Új hozzászólás Aktív témák
-
dante2006
kezdő
Sziasztok.
Vásároltam egy Yamaha YAS-207, 2.1-es hangprojektor.
Tudja a 4k ultra HD átengedést-felskálázást!
Érdemes 18G 4k 2.0 HDMI kábelt venni hozzá?
Vagy elég egy normál kábel?
Csak filmnézés, zene miatt! -
veterán
válasz dante2006 #10353 üzenetére
Nem biztos,hogy megéri 9k-ért a 60cm-es Audioquest!
Ne felejtsük el,hogy ez egy soundbar,nincs akkora jelentősége a prémium kábeleknek,főleg mivel itt digitális jelet visz át,nem analógot ahol bizony tud számítani (bizonyos ár feletti hifi szettnél).
Megjegyzem igazából semmi értelme a prémium hdmi kábeleknek.
Van 16e forintos prémium kábelem (1m) és semmivel sem jobb a kép és hang vele,mint a Trusty 2.0b kábelemmel (1m/1450ft)!
Arra figyelj,hogy aránylag puha és hajlékony legyen a kábel,nagyon feszíti a YAS hdmi portját egy merev kábel (tapasztalat). -
dante2006
kezdő
Én abszolút kezdő vagyok, azért kérdezek, hogy tanuljak! Egyenlőre csak nézelődök kábel téren, én sem szívesen adnék 15-20 ezer forintot egy kábelért! Valószínű, hogy a Wilson is megteszi, ami kb csak a fele árban, vagy még kevesebb!
A tv kb 2 hét múlva jön meg(4k UHD Philips), gondoltam addig tájékozódom!
Akkor gondolom tök felesleges drága kábelt venni, ha a tv-t akarom összekötni a UPC boxal?! Vagy ott van jelentősége a 4k kábelnek? -
veterán
válasz dante2006 #10355 üzenetére
Nem hiszem,hogy sok értelme lenne a tv csatornákhoz,de nincs nagy különbség árban egy 1.4,vagy egy alap 2.0 kábel között,szóval akkor már inkább egy sima 2.0,de alapjáraton egy 1.4 is kiszolgálná a célt.
Ilyen célra még egy Hama kábel is megteszi.
2.0a,vagy 2.0b kábelt csak érdemes venni,ha külső eszközt kötnél rá filmezéshez (PC,médialejátszó,konzol stb) és kell a 4K60Hz HDR-rel.
Egy szolgáltató boxhoz felesleges,a tv csatornák full hd-ja is egy lebutított fhd (inkább 1080i és nem pedig 1080p).
Ha elfogadsz egy javaslatot,akkor kábelvilág.hu
Trusty olcsón,Unitek kicsit drágábban.[ Szerkesztve ]
-
laci12234
tag