- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED monitor topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
awacs
tag
A kék sávom lefogy és meghalok.Mit tehetnék?
-
PeL
addikt
válasz
Heroes fan #7096 üzenetére
A lényeg hogy dynamic render-t hanyagold ha rosszul fut, fél-statikus vagy statikus renderrel jól fog futni szerintem, közepes beállításokkal. Meglepően jól futott nálam a Call of Pripyat anno egy 64MB-os Radeon 9500-ason egy AMD Sempron 3100+ és 1GB RAM mellett is ami azért nem igazán mai darab
Dynamic DX9 renderen megfeküdt (valszeg kevés volt a 64MB VRAM), amint levettem static renderre szárnyakat kapott.
-
Heroes fan
őstag
válasz
Balathruin #7095 üzenetére
Ja értem akkor megpróbálom majd 26-án mikor kijött.
-
Balathruin
veterán
válasz
Heroes fan #7094 üzenetére
Lost Alpha-nak épphogy elég lesz. Processzor szenvedni fog az alacsony órajel és IPC miatt, VGA 1280-as felbontásra elmegy, de nem a legjobb.
Ha van legalább 4GB rendszermemória (RAM) akkor mennie kell, 3GB necces, 2GB nem elég. -
Heroes fan
őstag
válasz
Balathruin #7092 üzenetére
core duo 2 E5400 4 giga ddr 2 ram 1 gigás hd 4670-es vga. windows 10 64 bit.
-
cheatergs
senior tag
-
Balathruin
veterán
válasz
Heroes fan #7091 üzenetére
Ha leírod miféle gép akkor tudunk rá mondani valamit.
-
Heroes fan
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz
cheatergs #7086 üzenetére
Ez a sebzésrendszer teljes félreértelmezése. A Stalkerekben a játékos pont ugyanolyan sebzést szenved el egy találattól, mint az emberi ellenfelek. Ha eltalálod a fejét, akkor ugyanúgy meghal, mint a karaktered egy tiszta fejlövéstől. Már csak emiatt is marhaság, amikor valaki azon agyal, hogy fel kell tunningolni a fegyvereket, mert akkor jobbak az esélyei. Nem, pont, hogy rosszabbak. Persze ha egy modban sokszoros mennyiségű a mutánstámadás (mint pl a secret trailsben), előnyös lehet a felhúzott fegyver stat, addig, míg szembe nem jön valaki egy ugyanolyan stukkerrel. Akkor viszont sanyi… Abban a modban pont az a lényeg, hogy bár rengeteg a mutáns, a valódi ellenség mindig az ember. A mutánstömeg arra szolgál, hogy kopjon a cuccod, de nem ellenfelek, ha észnél vagy. Egy bandita, monolitos, zsoldos már más kérdés… A nagyon erős fegyverek (az alapjátékhoz képest 4-5-szörös) miatt nagyon könnyű lenyomni valakit vagy valamit, de épp olyan könnyű elesni egy tűzharcban és számtalan olyan tűzharc van benne, amikor erősen esélytelenül indulsz (a szellem zsoldosok a kiképzés alatt, a monolitos brigád, amikor visszatérsz az erőműbe egy szál bicskával, stb…)
Sokan hiszik azt, hogy az ellen túléli a fejlövést. Nem, ha túléli, az azt jelenti, hogy egyszerűen nem találtad el. A fegyvereknek van szórása, ami a karakter szintjének növekedésével csökken. Az ellenfélnél is attól függ, a lövész milyen szintű. Ennyi. -
M@trixfan
addikt
válasz
Heroes fan #7079 üzenetére
Ez így nem kicsit félrevezető először idetévedők számára. A 9 éves gép az Core 2 proci 4870-nel. Ezen garantálom, hogy nem fog neked futni 1080p 60 fps értékekkel magas beállításokkal. A "gagyi gépigény" minimum ezt jelenti, bár nekem ez a szóösszetétel furcsa.
-
shield
őstag
válasz
Balathruin #7077 üzenetére
A PsExec eddig nem volt ismert számomra. Én CPU Core-t használom, de nem igen érzem a hatását.
Kipróbálom amit ajánlasz. -
-
cheatergs
senior tag
válasz
Balathruin #7083 üzenetére
Inkább a katasztrofális sebzésrendszerre.
Egy fejkendős militarys 3 headshot után is fedezéket keres, v 1 bandita káromkodik 2m-ről bekapott shotitól, máskor meg 1 kispisztolyból torzóra kapva megfekszenek.
Mind2 irányba kaotikus az rng, de általában az ai iránt elfogult, ez meg csúnyán hazavágja a realisztikusságot. -
Balathruin
veterán
válasz
tatararpad #7084 üzenetére
Tudom mi az, jó pár hónapig játszottam az RNG szimulátor Hearthstone játékkal.
-
tatararpad
őstag
válasz
Balathruin #7083 üzenetére
Véletlenszám generátor. A játékos szleng arra is használja, hogy a szerencsét vagy a teljes véletlenszerűséget fejezze ki vele, pl. ha WoT-ban betalálsz egy teljesen lehetetlen szögből teljesen lehetetlen páncélba, akkor az RNG éppen veled volt.
-
cheatergs
senior tag
válasz
Heroes fan #7081 üzenetére
Az RNG-je vetekszik a WOWShipével, de így is messze élvezetesebb annál.
-
Heroes fan
őstag
válasz
Balathruin #7080 üzenetére
Jaja itt az ellenfelek milyenek gyorsan kinyírnak?
-
Balathruin
veterán
válasz
Heroes fan #7079 üzenetére
Mert egy 10 éves játék módosított változata.
-
Heroes fan
őstag
Ennek a játéknak nagyon gagyi gépigénye van még az én 9 éves gépemen is fut.
-
shield
őstag
válasz
Balathruin #7073 üzenetére
Bocsi, rosszul értelmeztem a "hogy leöli a 4690K-t is".
A processzor magok bekapcsolásához való programmal oldottad meg vagy másként. Hirtelen nem jut eszembe a neve.
-
shield
őstag
válasz
Balathruin #7070 üzenetére
Milyen konfigod van?
Remélem a Fi-csoport ráugrik és hamar befejezi a fordítást.
-
M@trixfan
addikt
A "grass shadow" is szerette megenni a VGA-t és a megfelelő "ambient occlusion" kiválasztása is jelentős különbséget tud okozni. Régebbi kártyákkal mindig a shader intenzív dolgokra kell gyanakodni. Én is inkább pár beállítás optimalizálására szavazok, mint a kisebb, nem natív felbontásra. 1080p-hez képest a 900p 40%-kal kevesebb pixel.
-
Balathruin
veterán
válasz
Plazmacucci #7068 üzenetére
Nálam eddig csak a Call of Chernobyl volt képes több magot kihasználni, de az is csak trükkel. Viszont az annyira jól működik, hogy leöli a 4690K-t is (4,6GHz-en) Warfare kiegészítővel.
-
PeL
addikt
válasz
Plazmacucci #7068 üzenetére
Régebben azt írták itt többen is hogy ugyanúgy csak az első magot hajtja ki 100%-ra a játék, szóval nem hiszem hogy több magot használna. Ja ez így van de ezért nem kell maxra tolni mindent
Ha 1-2 beállításból visszaveszel nem veszítesz annyit a látványból, viszont sokkal jobban fog futni. Nem emlékszem már mik voltak azok amik nagyon ették az fps-t, asszem pl. a fénynyalábokat (sun rays vagy mi volt az) elég volt minimumra venni, alig volt különbség minimum és maximum között mégis majdnem lefelezte az fps-t ha a nap felé néztél a fák lombjai között.
