- Gigabyte alaplap topik
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Harmincadik születésnapja alkalmából megújult az AIDA64
- Részesedést vásárolt az Intelben az NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Apple MacBook
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Bluetooth hangszórók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezeket nem nagyon kell játékokhoz illeszteni. Itt arról van szó, hogy az aktuális explicit API-k nagyon hasonlítanak egymásra, így az az ideális, ha a meghajtó oldalan sincs többféle implementáció. Emiatt az AMD és az NV is egy alacsony szintű hardverkezelő réteget használ, aminek a tetejére húznak egy platformspecifikus kliensmodult. Az AMD-nek három (DX12, Vulkan, Mantle), míg az NV-nek kettő (DX12, Vulkan) van. Ez a rendszer nagyon hatékony, nem véletlenül csinálják így, mert effektíve alig végeznek egy implementáció karbantartásánál nagyobb munkát és két-három API-t támogatnak vele. A probléma igazából a munkamennyiség, amit beleölnek. Az AMD-nek ez az egész rohadt egyszerű volt, mert a DX12/Vulkanhoz írtak két kliensmodult és kész. Működött, stabil volt, gyors volt, mert a réteg amin futott, már két éve aktívan létezett, és másfél évig a felhasználok és a fejlesztők is nyomták rá a tömeges visszajelzést, amikor csak a Mantle kliens volt rajta. Tehát amikor a DX12 startolt, akkor az AMD egy évek óta fejlesztett és tesztelt rétegre húzta fel a kliensmodult. Az NV helyzete teljesen más volt, mert számukra a nagyüzemű tesztelés csak akkor kezdődött meg, amikor kiadták az első DX12-es meghajtót. Ezzel egy normális piacon nem lett volna gond, mert az AMD is ugyanígy ment volna neki az egésznek, tehát ők is nagyjából mostanra hoznának általános sebességextrákat. Na meg ugyanúgy álltak volna xy stúdió problémái előtt, hogy igazából fingjuk sincs miért lassú a kód. Ez a rendkívüli tapasztalatgyűjtésre épülő munka nagyjából most érett be. Szóval ez itt nem specifikus dolog, hanem sokkal inkább egy általános javulás. Az egyébként külső szemlélőnek csalóka lehet, hogy egy-két játék nagyon gyorsul, de igazából ez teljesen normális, mert az eltérő programok eltérő mértékben futnak bele a meghajtó limitációiba.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI Radeon RX 6400 AERO ITX 4GB GDDR6 64bit Videokártya !
- GIGABYTE GeForce RTX 5060 GAMING OC 8GB GDDR7 128bit
- GIGABYTE Radeon RX 7600 XT Gaming OC 16GB GDDR6 Videokártya !
- MSI GeForce RTX 4070 Ti GAMING X SLIM 12GB GDDR6X 192bit Videokártya !
- MSI GeForce RTX 4060 VENTUS 2X BLACK OC 8GB GDDR6 Videókártya!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3231
- Bontatlan egérpad Razer Sphex V3 (RZ02-03820100-R3M1
- AlzaPower M7503CA Fast Charge 100W
- iKing.Hu - Samsung Galaxy Tab S8 Graphite Használt, karcmentes állapotban
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3330
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest