Hirdetés
- SSD kibeszélő
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- iPad topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Régi vágású miditorony a GameMax receptje szerint
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
pw12345
aktív tag
válasz shotika #110534 üzenetére
Ez a tapasztalat, ha magadnak nem szerzel bontatlant a polc alól (és TV általában nincs, vagy az is bontott, most nem USB kulcsról, borotváról, gyufásdoboznyi termékekről értekezünk), akkor a raktárról odaveti az osztályvezető a visszacsomagoltat, hiába van bent talán 40 db bontatlan. Kösz, és, akkor nekem akarja eladni, ismétlődő jelleggel, rendszerszerűen, a szétnyílt, barmolt készüléket. Ne haragudj, de az a te, mint kereskedő privát szoc. problémád, hogy pár hülye nem olvassa el a leírást (vaaagy valótlanságot tüntetsz fel) és visszapattintja, de ne rajtam próbálja behozni a kiesést, mert nekem is van privát szoc. probléma: ha ez a hozzáállás, akkor ennyi erővel elkezdek alkudozni, mert mit tudhatom mit akar rám sózni. Az ilyet nem díjazom.
Ja, hogy el akarja adni a visszavitt, hibás, javított, 1 éve a polcon a céges logót mutató cuccot, akkor viszont talán értékcsökkentként lenne tisztességes, nem új, bontatlan áron.
A vevőnek meg persze, hogy nem kell a foltos, pixelhibás, szétnyílt darab (nem kevés ilyet látok), visszaküldi, de a szemétre való minőségű terméket talán nem a következő vevőn kellene behozni, hanem a
gyártókon leverni, ha rájuk rohad, talán elgondolkodnak, hogy nem hulladékot kellene gyártani, MEÓ-zni, stb.
Amíg elmegy a szemét is, addig lehet hüledezni, hogy évről évre ócskább az áru.
Aki meg olyan hülye, hogy utolsó darabot, kiállított árut vesz (és nem IKEA asztalt, abban viszonylag ritkán megy tönkre az elektronika fél év után) teljes áron, hát, annak gratulálok. De nekem ne passzolja le üzletpolitikából a szemetet, nem látom a logikát, hogy az előző vevő visszavitelét miért nekem kellene állni.
Érvelésed, arra sem ad magyarázatot minek bontják fel a frissen érkezett árut (pl. Euronics), nem egy bemutató darabot, mindet: csak, azt tudom elképzelni, hogy cserélgetik a polcon. Vagy Tesco/Auchan vonalon, ez ilyen "vándor" áru, a máshol átpörgetett vackot keringetik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest