálnak belőle. Azért szurkolsz, hogy középszerű legyen az FPS része, én meg azért szurkolok, hogy csináljanak itt is valami extrát, és Chris Roberts ebben bizony velem van, nem pedig a te Crysisokon szocializált agyaddal.
KO2, nem azt mondom hogy játszhatatlanná kell tenni a játékot azzal, hogy belelőnek az űrruhába és ennyi volt a lövölde rész. Csak az a feladat, hogy elkerüljék azt az illúzióromboló részt, hogy bekaptál 30 találatot, a ruhád szétszaggatva, testedben a golyók, és azért még te tüzelsz és felgyógyulsz. Hogy kerülhetik el? Hát például úgy, hogy személyi pajzsot kapunk és az űrruhának is lesz egy páncélzata, amit nem lehet csak úgy átütni, illetve ha sikerül, akkor meg felszreléstől függően azt is lehetne kezelni valami tömítőanyaggal. Viszont ha pl. átmegy rajtad egy golyó, az már nem olyan lenne, hogy gyógyulgatsz, hanem annak hatása lenne és vissza kellene kecmeregni valami gyógyító részlegbe, ahol a robot feljavít. Most csak ugye vázoltam egy hitelesebb sérülési procedúrát annál, mint ami általában megszokott, és amiért itt küzdenek a srácok, hogy ragadjunk csak abba.
-
KO2
aktív tag
Az a baj hogy ha minden ilyen apróságra oda kell majd figyeljünk. Hogy jaj meglőttek, és ugyan kinyírtam a másikat de szökik a levegő.. és akkor most kell keresnem egy tapaszt ami az űrben is működik, ja és akkor már levegőt is mert hát elfogyott, kiszökött a lukon..... CTRL+ALT+DEL játék bezár, levélírás a CIG nek hogy adják vissza a pénzem.
Ez lenne belőleA gravitációs kérdésnél meg azt látom hogy (2950 ben mutatják be az új hornetet asszem a timeline szerint, szóval valahol ekörül járunk. ) egy ezer évvel ezelötti emberke magyarázza hogy ezt nem tudja elképzelni hogy nem gömb alakú hanem van ahol van és van ahol nincs és ez lehetetlen....
szerintem egy 1000 környékén élő emberke se hinné el nekem hogy a "tűzzel működő fémszekér mért mozog magától és mi az hogy van olyan erős mint 120 ló, bele se férnek."
-
PhilBrick
őstag
válasz
PoeDameron #36907 üzenetére
Az űrruha képes rá, a farmer és póló nem. Ennyi.
További marhaságaid megosztására ezt a fórumot javaslom!
-
Malibutomi
nagyúr
Korbemaszkaltam most egy Gladiust a platformon, allat az a hajo.
Eddig is tetszett, de nagyon bejon...az meg a Teri a kedvenceim...kar hogy nem igazan harcolos hajok kellenek nekem.
-
Szőrös
veterán
válasz
PoeDameron #36907 üzenetére
Ennél a baromságnál perpill sokkal fontosabb dolguk is akad amivel foglalkozniuk kell.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
PoeDameron #36907 üzenetére
Nem értek egyet, a játék szar lenne a gömb alakú gravitációs mezőkkel (bár ezekkel is megmagyaráztam már neked, hogy hogy lehetséges létrehozni a platformon gravitációt).
Szóval itt, ha a játék megkívánja, inkább mondják azt, hogy "megoldották", mint hogy szar legyen játszani vele. Ennyi.
Szerk.: Arra meg jelenleg végképp ne pazarolják az energiát, hogy elkezdik kidolgozni ennek a fizikai hátterét, mert nem az a lényege a játéknak. Valószínűleg sok embert nem is érdekel.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Nathan Boggs #36905 üzenetére
Ez most olyan mint a gravimezős magyarázatod
, de szerintem nem szabad ennyire megengedőnek lenni, nyomás alatt kell a fejlesztőket tartani, hogy kreatív megoldásokkal igyekezzenek reális technológiai megoldásokat kitalálni. Tehát ha valamit lehetetlen megcsinálni, azt ne akarják eladni hogy nekik mégis sikerült, hanem találjanak egy olyan megoldást, amiben megkerülik a lehetetlen faktort.
nowan, lehet ilyen ruha, de akkor is csináljanak majd neki egy keretrendszert, hogy ne az legyen hogy bármilyen könnyű felszerelésben-sisakban kinn flangálsz az űrben és kapod a találatokat, az a ruha befoltozza magát. Legyen olyan öltözék ami képes rá, legyen olyan ami nem képes rá például. Tehát hogy ne tisztán a fantáziánk pótolja ki a lukakat.
-
PhilBrick
őstag
Egy defektmentes abroncs már ma sem sci-fi, az öntömítő ruha se legyen már megvalósíthatatlan...
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
PoeDameron #36904 üzenetére
Vének háborúja stílusú okosruha, nanobotokkal, amik kipótolják a lyukakat
Az ilyeneken nem kell fennakadni, 900 év telik el addig. Bő 100 éve még lovaskocsikkal jártunk, most meg nézz körül, hogy mi van mindenhol, el se tudjuk képzelni, hogy hová fejlődhet a világ akár 50-100 év múlva, nem hogy majdnem 1000 év múlva. A lényeg, hogy 900 év múlva egy tűszúrás/átlövés ne okozzon már problémát egy űrruhának
-
PoeDameron
aktív tag
Közben néztem a friss videót, amiben egy injekciós cuccal átszúrva az űrruhát gyógyított a srác magán.
Tudom hogy ez csak egy ideiglenes megoldás, de tényleg felvetődik, hogy űrben történő közelharcnál, illetve űrben történő gyógyításnál mennyiben veszik figyelembe, hogy ha sérül az szkafander, annak következményei vannak. Hogyan gyógyítasz meg valakit szkafanderen keresztül? Illetve hogyan éled túl az űrt, ha átlövik a ruhát. Oké itt már vastagon belejátszik az igény a játszhatóságra, de mondjuk izgalmas lenne ha egy űrben történő közelharcban ha átszakad az űrruha, az végzetes lehetne, és mondjuk ilyen szituban nem az életerő csökkenne, hanem az űrruhának a páncélzata, és akkor van vége, ha valamely pontján átszakad. Eh oké, ez már súlyosan az álmodozás kategória.update: esetleg személyi pajzsot tudnék még elképzelni, tehát tulajdonképpen olyasmi lenne az űrruha, mint egy űrhajó, hogy lenne pajzsa meg burkolata, és akkor van vége ha ezeket átlövik. Na jó, megyek zabálni, sokat agyaltam ezeken a dolgokon ma is fölöslegesen.
-
Szőrös
veterán
válasz
Nathan Boggs #36899 üzenetére
No igen, most már a bejutás könnyen megy csak azok a nyavalyás crashek.
Amúgy mi történt, utóbbi pár napban nem vagy ts-en.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
- IT - Bazár
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- felújított karcmentes Iphone 13 mini 256 GB, kártyafüggetlen zöld
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest