- OLED monitor topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fujifilm X
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bluetooth hangszórók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
-
Sensut
őstag
válasz
Plazmacucci #6986 üzenetére
A Sin-es dolgot csak ott tolták el, hogy az elején nem tudod, hogy miről is van ott szó, illetve mi a következménye ott minek. Reméljük az új kiadványban ezzel is csináltak valamit, na meg voltak máshol is ilyen rögtönzött dolgok, amiken elkel a javítás. De hát egyből semmi se lesz tökéletes, főleg egy ilyen ágasbogas játékban semmiképp (lásd Stalkersoup)
-
cheatergs
senior tag
Nem tudjátok mekkora helyet foglal egy mentés?
-
válasz
Balathruin #6993 üzenetére
Akkor nézze akinek te írtad
-
Balathruin
veterán
válasz
Plazmacucci #6992 üzenetére
Nekem nem kell mutatni, 40-50GB régi build és cucc gyűjteményem van.
-
válasz
Balathruin #6991 üzenetére
[link] bocs a minőségért egy magos Athlonon vettem fel
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Balathruin #6989 üzenetére
Szerintem jobb volt, hogy kimaradt az eredetiből. Valahogy jobban hozta a hangulatot a séta az állandó szürkeségben.
-
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #6981 üzenetére
Hát a LA lényegében a SOC alapjáték, csak vágatlanul. Vagyis azért "Lost Alpha" a neve, mert valójában ez kellett volna legyen a hivatalos Shadow Of Chernobyl játék. Csakhogy végül jól megvágták és úgy adták ki, illetve egy csomó pályát kicseréltek az egyszerűbb szerkezetűekre, talán a célból, hogy ezzel is könnyítsenek az X-Ray dolgán, mert be kell látni, akkoriban elég nagy falat volt még a vanilla SOC is a korabeli hardvernek. Ha megfigyeled, a LA-ban minden pálya más. Sokkal bonyolultabbak, nagyobbak és több épület van rajtuk és azok is komplexebbek. Aztán a végén az erőmű területe a legjobb, mert ott mindkét udvar egy pályán van és megmászhatsz minden objektumot alulról, felülről - ahogy csak tetszik
A játékmenet ugyanaz, mint a hivatalos SOC, csak a modderek kicsit kiszínezték a történetet és behoztak némi Half-Life feelinget is a laborokba. Na meg betették a kivágott pályákat is, melyek egyébként sehol se szerepeltek volna.
-
shield
őstag
Abban biztos igazad van, hogy a játékosnál akármi is bekeverhet. Most hogy vettem ezt az új USB-s fejhallgatót, mindjárt indítottam a Diverzanst. Erre a fejes madzagján levő szabályzókkal nem tudtam föl-le állítani a hangerőt. Hiába állítottam a mod beállításaiban, akkor sem reagált. Kezdtem aggódni, hogy küldhetem vissza.
Ki próbáltam az SGM2.2-vel, ott már a mod beállításában állítva reagált, de a fejes szabályzójával nem. Egyedül a vibráció működik mindkettővel. A régi fejesnél nem volt ilyen gond. Sajnos a Stalkernél nem lett fejlesztve a hang a mai igényekhez. Ezért vagyok kíváncsi, hogy a LA lett-e fejlesztve e téren.
Régebben már észrevettem a Diverzansnál, hogy nem mindegy hogy ki van húzva vagy be van dugva a fejhallgató indításkor, mert valamelyik esetben nem hajlandó elindulni. Már ez miatt többször kellett újra telepítenem a hangkártyát.
Eltudom képzelni, hogy talán ez is befolyásolja a mentési hibákat.
Most találtam a Diverzanshoz egy hang dll-t. Érdekes módon van aki már 3x kijátszotta, nekem 4x-re sem megy. Ez a méreg, nem a cián. -
Dhampir
félisten
válasz
Dhampir #6981 üzenetére
Még valami felötlött bennem. Az orosz nyelv hangzása miatt is szívesebben futtattam a másik kiadást. Egyéni véleményem az, hogy a Zónához az orosz vagy az ukrán nyelv, és a szláv mítoszok (kombinációja a modern sci-fivel és haditechnikával) illik leginkább, itt valahogy nekem földrajzi elhelyezkedése miatt sem "igazodik fülre" az angol.
Egy tengerentúli játékosnál ez valószínűleg annyira nem oszt-nem szoroz (habár a tudatalatti olyan archetípusokat rejteget, amelyek közösségre hozhatnak bárki emberfiával), de akit egyszer már megérintett a szellemi kincseket teremtő szláv világ (most nem gondolok a birodalmi politikára, de az más államokban sem álomvilág) dús fantáziavilága, az tán könnyebben megérti ezt. Habár az is lehetséges, hogy pont a szláv hátterű játékfejlesztők vinnék ki legszívesebben egy másik nemzetiségű, orientációjú ember építette bábeli világba az egész kócerájt, de ezt nem tudhatom.
Persze akadnak itt régi-új dolgok is.
-
Dhampir
félisten
Amennyire tudtam, leteszteltem, ráadásul Linux (Ubuntu) alatt is szoktam sikeresen még moddolt Stalkereket is futtatni, igaz, hogy ez esetben pont a Lost Alpha volt a kivétel anno, amikor megpróbálkoztam vele. Sajnos azóta sem volt vele dolgom, egyenlőre meg nem aktuális semmilyen játék kipróbálása. :-(
Egyébként nekem teljes AMD konfigurációm (Carrizo procival) volt akkoriban, amikor a SeregA-Lus-t érdekes módon sikerült végig vinni. Ja, és az elején ugyanaz volt mint az alapjáték, szóval e tekintetben legalábbis az első pályán nem tapasztaltam kivételt, már amennyire jól emlékszem rá. Mivel próbáltam mindkettőt, ezért össze tudom vetni, egy bizonyos felhasználói szinten persze.
Félreérthettél, Stalker-rajongóként nem hibáztattam sohasem az alapjátékot, csak saját tapasztalataimat osztottam meg. Egyébként valószínűleg ahány vas, annyi tapasztalat létezik az eltérő hardverkonfigurációk (és ebből fakadóan driver) miatt.
-
Sensut
őstag
Én a mod hivatalos oldaláról töltöttem volt le az alapcsomagot (4 részben) és hozzá az 1.3003 -javítást. A fi csoport oldaláról pedig a magyarítást. Még használtam egy patchet, amit egy fórumon találtam volt, de átszerkesztettem magamnak, mert voltak benne hibák. Ezzel is simán befejeztem legutóbb a játékot, apróbb javításokat és tunningokat tartalmaz. Egyéb semmi nem volt nálam. Viszont az alapcsomag (a telepítő) tartalmaz különféle egyedi DirectX 9-et, Visual C++ -t és még nem tudom miket, ami nélkül a játék nem indul el! Ezek eltérnek a szokásos Stalker kellékektől, és lehet, hogy nálad e miatt nem indul a játék. Ha buherált verziót használsz, lehet, hogy az nem hozza magával ezeket a programocskákat. Az eredeti telepítő automatikusan telepíti ezeket a programokat. Még megnézheted a log fájlt, a végén szokott lenni a hibát okozó kód. Ez a fájl a mentések mellett van egy mappában.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #6977 üzenetére
Én nem tudom, hogy miért igen vagy nem, de nálam ez volt - ment rendesen nem is egyszer és két különböző gépen is (laptop és PC). Már volt példa nem egy, hogy valami ment nálam és másnál nem, vagy fordítva. De tudni kell mindenek előtt, hogy van akinél úgy működik a dolog, ahogy azt a készítők előírták. Viszont ha nálam nem működik valami és másnál igen, akkor mielőtt farkast kiáltanék, szétnézek kicsit a portámon, mert lehet, hogy nálam van a baj forrása. Rengeteg dolog miatt nem műdödhet jól valami, nem feltőtlenül a játék hibája miatt. Elsőként sokszor maga a rendszerünk a főludas ebben. Valaha én is moddoltam játékot és tudom mennyire rossz érzés , amikor ilyen visszajelzéseket kapunk egy hosszú munka után, és legtöbbször alaptalanul.
-
Sensut
őstag
Ez vitán felül igaz! Én az eredetit patchelve 3x vittem volt végig mindenféle gond nélkül, de egyszer nekifogtam egy buheráltnak és biza bugzott az mindenfelé. Az eredeti az, amelyiket a hivatalos oldalról lehetett letölteni és kellett hozza egy javítás és a magyarítás. Na, az ment nálam rendesen, még egyszer se dobott ki sehol, és szép is volt a grafikája. A napokban láttam friss infót a FB-on és az a hír járja, hogy hamarosan kint lesz az új verzió. Remélem legalább angolul, mert oroszul nem tudok
Én nem nevezném unalmasnak, inkább csak félkésznek ezt a verziót, amit jeleztek is a készítők annak idején. A hangulatában van az ereje ennek a modnak, de abban verhetetlen.
-
rétisün
veterán
válasz
Dhampir #6973 üzenetére
alighanem itt írták régebben, hogy a seregA-lus verzióba azért belepiszkáltak, pl. több a mutáns, mint a csak patchelt 'alap' lost alphában.
aztán nem tudom, így van-e, én még anno talán az első patchig játszottam vele, utána már azt hiszem nem volt kedvem újrakezdeni, meg volt más, ami jobban lekötött,azóta még a gépen sincs fent
de nem kizárt, ha meglesz a 'végleges' verzió, nekiesek megint.
-
Dhampir
félisten
A foltozott eredeti sokszor kidobált az akkori hardverkonfiguráció alatt.
Állítólag a SeregA-Lus nem tesz hozzá semmit, csak a patchet.
Egy biztos, hogy nekem csak azzal ment, viszont az erőműnél variálni kellett a DirectX verziókkal, ott akadtak
gondok.Jómagam is az eredeti híve vagyok, de cseszhetem, ha az nem működött megfelelően.
Azóta fogalmam sincs, hogy mi a helyzet, majd egyszer "rendes" gépen lefuttatom, ha "odaérek".
-
-
Dhampir
félisten
A szakik majd megmondják, hogy hol kell megkeresni a hibaüzenetet.
Nekem csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy az eredeti bugos alapjáték nekem is ezt csinálta, emiatt a SeregA-Lus kiadást futtattam. Az sem volt tökéletes, de megyegetett.
Talán majd a közelgő javítás rendbe teszi, érdemes lehet kivárni.
-
awacs
tag
XRay Engine hibával állandóan kidobál,sőt legtöbbször el sem indul.Mit tehetnék?
-
Dhampir
félisten
válasz
Plazmacucci #6963 üzenetére
Nem minden sztalker bírja ki a Zónában.
-
-
capulet75
addikt
Nos, hamarosan itt van a végleges verzió!
Végre!
-
awacs
tag
Kinyírtam mindent,megtaláltam amit kellett,(sötétben)mégsem enged tovább.Mit tegyek?Az x14-ben.
-
awacs
tag
[torch_definition]
range = 3 ;skyloader: remove it soon
range_r2 = 3 ;skyloader: remove it soon
range_max =51 ; range max (skyloader: when battery is full) <in meters>
range_max_r2 =15 ; range max <in meters>
range_min =81 ; range min <in meters>
range_min_r2 =81 ; range min <in meters>
color = 0.9,1.0,1.0,0.4 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
color_r2 = 1.2,1.2,1.2,0.2 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
omni_range = 1.0 ; range <in meters>
omni_range_r2 = 0.75 ; range <in meters>
omni_color = 1.0,0.9,0.9,0.2 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
omni_color_r2 = 1.0,1.0,1.0,0.1 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
color_animator = light 40 hz ; color animator name (empty - not using animator)
spot_texture = lights\lights_bspot01 ; spot texture name (using only in Second Render)
spot_angle = 1 ; spot angle <in gradus>
glow_texture = glow\glow_torch_r2 ; glow texture name (required)
glow_radius = 0.3 ; glow radius <in meters>
guide_bone = cone_bone ; guid bone name (required)
battery_duration =111111 -
awacs
tag
Be tudná valaki tenni a "light_night ltx"fájl képét?Elnyomkodtam valamit és most egyáltalán nincs világítás.
-
awacs
tag
válasz
ericdrawen74 #6950 üzenetére
Köszönöm!Kijavítottam,ha kijövök jó is.Az x14-es labor a ludas?Bent ugyanolyan..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
- Xiaomi 11T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest