Hirdetés

2018. december 17., hétfő

Hozzászólások

(#7051) Balathruin válasza PeL (#7050) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ilyen hülyeségeknek nem kell hinni. Akkor jelenik meg ha a fejlesztők azt mondják.

(#7052) Psychopeti válasza PeL (#7050) üzenetére


Psychopeti
(senior tag)

Csak úgy legyen már nagyon várom én is és szerintem más is :U

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#7053) Habugi válasza Psychopeti (#7052) üzenetére


Habugi
(PH! addikt)

Halkan jegyzem meg hogy szűk 2éve is voltunk már ebben a stádiumban, miszerint vártuk a véglegest, szóval olyan nagyon ne éld bele magad. :N

Ebből még lazán lehet 2019 is..

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#7054) t3tu


t3tu
(újonc)

A moddb-n tegnap megjelent cikkben ezt írják: "The final release date for Lost Alpha Developer's Cut is the 26th of April 2017, 31 years after the tragic events in the Chernobyl Nuclear Power Plant". Tehát ha minden jól megy akkor idén megkapjuk :D

[ Szerkesztve ]

(#7055) Psychopeti válasza t3tu (#7054) üzenetére


Psychopeti
(senior tag)

Reméljük akkor már nem lesz több csúszás :K

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#7056) capulet75


capulet75
(PH! addikt)

Folyik a bogárírtás és a tesztelés, nyugi. ;)

Legiones Astartes

(#7057) Balathruin válasza capulet75 (#7056) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Csak ne szivárogtasd ki mint a múltkor. ;]

(#7058) Psychopeti válasza capulet75 (#7056) üzenetére


Psychopeti
(senior tag)

És meddig tart a dolog? :U
Már várom nagyon :))

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#7060) PeL válasza Psychopeti (#7058) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Forrás: Lost Alpha MODDB oldal

LOST ALPHA - DEVELOPER'S CUT
Release Announcement
"If you only knew where I've just been and what I've seen". You remember this one? Well it was a long road up until now, but there is finally a sun shining over us brightly. After almost three years, we can confidently announce the release date of Lost Alpha Director's Cut. Let's talk about some other things first though.

Deadlines. We all love them, right? No, really, they suck. But a deadline has to be set for every project, or else it will never be finished. Setting up the deadline is as critical as meeting it. We have a large team of game enthusiasts with years of experience in development. However everyone is doing this project in his free time, and as the years passing by, the less free time we have. Just wanted to mention that it took us so many years to make this DC because we barely had the time for it. I'ts not a completely new game, it's however the game we had in our mind. Initially, we planned to release the game today, on the 10th anniversary of the release of Shadow of Chernobyl outside of the US. Sadly however, this can't be done, which smoothly brings us over to...

The bugs. Yes, we also love bugs, right? Who doesn't? Well, some people do, but exotic cuisine isn't the scope of this project. Bugs are the bane of software developers, and bugs have plagued us from the beginning of development, and even onto the initial release of LA. We admit that the release version wasn't as stable as we wanted it, but it was a rushed decision after the unexpected leak, and that's precisely why we're giving ourselves just a bit more time - to squish the greatest bugs, so DC will be a more polished game than vanilla Lost Alpha was. But in case some bugs manage to escape unnoticed, we plan to update DC post-release, likely also adding some new content. We have 2 new levels in production, and many new features, which we will uncover later this year. Speaking about stuff we have done so far, here is an updated changes log: click here!

The release date. Yes, what everyone was waiting for. The final release date for Lost Alpha Developer's Cut is the 26th of April 2017, 31 years after the tragic events in the Chernobyl Nuclear Power Plant transpired, which many years later insipred the guys at GSC Game World to create one of the greatest game franchises ever. So that's it for today. See you in slightly over a month! Feel free to contact us via e-mail info@dezowave.com, or on Facebook (search for dezowave page and lost alpha group)! By the way, the last screenshot is from one of our new levels in production.

----------------------------------------------------------------------------------

"Ha csak tudnád merre voltam és mit láttam". Emlékszel erre? Ez egy hosszú út volt idáig, de végre fényesen kisüt a nap felettünk. Majd' három év után bejelenthetjük a Lost Alpha DC kiadásának dátumát. De beszéljünk először más dolgokról.

Határidők. Szeretjük őket igaz? Nem, tényleg, szopás. De minden projectnek határidőt kell szabni, különben sosem készül el. Határidőt felállítani annyira kritikus mint teljesíteni azt. Van egy nagy csapat elhivatott játékosunk több éves fejlesztői tapasztalattal. Azonban mindenki a szabad idejében foglalkozott a projectel, ahogy teltek az évek, egyre kevesebb szabad időnk volt. Csak meg szerettük volna említeni hogy azért telt ennyi időbe mecsinálni a DC-t mert alig volt rá időnk. Ez nem egy teljesen új játék, ez a játék ami az elménkben van. Eredetileg mára terveztük kiadni, a Shadow of Chernobyl kiadásának 10. évfordulójára az Egyesült Államokon kívül. Sajnálatos módon ezt nem tehetjük meg, ami miatt elérkezünk a...

Bugokhoz. Igen, szeretjük a bugokat igaz? Ki nem? Néhány ember igen, de a megszokottól eltérő fejlesztés nem hatásköre ennek a projectnek (nem tudtam jobban értelmezni eme mondatot). A bugok a szoftver-fejlesztők csapása, amik már a kezdetek óta sújtanak bennünket, egészen a LA kezdeti kiadásáig. Tudjuk hogy a kiadott verzió nem annyira stabil mint szerettük volna, de ez egy elhamarkodott döntés volt a váratlan kiszivárogtatás miatt, és pontosan emiatt adtunk magunknak még egy kis időt - hogy kiírtsuk a legnagyobb bugokat, így a DC még kifinomultabb játék lesz mint az eredeti Lost Alpha. Néhány bugnak azonban sikerült észrevétlenül maradnia, tervezzük a DC utólagos frissítését, bővíteni némi új tartalommal. Van két új pályánk folyamatban, és sok új feature, amiket még idén később fogunk felfedni. Arról hogy mit csináltunk eddig itt egy frissített változás lista: [link]

A kiadás dátuma. Igen, amire mindenki vár. A DC végleges kiadásának dátuma 2017. április 26. 31 évvel azután hogy a Chernobyl-i atomerőmű katasztrófa kitudódott, ami évekkel később inspirálta a GSC-s srácokat hogy megalkossák minden idők egyik legnagyobb játék franchise-át. Ennyi mára. Találkozunk közel egy hónap múlva! Addig is nyugodtan keressetek emailben (info@dezowave.com) vagy Facebookon (dezowave és Lost Alpha csoport!) Amúgy a legutólsó screenshot az éppen készülő pályáról van.

[ Szerkesztve ]

(#7061) M@trixfan válasza PeL (#7048) üzenetére


M@trixfan
(PH! addikt)

Jól tetted! Nekem is cserélni kelett volna évekkel ezelőtt amikor nagyon jó áron lehetett i5-öt venni, most ősrégi Core 2-t kell váltanom. Szerintem nyertem a "kinek van elavultabb gépe" verszenyt :DDD Az a gondom most, hogy szeretnék ütős cuccot venni és közeledik az az idő amikor többletet ad a 4+ mag játékpknál is. Szerintem 1-2 éven belül ez lesz, 64 fős BF multi meg már most is szereti. Ha most lenne legalább egy 3570K-m akkor szépen kivárnék most és csak a GPU-t frissíteném.

twitter: MatrixfanLive

(#7062) Plazmacucci válasza PeL (#7060) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Remélem GTX 970 elég lesz ehhez a látványhoz 😀 FHD és élsimítás mellett 😀

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7063) Psychopeti


Psychopeti
(senior tag)

(#7060) PeL: Hú de várom már. Lehet inkább abba is hagyom addig és előveszem a METRO-t :P
A telepítésnél vajon lehet majd választani egyes dolgokat? :U

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#7064) PeL válasza Plazmacucci (#7062) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Nem tudom miért írtad ezt, de szerintem abszolút nincs nagy gépigénye a játéknak. A régi configomon majdnem maxon elfutott DX10 módban, és verte látványban bármelyik Stalkert még modolva is. Csak kicsit játszani kellett a beállításokkal hogy jó legyen a látvány/teljesítmény mutató, mert ha túltoltál 1-2 beállítást akkor már átment szaggatósba.

(#7065) cheatergs válasza PeL (#7064) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Az én konfigomat maxon 1080-ban megölte, úgyh 900-ban toltam. De én kompromisszumképes vok, így nem lesz bajom, ha ez nem változik most se. A tartalom legyen teljesebb, a grafika így nekem megfelel.

Mindig minden mindegy

(#7066) PeL válasza cheatergs (#7065) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Én is 1080p-ben játszottam, hasonló configon mint ami neked van (feljebb írtam milyen volt). Maxon nálam is szaggatott. De ez max a motor ósdiságának köszönhető. Hiába írták át itt ott dez-ék, az alapja ugyanaz a közel tíz éves motor ami kijött a SHoC-al és már akkor is léteztek az X-Ray -nél sokkal jobb engine-k

[ Szerkesztve ]

(#7067) cheatergs válasza PeL (#7066) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Pont ez az, h én nem 1080-ban toltam, hanem 900-ban. :) Inkább a felbontásból vettem (és veszek) le, semmint a minőségből.

Mindig minden mindegy

(#7068) Plazmacucci válasza PeL (#7064) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Szerintem meg ha teljes pompájában akarod élvezni (sok fő, sok árnyék) akkor szétöli a videokártyákat. Vajon 1 CPU magnál meghajt már többet?

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7069) PeL válasza Plazmacucci (#7068) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Régebben azt írták itt többen is hogy ugyanúgy csak az első magot hajtja ki 100%-ra a játék, szóval nem hiszem hogy több magot használna. Ja ez így van de ezért nem kell maxra tolni mindent :) Ha 1-2 beállításból visszaveszel nem veszítesz annyit a látványból, viszont sokkal jobban fog futni. Nem emlékszem már mik voltak azok amik nagyon ették az fps-t, asszem pl. a fénynyalábokat (sun rays vagy mi volt az) elég volt minimumra venni, alig volt különbség minimum és maximum között mégis majdnem lefelezte az fps-t ha a nap felé néztél a fák lombjai között.

(#7070) Balathruin válasza Plazmacucci (#7068) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Nálam eddig csak a Call of Chernobyl volt képes több magot kihasználni, de az is csak trükkel. Viszont az annyira jól működik, hogy leöli a 4690K-t is (4,6GHz-en) Warfare kiegészítővel.

(#7071) M@trixfan


M@trixfan
(PH! addikt)

A "grass shadow" is szerette megenni a VGA-t és a megfelelő "ambient occlusion" kiválasztása is jelentős különbséget tud okozni. Régebbi kártyákkal mindig a shader intenzív dolgokra kell gyanakodni. Én is inkább pár beállítás optimalizálására szavazok, mint a kisebb, nem natív felbontásra. 1080p-hez képest a 900p 40%-kal kevesebb pixel.

[ Szerkesztve ]

twitter: MatrixfanLive

(#7072) shield válasza Balathruin (#7070) üzenetére


shield
(őstag)

Milyen konfigod van?

Remélem a Fi-csoport ráugrik és hamar befejezi a fordítást.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#7073) Balathruin válasza shield (#7072) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

4690K amit írtam, 16GB RAM 2400MHz-en és egy régi HD 7950

(#7074) shield válasza Balathruin (#7073) üzenetére


shield
(őstag)

Bocsi, rosszul értelmeztem a "hogy leöli a 4690K-t is". :B

A processzor magok bekapcsolásához való programmal oldottad meg vagy másként. Hirtelen nem jut eszembe a neve.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#7075) cheatergs válasza shield (#7072) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Adná élet, h neveket ne fordítsák le! Hangulatromboló.

Mindig minden mindegy

(#7076) shield válasza cheatergs (#7075) üzenetére


shield
(őstag)

Ha angol nevek lesznek, akkor már jobb a magyar. Persze meglehetne oldani praktikus orosz nevekkel, ami 100x jobb volna.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#7077) Balathruin válasza shield (#7074) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

PsExec-en keresztül be van állítva Core 1, 2, 3-ra az affinitás, majd betöltés után visszaállítva mind a 4 magra működik.

(#7078) CJ4567 válasza PeL (#7064) üzenetére


CJ4567
(PH! kedvence)

Az én gépemen ha bekapcsoltam a napárnyékokat akkor 10-15FPS-sel ment a játék, mihelyt kikapcsoltam máris sokkal jobban ment a játék.

(#7079) Heroes fan


Heroes fan
(senior tag)

Ennek a játéknak nagyon gagyi gépigénye van még az én 9 éves gépemen is fut.

(#7080) Balathruin válasza Heroes fan (#7079) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Mert egy 10 éves játék módosított változata.

(#7081) Heroes fan válasza Balathruin (#7080) üzenetére


Heroes fan
(senior tag)

Jaja itt az ellenfelek milyenek gyorsan kinyírnak?

(#7082) cheatergs válasza Heroes fan (#7081) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Az RNG-je vetekszik a WOWShipével, de így is messze élvezetesebb annál.

Mindig minden mindegy

(#7083) Balathruin válasza cheatergs (#7082) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Miféle RNG-ről beszélsz? Az gond hogy a fegyverek nem 100%-ban pontosak, vagy mi? :F

(#7084) tatararpad válasza Balathruin (#7083) üzenetére


tatararpad
(őstag)

Véletlenszám generátor. A játékos szleng arra is használja, hogy a szerencsét vagy a teljes véletlenszerűséget fejezze ki vele, pl. ha WoT-ban betalálsz egy teljesen lehetetlen szögből teljesen lehetetlen páncélba, akkor az RNG éppen veled volt.

[ Szerkesztve ]

(#7085) Balathruin válasza tatararpad (#7084) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Tudom mi az, jó pár hónapig játszottam az RNG szimulátor Hearthstone játékkal.

(#7086) cheatergs válasza Balathruin (#7083) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Inkább a katasztrofális sebzésrendszerre.
Egy fejkendős militarys 3 headshot után is fedezéket keres, v 1 bandita káromkodik 2m-ről bekapott shotitól, máskor meg 1 kispisztolyból torzóra kapva megfekszenek.
Mind2 irányba kaotikus az rng, de általában az ai iránt elfogult, ez meg csúnyán hazavágja a realisztikusságot.

Mindig minden mindegy

(#7087) Balathruin válasza cheatergs (#7086) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Igen, az alap játékokban van ilyen, ezért sem játszottam velük már egy ideje. Legfőbb gond a sebzésrendszerrel hogy ha túl könnyen hal az ellenség akkor az rád is ki tud hatni, aztán meg senkit sem érdekelne a játék miszerint túl nehéz...

(#7088) shield válasza Balathruin (#7077) üzenetére


shield
(őstag)

A PsExec eddig nem volt ismert számomra. Én CPU Core-t használom, de nem igen érzem a hatását.
Kipróbálom amit ajánlasz.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#7089) M@trixfan válasza Heroes fan (#7079) üzenetére


M@trixfan
(PH! addikt)

Ez így nem kicsit félrevezető először idetévedők számára. A 9 éves gép az Core 2 proci 4870-nel. Ezen garantálom, hogy nem fog neked futni 1080p 60 fps értékekkel magas beállításokkal. A "gagyi gépigény" minimum ezt jelenti, bár nekem ez a szóösszetétel furcsa. :)

twitter: MatrixfanLive

(#7090) SaGa59 válasza cheatergs (#7086) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Ez a sebzésrendszer teljes félreértelmezése. A Stalkerekben a játékos pont ugyanolyan sebzést szenved el egy találattól, mint az emberi ellenfelek. Ha eltalálod a fejét, akkor ugyanúgy meghal, mint a karaktered egy tiszta fejlövéstől. Már csak emiatt is marhaság, amikor valaki azon agyal, hogy fel kell tunningolni a fegyvereket, mert akkor jobbak az esélyei. Nem, pont, hogy rosszabbak. Persze ha egy modban sokszoros mennyiségű a mutánstámadás (mint pl a secret trailsben), előnyös lehet a felhúzott fegyver stat, addig, míg szembe nem jön valaki egy ugyanolyan stukkerrel. Akkor viszont sanyi… Abban a modban pont az a lényeg, hogy bár rengeteg a mutáns, a valódi ellenség mindig az ember. A mutánstömeg arra szolgál, hogy kopjon a cuccod, de nem ellenfelek, ha észnél vagy. Egy bandita, monolitos, zsoldos már más kérdés… A nagyon erős fegyverek (az alapjátékhoz képest 4-5-szörös) miatt nagyon könnyű lenyomni valakit vagy valamit, de épp olyan könnyű elesni egy tűzharcban és számtalan olyan tűzharc van benne, amikor erősen esélytelenül indulsz (a szellem zsoldosok a kiképzés alatt, a monolitos brigád, amikor visszatérsz az erőműbe egy szál bicskával, stb…)
Sokan hiszik azt, hogy az ellen túléli a fejlövést. Nem, ha túléli, az azt jelenti, hogy egyszerűen nem találtad el. A fegyvereknek van szórása, ami a karakter szintjének növekedésével csökken. Az ellenfélnél is attól függ, a lövész milyen szintű. Ennyi.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#7091) Heroes fan válasza M@trixfan (#7089) üzenetére


Heroes fan
(senior tag)

Nem is mondtam hogy full hd-ba van 60 fps, nincsen csak egy 12 éves 1280*1024-es monim, a játékok 20 fps-sel mennek ami még elindulnak, bár 12 fps volt a deus exben lowon azt siralmas volt végigvinni, a sleeping doxot is ekörül volt lowon. Ez a játék menne lowon?

(#7092) Balathruin válasza Heroes fan (#7091) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ha leírod miféle gép akkor tudunk rá mondani valamit.

(#7093) cheatergs válasza SaGa59 (#7090) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Jó, h emlékeztetsz, tisztára elfelejtettem, h háttal álltam a banditának, amikor megküldtem sörétessel, és a katonák is csak a fejüket kapkodták a G36 5x56AP-i elől.

Értettem, legközelebb én is a Lost Alphát töltöm be, és nem fejlesztek semmit, mert a nyuszitánc a tuti.

Mindig minden mindegy

(#7094) Heroes fan válasza Balathruin (#7092) üzenetére


Heroes fan
(senior tag)

core duo 2 E5400 4 giga ddr 2 ram 1 gigás hd 4670-es vga. windows 10 64 bit.

(#7095) Balathruin válasza Heroes fan (#7094) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Lost Alpha-nak épphogy elég lesz. Processzor szenvedni fog az alacsony órajel és IPC miatt, VGA 1280-as felbontásra elmegy, de nem a legjobb.
Ha van legalább 4GB rendszermemória (RAM) akkor mennie kell, 3GB necces, 2GB nem elég.

[ Szerkesztve ]

(#7096) Heroes fan válasza Balathruin (#7095) üzenetére


Heroes fan
(senior tag)

Ja értem akkor megpróbálom majd 26-án mikor kijött.

(#7097) PeL válasza Heroes fan (#7096) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

A lényeg hogy dynamic render-t hanyagold ha rosszul fut, fél-statikus vagy statikus renderrel jól fog futni szerintem, közepes beállításokkal. Meglepően jól futott nálam a Call of Pripyat anno egy 64MB-os Radeon 9500-ason egy AMD Sempron 3100+ és 1GB RAM mellett is ami azért nem igazán mai darab :DDD Dynamic DX9 renderen megfeküdt (valszeg kevés volt a 64MB VRAM), amint levettem static renderre szárnyakat kapott.

[ Szerkesztve ]

(#7098) Heroes fan válasza PeL (#7097) üzenetére


Heroes fan
(senior tag)

Hát 64 megás vega már nincs is :D:D Visszamentünk kb 10 évet az időben.
Tudtommal a stalkernek 128 megás vega kellett hozzá minimum, csoda akkor ha elindult rajta.
Nem gondoltam volna hogy 64-esen is futott akkoriban.

[ Szerkesztve ]

(#7099) awacs


awacs
(fanatikus tag)

A kék sávom lefogy és meghalok.Mit tehetnék?

(#7100) cheatergs válasza awacs (#7099) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Elfelejted, h sztyeppei nép fiát alakítod->inni kell :D

Mindig minden mindegy

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.