Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eGPU tapasztalatok
- Házimozi belépő szinten
- [Re:] Apple iPad Air (2020) - fém testben szép gépet
- Projektor topic
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Mini-ITX
- [Re:] Gusztusos GeForce RTX 3060 a Gigabyte boszorkánykonyhájáról
- Calibre, az elektronikus könyvtár
Hozzászólok Aktív témák
-
PeL
addikt
Tegnap találtam GSC-n egy email beszélgetést beszúrva, a lényegét leírom ide, dezo írta a választ:
A Lost Alpha motor elméleti limitjei :
Map size X x Z: [5116 x 1838]
Total static vertices: 873723
Total mu vertices: 6973104Gondolom ez sokaknak nem mond semmit, viszont összehasonlítási alapként leírta hogy a régi motor durván 1,5 millió Polygon-t tudott megjeleníteni egy adott pályán maximum, ez a limit a mostani motorban úgy 7.8 millió Polygon körül van ami lehetővé tesz hatalmas méretű pályák kezelését is. Továbbá kiadnak egy SDK-t majd a modhoz ami stabilabb, tartósabb és naprakész shader editor is lesz benne. Elárulta még hogy ez a Stalker könnyebben modolható lesz mint az eddigi 3 Stalker epizód együttvéve, és ki fognak adni hibakeresési eljárásokat (vagy nem tudom mire gondolt itt pontosan "debug binaries") ami még alaposabb finomhangolásokat tesz lehetővé majd.
Saját személyes gondolat: Ez lehet majd pár mod projectet vissza fog vetni, mert páran megvárják inkább a Lost Alphat hogy könnyebb legyen arra megcsinálni az adott modot
[ Szerkesztve ]
Hozzászólok Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xbox Series X|S
- Okosóra és okos kiegészítő topik
- Spórolós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GTA V
- Elektromos cigaretta 🔞
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- [Re:] GP ReCyko + AA akkumulátor 2000 mAh 500Ft / darab áron
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: DSR Partner Kft.
Város: Budapest
Cég: Rackforest Kft.
Város: Budapest