-
-
PeL
addikt
válasz
cheatergs #7065 üzenetére
Én is 1080p-ben játszottam, hasonló configon mint ami neked van (feljebb írtam milyen volt). Maxon nálam is szaggatott. De ez max a motor ósdiságának köszönhető. Hiába írták át itt ott dez-ék, az alapja ugyanaz a közel tíz éves motor ami kijött a SHoC-al és már akkor is léteztek az X-Ray -nél sokkal jobb engine-k
-
PeL
addikt
válasz
Plazmacucci #7062 üzenetére
Nem tudom miért írtad ezt, de szerintem abszolút nincs nagy gépigénye a játéknak. A régi configomon majdnem maxon elfutott DX10 módban, és verte látványban bármelyik Stalkert még modolva is. Csak kicsit játszani kellett a beállításokkal hogy jó legyen a látvány/teljesítmény mutató, mert ha túltoltál 1-2 beállítást akkor már átment szaggatósba.
-
Psychopeti
senior tag
(#7060) PeL: Hú de várom már. Lehet inkább abba is hagyom addig és előveszem a METRO-t
A telepítésnél vajon lehet majd választani egyes dolgokat? -
-
M@trixfan
addikt
Jól tetted! Nekem is cserélni kelett volna évekkel ezelőtt amikor nagyon jó áron lehetett i5-öt venni, most ősrégi Core 2-t kell váltanom. Szerintem nyertem a "kinek van elavultabb gépe" verszenyt
Az a gondom most, hogy szeretnék ütős cuccot venni és közeledik az az idő amikor többletet ad a 4+ mag játékpknál is. Szerintem 1-2 éven belül ez lesz, 64 fős BF multi meg már most is szereti. Ha most lenne legalább egy 3570K-m akkor szépen kivárnék most és csak a GPU-t frissíteném.
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti #7058 üzenetére
Forrás: Lost Alpha MODDB oldal
LOST ALPHA - DEVELOPER'S CUT
Release Announcement
"If you only knew where I've just been and what I've seen". You remember this one? Well it was a long road up until now, but there is finally a sun shining over us brightly. After almost three years, we can confidently announce the release date of Lost Alpha Director's Cut. Let's talk about some other things first though.Deadlines. We all love them, right? No, really, they suck. But a deadline has to be set for every project, or else it will never be finished. Setting up the deadline is as critical as meeting it. We have a large team of game enthusiasts with years of experience in development. However everyone is doing this project in his free time, and as the years passing by, the less free time we have. Just wanted to mention that it took us so many years to make this DC because we barely had the time for it. I'ts not a completely new game, it's however the game we had in our mind. Initially, we planned to release the game today, on the 10th anniversary of the release of Shadow of Chernobyl outside of the US. Sadly however, this can't be done, which smoothly brings us over to...
The bugs. Yes, we also love bugs, right? Who doesn't? Well, some people do, but exotic cuisine isn't the scope of this project. Bugs are the bane of software developers, and bugs have plagued us from the beginning of development, and even onto the initial release of LA. We admit that the release version wasn't as stable as we wanted it, but it was a rushed decision after the unexpected leak, and that's precisely why we're giving ourselves just a bit more time - to squish the greatest bugs, so DC will be a more polished game than vanilla Lost Alpha was. But in case some bugs manage to escape unnoticed, we plan to update DC post-release, likely also adding some new content. We have 2 new levels in production, and many new features, which we will uncover later this year. Speaking about stuff we have done so far, here is an updated changes log: click here!
The release date. Yes, what everyone was waiting for. The final release date for Lost Alpha Developer's Cut is the 26th of April 2017, 31 years after the tragic events in the Chernobyl Nuclear Power Plant transpired, which many years later insipred the guys at GSC Game World to create one of the greatest game franchises ever. So that's it for today. See you in slightly over a month! Feel free to contact us via e-mail info@dezowave.com, or on Facebook (search for dezowave page and lost alpha group)! By the way, the last screenshot is from one of our new levels in production.
----------------------------------------------------------------------------------
"Ha csak tudnád merre voltam és mit láttam". Emlékszel erre? Ez egy hosszú út volt idáig, de végre fényesen kisüt a nap felettünk. Majd' három év után bejelenthetjük a Lost Alpha DC kiadásának dátumát. De beszéljünk először más dolgokról.
Határidők. Szeretjük őket igaz? Nem, tényleg, szopás. De minden projectnek határidőt kell szabni, különben sosem készül el. Határidőt felállítani annyira kritikus mint teljesíteni azt. Van egy nagy csapat elhivatott játékosunk több éves fejlesztői tapasztalattal. Azonban mindenki a szabad idejében foglalkozott a projectel, ahogy teltek az évek, egyre kevesebb szabad időnk volt. Csak meg szerettük volna említeni hogy azért telt ennyi időbe mecsinálni a DC-t mert alig volt rá időnk. Ez nem egy teljesen új játék, ez a játék ami az elménkben van. Eredetileg mára terveztük kiadni, a Shadow of Chernobyl kiadásának 10. évfordulójára az Egyesült Államokon kívül. Sajnálatos módon ezt nem tehetjük meg, ami miatt elérkezünk a...
Bugokhoz. Igen, szeretjük a bugokat igaz? Ki nem? Néhány ember igen, de a megszokottól eltérő fejlesztés nem hatásköre ennek a projectnek (nem tudtam jobban értelmezni eme mondatot). A bugok a szoftver-fejlesztők csapása, amik már a kezdetek óta sújtanak bennünket, egészen a LA kezdeti kiadásáig. Tudjuk hogy a kiadott verzió nem annyira stabil mint szerettük volna, de ez egy elhamarkodott döntés volt a váratlan kiszivárogtatás miatt, és pontosan emiatt adtunk magunknak még egy kis időt - hogy kiírtsuk a legnagyobb bugokat, így a DC még kifinomultabb játék lesz mint az eredeti Lost Alpha. Néhány bugnak azonban sikerült észrevétlenül maradnia, tervezzük a DC utólagos frissítését, bővíteni némi új tartalommal. Van két új pályánk folyamatban, és sok új feature, amiket még idén később fogunk felfedni. Arról hogy mit csináltunk eddig itt egy frissített változás lista: [link]
A kiadás dátuma. Igen, amire mindenki vár. A DC végleges kiadásának dátuma 2017. április 26. 31 évvel azután hogy a Chernobyl-i atomerőmű katasztrófa kitudódott, ami évekkel később inspirálta a GSC-s srácokat hogy megalkossák minden idők egyik legnagyobb játék franchise-át. Ennyi mára. Találkozunk közel egy hónap múlva! Addig is nyugodtan keressetek emailben (info@dezowave.com) vagy Facebookon (dezowave és Lost Alpha csoport!) Amúgy a legutólsó screenshot az éppen készülő pályáról van.
-
capulet75
addikt
Folyik a bogárírtás és a tesztelés, nyugi.
-
qgevic
csendes tag
A moddb-n tegnap megjelent cikkben ezt írják: "The final release date for Lost Alpha Developer's Cut is the 26th of April 2017, 31 years after the tragic events in the Chernobyl Nuclear Power Plant". Tehát ha minden jól megy akkor idén megkapjuk
-
Habugi
addikt
válasz
Psychopeti #7052 üzenetére
Halkan jegyzem meg hogy szűk 2éve is voltunk már ebben a stádiumban, miszerint vártuk a véglegest, szóval olyan nagyon ne éld bele magad.
Ebből még lazán lehet 2019 is..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- E-roller topik
- PlayStation 5
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple Watch
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Csere-Beszámítás! Kezdő Gamer számítógép. I5 6400 / GTX 1060 3GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 1TB HDD
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest