- CES 2025: A Zenbook és Vivobook notebookszériákról sem feledkezett meg az ASUS
- CES 2025: Feltekeri kijelzőjét a Lenovo ThinkBookja
- CES 2025: Már az idegenek is 4K-s, 240 Hz-es QD-OLED monitorral nyomulnak
- CES 2025: Kevesebb só is elég
- CES 2025: 750 Hz-es gaming monitorral hívta fel magára a figyelmet a Koorui
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi és Hifi kábelezés!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArGab
őstag
Ugyanezzel találkoztam én is [63045]. Jó egy hétig szinte minden nap előjött amikor DV tartalmat néztem. Más megoldást nem találtam, csak újraindítani a tévét. Netflix app force stop, cache, adatok törlése nem segített. Viszont külső forrásból betéve DV tartalmat jónak tűnt.
Biztos nem tévé oldali frissítés, a legutóbbi nem is emlékszem mikor jött és 2019 vége óta mióta megvan a tévé nagyjából folyamatosan volt UHD Netflix előfizetésem és eddig nem jött elő ilyen soha. Netflix app esetleg, de tekintve hogy az app reset sem oldotta meg csak a tévé restart nehéz eldönteni. Nálam most már több mint egy hete nem jött elő megint.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest