Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Jazz #36972 üzenetére

    Ha jól emlékszem legutóbb 280 embert írtak, hogy dolgoznak rajta, tehát égetik a pénzt rendesen. A SQ42 jövőre minden valószínűség szerint már elkészül, legkésőbb jövő Karácsonyra. A PU... fene tudja mikor.

    Amúgy te ténylegesen kipróbáltad az 1.3.-at, vagy a 2.0-t, vagy csak videókat néztél? Azért kérdem, mert az 1.2 és 1.3-ban olyan volt az EVA, amilyennek leírod, hogy szeretnéd (tehetetlenség, ellenerőket kellett alkalmazni, hogy lassulj stb), szenvedtem is vele rendesen. Már abban a build-ben is ki lehetett szállni a hajóból, miután letetted egy platformra, aztán ellopkodni egymás hajóját. Elég nehéz volt irányítani, ha kicsit túltoltad valamilyen irányban, kenődtél a platformon, vagy elszálltál az űrbe. Talán ezért változtattak rajta a 2.0-ban, de lehet, hogy tényleg kár volt. A hajók irányítása szerintem az 1.2-ben volt a legjobb, egyáltalán nem volt árkádos, összetett és kifinomult volt. Az 1.3-ban könnyítettek rajta egy kicsit, a 2.0.-ban pedig jókora változások történtek. Én több mint egy éve próbálgatom, követem a változásokat, és azt mondom, ez egy jó egyensúly az árkád és a szimulátor között. A harcban vagy a versenyzésnél épp elég dologra kell figyelned, és ha igazán jól akarod csinálni, eléggé nehéz. Tudom miről beszélek, mert meglehetősen jó voltam benne; a Murray Cup-ban a top 50-be jutottam akkoriban. Az 1.2-nél 30-40 perc folyamatos harc vagy versenyzés teljesen ki tudta meríteni az embert. Ennél nem kell durvább, mert akkor már valóban az élvezhetőség rovására megy, és nem lesz elég játékos, hogy eltartsa a játékot.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák