Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JJános

    addikt

    válasz dzsavermadar #3005 üzenetére

    A különbség a bill, és a kormány között az, hogy hosszú nyújtott kanyarokat íven tudok venni, és nem kell rángatni az autót, és sokkal kényelmesebb a kormány. Szvsz.
    Viszont sokat kell állítgatni, mire úgy működik, és a pályát meg kell tanulni.

    Mert a kormány önmagában kevés. Példa Hring sikán.
    Amíg nem mentem rajta háromszázszor, addig nem tudtam rendesen, szabályosan az úton maradni, valamelyik oldalát a rázóköveknek mindig átugrattam, vagy súroltam.
    Hideg gumikon ez még most is így van.

    Most már nem okoz gondot, de bármelyik kanyart mondhatnám, hogy több variációt kipróbálok. Előbb fékezek, és előbb kanyarodok, vagy később fékezek, és úgy próbálom megcsinálni.

    Ha megtalálom egy adott kanyar legjobb ívét, nyertem 2 tizedet, és azt, hogy amikor lerajzoltam rá az adott körben az ívet, örülök, hogy szépen vittem az ótót.

    Rajzolom a kerekekkel az íveket, és ez okoz örömet nekem. Ha nem akar menni, akkor rángatom mérgemben.

    Amikor egy pálya "megvan", onnantól semmi felesleges mozgás, csak az ívek. Az egyre jobb idők is mutatják, ha jól dolgoztam.

    A beállítgatások, és finomítások csak dobnak a dolgokon, de ha rossz irányba megyek a beállításokkal, akkor újrakezdem inkább.

Új hozzászólás Aktív témák