Hirdetés
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
cheatergs
senior tag
Halisztok!
Az időlimitet hogy lehet kikapcsolni (remaining 1 day)? Akár mod is jöhet, mert alapjátékban szintén azzal szabadultam meg ettől.
Hol lehet utánpótlást szerezni (nem tudom megmaradt-e az eredeti játék respawnoló ellenje, eddig - hál életnek - nem találkoztam ezzel, mert ha csak előrehaladni lehet, akkor hamar kifogyok az erőforrásokból)?
Nekem a grass shadows öli meg a gépet, DX-verziótól függetlenül. DX9-ben az ég nálam is bugos, olyan mintha vakító felhők takarnák el az eget, a HDR meg brutálisan világít a felületekről.
DX10-ben minden normális, viszont a gépigénye megnő, így vissza kell vennem a folyamatossághoz.Melyik az aktuális verzió? Nekem valami 1.3000, viszont a hivatalos honlap nem naprakész, így sok infót nem kapni onnan.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Mit lehet csinálni, ha nincs mit csinálni?
Át kéne mennem a Szeméttelepre, de a katonaság elzárja az utat (beszélni nem lehet velük, rögtön lőnek. Bőrdzsekiben, pisztollyal esélyem sincs). Csakúgy, mint Rostokba. Darkscape-be szimplán nem enged át.A vadvilág jó részét kiirtottam, pénzt nem kapok, loot nincs több.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
A yt-n egy végigjátszásban fegyverrel sétált oda a katonákhoz, és úgy beszélgetett velük. Előzőleg a hídnál lelőtte az őrséget.
Megint megpróbáltam, de uúgy ellenségként kezelnek. Ez scripthez köthető? Meg kell ölni valakit? Vagy pont nem? El kell végezni vmi feladatot?
A hídnál kikerültem a katonákat elsőre, ez okozhatott bajt?
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
A hídnál tudom, h ki lehet kerülni őket, azt csak azért említettem, mert én kikerültem őket elsőre, és lehet ez okozott valami glitchet.
A baj a Cordon végénél jön elő, ahol a Garbage-hez lehet átjutni, na, ott nem tudok elmenni mellettük. Hiába van távcső/csavar a kezemben, hiába megyek az úton, kapok két figyelmeztetést, utána lőni kezdenek.
Már arra is gondoltam, hogy ha egyszer megláttak a füvön, többé nem lehet átjutni a Garbage-re, mehetek én akárhol (magyarán kezdhetem elölről).[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz #90933760 #3011 üzenetére
Egy leather jacketben vagyok, elég lőszerem pedig csak a pisztolyhoz van. Egy-egy tár a söréteshez, a Viper5-höz és az AK-hoz. Plusz két gránát.
Illúzióim nincsenek a nyuszitánc sikerét illetően, itt az MI 50 méterről is telibe talál.
A vadvilágot már kiirtottam, de addig is csak engem bosszantottak, szóval jobb is így.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Garbage elején, miután a snipert lelőttem, találtam nála egy stash térképet. Beséknél van, a rom épületnél, ami mögött három bandita fészkelt.
Ott viszont nem találom, hiába jártam át az összes szintjét, még egy ládát is lelőttem az épület tetejéről, de az se az volt.
Hátul van egy létra, ami az épület tetejére visz, de mivel nem férek hozzá, így nem tudom használható-e.
Ötlet?Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Éjjellátó nekem beválik, ráadásul úgy nézem nem is merül le, mint a lámpa. Ennek ellenére nem sokat használom, mivel sötétben inkább felnyomom maxra a brightness-contrast-gamma triót.
Militaryt ölöm (mivel alapból ellenségnek néztek, nincs miért visszafognom magam), könnyű préda, a cuccaikból szerzek pénzt.
Italt és kaját csak lootolni lehet? A kereskedőnél kifogyott, rajta kívül néhány tagtól lehet venni, de az is limitált.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
A banditák közé szivárgás után miért "csatlakoztam" hozzájuk?
Ráadásul LOL, mivel annak előtte is húztam bandita gúnyát, mégis lőttük egymást, a küldinél meg mindenki barátságos lett. Röhej módon a monolith szerkót felhúzva a monolithosok nem csípnek, szóval nem ruha teszi a stalkert.Hogy lehet visszaváltani semlegesre? Elég, ha adok nekik lőszerből?
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
A banditák terveit megszerezve a széfből kivág a játék. Mivel orvosolható?
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz Silentfrog #3497 üzenetére
Patch-csel használom, viszont megoldódott, amint visszavettem static lightingra a beállítást. Úgy néz ki a motor bugos még mindig.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Agropromban, a földalatti laborhoz vezető kicsi lejárat közelében (a két bázis között a földúton) kaptam egy jelölést (még jó régen), miszerint le kéne vadászni vmi lényt. Először a csáposra gondoltam, de azt lelőve, meg az egész kócerájt kiirtva nem változott semmi.
Mostanában visszamentem, és azon a környéken járva valamiféle zombihangok mormognak, de sehol nincs senki, és nem támad meg semmi. Milyen lényről van szó?[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Csak ha bugról van szó.
Most is kaptam egy bandita-kiirtós küldit a bárostól, elvégeztem, mégis ott van a jel, h végezzek a banditákkal. Illetve elvileg csippan egyet a térkép-távcső körbeforgáskor, mintha vki még lenne a környéken, de persze kihalt minden. Mellesleg ez is Agropromnak ugyanezen szeglete.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz Plazmacucci #3676 üzenetére
A 00013-ról mire?
bluyoo: A távcső belát a föld alá?
asound: Oké, csakhogy ezt szörnyvadászosat egy hulla kifosztásakor kaptam.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz Plazmacucci #3681 üzenetére
Azt tudom, hogy mostanára lett beígérve, de jelenleg még nincs kinn, tehát nincs mire váltani.
bluyoo: remélem nem úgy érted, hogy a föld alatti rendszerben, mert a Stalkernek pont azok a fajta rossz közérzetet okozó, klausztrofóbiás katakombái vannak, a fülnyomasztó csönddel, amiknél jót tenne nekem némi társaság (akár ellenséges emberkék is). Minél kevesebbszer kelljen lemenni az X-ekbe.
Amúgy a Sin leader mikor kegyeskedik visszaadni a cuccaimat? Csak mert a szerkó-fegyó megfosztása miatt nem tudtam leszedni a monolithosokat és újra kellett lootolnom a cuccokat, ami jópár órámat vitte fölösen.
Na, majd a patch után elölről kezdve pólóban megyek oda hozzá...[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
És tényleg. Kösz!
Stalkerben nincs sok kedvem turkálni a megkülönböztethetetlen passzív és aktív stashek miatt, pedig szeretem felderíteni a terepet.Kérdem én, hogy a recoil és accuracy között mi a különbség? Mivel a fejlesztési fa bugos, nehéz kiigazodni, hogy mi mennyit is ér.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Jól gondoltam, mert a recoilnál rendre accuracyt ír, miközben a kék csíkok változatlanok, és tíz méterre nem találni el a célt a 230%-os recoillal. Én mindig accuracyra gyúrok, mert a 1-es lövést preferálom, spórolandó a nem túl gyakori karabélylőszerekkel.
A tooltip alatti álló számok össze-vissza zöldek-pirosak, sokszor nincsenek is, vagy nem azt fejlesztik, amit a szöveg ír.
Mellesleg úgy átírtam néhány fájlt, hogy pár perc után hibaüzi nélkül kivág desktopra (biztonsági mentés meg minek ), úgyh új install, aztán remélhetőleg túléli a fájl, amíg nem jön a patch az új kezdéssel.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz KisBundi #3759 üzenetére
Ha az LA-ra gondolsz, akkor vsz jobb az alapnál, azon érződött a félkész állapot. Itt sokat számít a több pálya, a most már kezelhető respawn, a fegyver-fejlesztés-javítás és az állítólag később bekerülő skill-fa, no meg az érdekes-változatos küldetések. Ráadásul nem olyan bugos, mint a SoC. Nem beszélve róla, hogy ingyen van és stand alone.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Igaz, elfelejtettem, hogy én csak X18-ig jutottam, odáig meg alig futottam bele néhányba. A SoC patcheletlenül viszont már Cordonban is bugoktól hemzsegett. Félkészre meg azt értettem, hogy a játék jó része érezhetően ki lett vágva, túl nagy volt a hiányérzete.
Egyébként amikor engem kivág az LA, az Xrayt 1.6-nak írja (csak mert valaki említette, miszerint ez még nem a CoP motorját használja).
A 02-es patchról lehet tudni valamit, mert a changelog már megjelent itt?
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
-
cheatergs
senior tag
válasz Hurkaleves #3831 üzenetére
Én úgy vettem észre, főként a DX-mód befolyásolja a futást és megjelenést. DX10-ben például vakító fehér az ég, mintha HDR-es felhőkkel lenne tele. Egyes effektek megfektetik a gépeket (grass shadow és sunvmi), de az általad említett szaggatást nem tapasztaltam.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz pampalini987 #3937 üzenetére
Ez az, kiirtottam mindent és mindenkit, a jelölés környékén járkálva mégis valami zombihangok morognak. Holott senki sehol se fent, se lent.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz mickemoto #3942 üzenetére
Hetekkel ezelőttre is ígérték már egyszer. Ők tudják, mikor van kész.
MaximumGame: Abban nem látok kivetnivalót, ha kinyírom az ellent. Végtére is erről szól a játék.
Dhampir: Csak a térképen jelölt részen lenne éhes a unit?
shield: Bár fél hónapja nem játszom, így nem emlékszem a környékre, viszont azt hiszem nincs a közelben kő.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Sztem csak bugos volt.
A semleges stalkerek és egy-két frakció kivételével ami/aki meglát, az végezni akar a playerrel. Inkább választom a megelőzést, mint az adok-kapokot.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Van vmi hír a kövi patchről?
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz Plazmacucci #4501 üzenetére
Na, legalább nincs előrehaladott állapotban, így nyugodtan felrakhatom a mostanit.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz Plazmacucci #4505 üzenetére
Ezzel most jól elvettétek a kedvemet, mivel eddig, amikor csak tudtam, kempeltem. Tök jó volt zsinórban lövöldözni a bejáraton egyesével kikószáló monolithosokat, dobálva a sok faja lootot.
De hát megint meg kell várni a kövi patchet...Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Mi lett az npc-k sniper-tudásával? Most is a térkép túlfeléről kapnak le, miután léptél kettőt a pályán, mert zavarta őket a csizmád hangja?
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Elmagyarázná vki, hogyan lehet ki- és betömöríteni a gamedata fájlokat? Teherbírás átírására kellene.
Google nem segít, mert az extractorok nem léteznek v nem működnek, az az xCompress meg csak pár ltx fájl.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Átírtam a súlylimitet (actor és system.ltxben), a játék ki is írja, de 60kg fölött a kari nem mozdul. Találkozott vki ilyennel?
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz tatararpad #5301 üzenetére
A játékélményen nálam javít, nem keveset, ugyanis kiköszöböli az egyik hibás dizájneri döntést, miszerint Cordon és Bar között nincs kereskedő.
Élek vele, mert alig egy-két hullányi cuccot lehet felpakolni, utána futás vissza. Ez nem csak távolságra, hanem időre is sok, pluszban eseménytelen. No, most pölö az agropromi mészárlásnál vagy a monolithosok kiirtásánál szerinted ez hány forduló? S mivel kétlem, hogy addig ott maradnak a hullák, amíg ki nem rámoltam őket, így nem akarok elveszteni egy petákot se.
Ráadásul hamar lelassul és elfárad Marked One ötven kiló fölött, nekem meg nincs kedvem öt mp-ként megállni, hogy töltődjön a stamina.
Aztán a fejlettebb fegyók és és suitok veszik el a helyet, miközben növelni nem lehet a teherbírást, így a végére nem sok mindent lehet felvenni. A Skyrimban ilyenre nincs szükség, mert alapból 300-ról indul, és lehet rá gyúrni.
Nem beszélve a hangulatról, hogy nyugodtan lehet haladni előre, benézni minden lyukba, és szedegetni a lootot.Az átírásnál annyit hibáztam, hogy a creature mappát is létre kellett hozni, amibe az actor.ltx belekerült. Így már működik.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Darkscape-ben lemegyek a bányába, elkábítanak, kiírja, h task completed (go deeper into the mine), magamhoz térek a Sin közepén, utána game over.
Petrenko ugyan beszólt egy olyat, hogy ne menjek mélyebbre, mert a Sin haragszik rám. Helyette irány az X18-as labor.
Egyetlen esetről tudok, mikor egyáltalán találkoztam velük; az elején Foxot mentettem meg a Sin kinyírásával, ahelyett, hogy Sid és köztük közvetítsek, de a 13-as patch-ben ilyen gond nem volt.A PDA-ban uúgy bent van a go deeper into the mine feladat, de az X18-as jelöli ki, mint teljesítendőt.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
-
cheatergs
senior tag
Nekem van, amikor kifagy. Kapok egy black screent, elmegy a hang is, gyorsindítón nincs lent, de feladatkezelőben meg igen. Visszahozni nem lehet, így be kell zárni.
Am van pár dolog, amit nem csípek, és ezek még a SoC örökségei. Pölö a gép irányába elfogult sebzésrendszert, amikor max accu-s G36-ból (5x56 AP) vagy nyolc fejlövés kell egy banditához, én meg egy MP5-ös két 9x19-esétől fél HP-val menekülhetek monolith suitban.
Am ez az egész elég random, mert van, mikor a Makarovtól elsőre kifekszik egy army-s, ők meg hárman közvetlen közelről nem tudnak másvilágra küldeni (Garbage-ből visszatérve Cordonba általában ott vannak a kapunál), de általános érvényű, hogy a npc-ket preferálja a játék.A szörnyekről nem is beszélve, amikor a csuklyás törpe csak a negyedik tár 5x56 AP-től döglött meg (X18), a szemközti haverja meg 10db 5m-ről telibe kapott sörétes után is rohangált fel-alá. Meg a lövedék-immunis állatok (főleg kutyák), amiket sorozni kell AK-74-gyel.
Azért az ilyeneket nem kéne benne hagyni. Ez nagyon messze van bármiféle realizmustól, amit elvileg képvisel a Stalker, csak a frusztrációt növeli. Ezért kell annyi töltény meg kötszer.
Szerencsére az ellen pontossága uolyan gyenge, mint volt; én legalábbis nem éreztem a patch-ek utáni mesterlövészségüket, mint ah páran írták.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
válasz Plazmacucci #5387 üzenetére
Egyrészt. A realitás közelítése azt jelentené, h a player könnyen hal, de az enemy is. Mondjuk ez megkövetelné a pontos testrészspecifikus sebzést is, ami perpill nem igazán érezhető (fejkendős militarysok ignorálják a fejlővéseket, nem beszélve a golyóálló patkányokról).
Másrészt sok monsztából vissza kellene venni, mert ilyen feltételek mellett két csuklyás törpe instant halál lenne, nem beszélve a csalásszámba menő láthatatlan, szupergyors bloodsuckerről (egyébként nem értem, miért nem inkább kamuflázst v mimikrit használ a lény. Sokkal hihetőbb lenne, mert ilyenek léteznek a természetben). Pláne, amikor a kedves küldetés egy fészekalj közé vág...
De kapásból a banditák likvidálása a gyárból egy szál pisztollyal, egyszemélyben nem rambo, hanem az agyament kategóriája lenne.Valszeg tudnám élvezni, de ha túlzásba vinnék a survival jelleget (ld. Skyrim egyes modjai), mert mondjuk másnapra megromlana a kaja v radioaktív területen áthaladva ihatatlan lesz a víz; akk rögvest idegesítővé válik, mert a sztorit, a fejlődést én en bloc a játékmenetet hátráltatja a nonstop kútfúrás meg kukákban turkálás konzerv után. Ez egy FPS végső soron, ahol a legtürelmesebb játékos is lövöldözni akar.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
A Sines buktánál az is megoldás, ha perkálsz a Barkeepernek 10000 ru-t, cserébe ő elintézi, hogy a Sin fogadjon téged. Így nem kell újrakezdeni, a pénzt meg simán össze lehet halászni.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Army Warehouse-ban vmi Crystal artifactet kéne megszerezni a contacttel az oldalamon, aki közli, h jön egy blowout is, plusz befut pár vadállat a képbe.
Elsőnek ki kéne nyírni a snipert a toronyban
Bármikor, ha lesznek szívesek respawnolni a banditák/army. Merth tök üres a pálya.
Tudvalevőleg pár küldivel ezelőtt ki kellett irtani az egész bázist (én úgy emléxem, h kellett. Mondjuk am is szokásom végezni a pirosakkal a mapen).Emiatt nem indul be a script, nincs feladat a PDA-ban, a Contact a videó után rögtön el is tűnt mellőlem; az egyik házban találtam rá a hullájára.
Ennek van bármiféle megoldása?
Mindig minden mindegy
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz