- Gaming notebook topik
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Milyen monitort vegyek?
- Billentyűzet gondom van
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
Ha jól emlékszem legutóbb 280 embert írtak, hogy dolgoznak rajta, tehát égetik a pénzt rendesen. A SQ42 jövőre minden valószínűség szerint már elkészül, legkésőbb jövő Karácsonyra. A PU... fene tudja mikor.
Amúgy te ténylegesen kipróbáltad az 1.3.-at, vagy a 2.0-t, vagy csak videókat néztél? Azért kérdem, mert az 1.2 és 1.3-ban olyan volt az EVA, amilyennek leírod, hogy szeretnéd (tehetetlenség, ellenerőket kellett alkalmazni, hogy lassulj stb), szenvedtem is vele rendesen. Már abban a build-ben is ki lehetett szállni a hajóból, miután letetted egy platformra, aztán ellopkodni egymás hajóját. Elég nehéz volt irányítani, ha kicsit túltoltad valamilyen irányban, kenődtél a platformon, vagy elszálltál az űrbe. Talán ezért változtattak rajta a 2.0-ban, de lehet, hogy tényleg kár volt. A hajók irányítása szerintem az 1.2-ben volt a legjobb, egyáltalán nem volt árkádos, összetett és kifinomult volt. Az 1.3-ban könnyítettek rajta egy kicsit, a 2.0.-ban pedig jókora változások történtek. Én több mint egy éve próbálgatom, követem a változásokat, és azt mondom, ez egy jó egyensúly az árkád és a szimulátor között. A harcban vagy a versenyzésnél épp elég dologra kell figyelned, és ha igazán jól akarod csinálni, eléggé nehéz. Tudom miről beszélek, mert meglehetősen jó voltam benne; a Murray Cup-ban a top 50-be jutottam akkoriban. Az 1.2-nél 30-40 perc folyamatos harc vagy versenyzés teljesen ki tudta meríteni az embert. Ennél nem kell durvább, mert akkor már valóban az élvezhetőség rovására megy, és nem lesz elég játékos, hogy eltartsa a játékot.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Új hozzászólás Aktív témák
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- BenQ PD3200U - 32" 4K 16:9 100% sRGB 60Hz Designer Monitor
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia