- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- DUNE médialejátszók topicja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
shaddam
aktív tag
Szerintem már mindenki lelépett tőlük aki ért is valamihez, a hiányt pedig trendi diversity hire alapon töltötték fel. Meg gondolom az se segít hogy az EA az EA
RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
Raysen623
addikt
EA egye csak meg amit főzött magának. Az ilyen szintű nyereségoptimalizálás sehova nem vezet, leginkább jóra nem. A vásárlók látják, a fejlesztők is, egyedül a döntéshozók nem akarják felfogni. Talán itt az ideje, hogy az egykor szebb napokat is megélt EA beadja a kulcsot és része legyen az élet körforgásának.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
#72042496
törölt tag
A Battlefield játékokban milyen az egyjátékos kampány? Spec Ops: The Line után kedvet kaptam egy modern military lövöldéhez, amelyikben azért szerephez jut a narratíva is. Van olyan BF, CoD, bármi más, amit érdemes ilyen várakozásokkal kipróbálni?
Plusz pont, ha fönnvan Steamen.
-
Hellwhatever
aktív tag
Szerintem a helyzet az hogy a Frostbite sose működött igazán a Battlefielden kívül.
A régebbi BF-eket leszámítva egyetlen középszerűnél jobb cím sincs amit ezzel építettek volna pedig bőven volt lehetőség az elmúlt években a bizonyításra.
Többek között az Anthem-et is ez rántotta a mélybe, illetve már a ME: Andromeda-nál is lehetett hallani a motort ekéző hangokat a többi (egyébként jogos) dilettáns hozzáállás miatt.
Szerencsére a szabályt erősítendő lett egy SW: Fallen Order ami új hozzáállással és új motorral, érdekes módon sikerként futott be.
Személy szerint bízok benne hogy a Frostbite megy vissza BF-only motornak, a többi címnél meg meghagyják a lehetőseget a legmegfelelőbb motor kiválasztásra a feladathoz.
7800X3D | ASRock X670E Steel Legend | Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 4070S WINDFORCE OC
-
Yany
addikt
Lesz min változtatni, az biztos: A Battlefield 2042 bukásáért minden és mindenki felelős az EA vezetői szerint, csak ők nem
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Lacccca87
addikt
Ez az egy motort hasznalni mindenre elegge felrement. Lathattuk ezt az Nfs run nal is. Az fps re fejlesztett motor alkalmatlan volt az autozas elmenyet visszaadni, es ez csak 1 tipusu jatek.
-
GreatL
őstag
Frostbite... nem jelent semmit. Amikor a Fifát pakolták át Ignite-ról, ugyanúgy benne volt egy rakat régi bug... jahogy aza feature?
Intel Core i9-9900K víz | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Pocketbook Inkpad 3 Pro | Canon R8
-
#72042496
törölt tag
válasz Juhaszatti #8 üzenetére
Köszi, az már elég, ha van valamilyen története.
#4 DiamondBack
Neked is köszi! -
félisten
Jó írás volt .
Egyébként nem hiszem, hogy maga a motor és a bugok vezettek főleg a játék bukásához, nagy szerepe lett ennek a BF idegen pályakialakításnak és az egyszerre történő új elemek módosítások bevezetésének. kasztok, pályák, stb.. ez mellé még a bugtenger megkoronázta az egészet."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
ElEvEn11
senior tag
@Abu85
Köszi az írást és hogy megemlítetted a valóban alaptagoknak számító fejlesztők nevét. Az ő hiányuk miatt nem lesz már sem a Frostbite motor, sem a DICE, sem pedig a Battlefield olyan jó, mint akkor volt, amikor még ők is ott ültek a "hajóban". Nem értem, hogy lehetett azokat a zseniket ilyen egyértelműen elmarni, de valószínűleg az EA felvásárlás után, amikor az betette a lábát mélyebben az irodájukba, már ők is látták, hogy a DICE és az egész ottani fejlesztés halott ügy.
RIP DICE! RIP Battlefield!Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Kelori
tag
válasz Hellwhatever #5 üzenetére
Az Anthem szerintem jól nézett ki, az más kérdés hogy mint játék megbukott, a nemlétező endgame-el és az önismétlő, unalmas küldetéseivel. No meg persze az is igaz hogy maga látvány is hiába volt részletes és szép, kicsit lelketlennek hatott mint egy tech demo (khm crysis, khm).
Aztán ott volt az általad is említett Andromeda, aminél viszont egyértelmű volt hogy nem tudott megbírkózni a devteam a frostbite-al.
Azt viszont nem mondanám hogy nem készült kiemelkedő játék vele. Szerintem a Dragon Age Inquisition nagyon jól sikerült, én a mai napig imádom. És számomra a látványvilága is hihetetlenül időtálló. Persze részletességben már sok játék meghaladja, de az atmoszféra amit teremt, azon nem fog az idő vasfoga sem. 2014-es a játék, de ma is, ha 2022-ben leporolom, a játékban eltöltött időm egy jelentős része azzal megy el hogy sok helyen megállok és csak nézem a tájat : D
Annál a játéknál még éreztem hogy ezt a fejlesztők is tényleg tisztességesen meg akarták csinálni, élvezték is, és beletették szívüket, lelküket.if it ain't broke, don't fix it
-
Hellwhatever
aktív tag
Az Anthemnél se a kinézettel volt gond hanem hogy nem erre volt kitalálva az engine: via Screenrant
Minden motornak van egy tipikus look 'n feel-je aztán hogy kinek melyik jön be az már szubjektív. Én személy szerint nagyon nem szeretem a Frostbite-ot ebből a szempontból, egyedül az Anthem-ben tudtam hosszabb távol elviselni. Bennem valamiért mű, gagyi érzést kelt az egész Frostbite által prezentált kép és fizika.
Ellenben az Unreal Engine-t kifejezetten kedvelem, valaki meg attól mászik falra. Nem vagyunk egyformák.
Az viszont történelem alapján objektív hogy ebben a formában a Frostbite-ot minden címre ráerőltetni hülyeség volt.
Szerk.: Szegény Dead Space remake-től is előre félek look 'n feel szempontjából, Frostbite az is.
[ Szerkesztve ]
7800X3D | ASRock X670E Steel Legend | Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 4070S WINDFORCE OC
-
Kelori
tag
válasz Hellwhatever #15 üzenetére
Ez a "mű" érzés szerintem attól is függ hogy mennyire tudják ügyesen használni az engine-t. A bf 2042-nél én is abszolút azt érzem hogy minden teljesen szintetikus, műanyag, gagyi.
Az említett dragon age-nél viszont nekem nagyon természetesnek hatott a látványvilág.
Abban viszont nincs köztünk vita hogy tényleg értelmetlen volt minden címre ráerőszakolni a frostbite-ot. Sok franchise megszenvedte ezt a döntést, és nyög tőle a mai napig.if it ain't broke, don't fix it
-
fanti
addikt
És akkor ennek a trutymónak, meg a SP2077-nek kellett volna RTX 3080-ast vegyek??? Na persze...két foskupac!
-
fLeSs
nagyúr
"Miele elismerte, hogy a DICE játékai mindig is bugosan jelentek meg, és a Battlefield 2042 problémáit kezelhető mértékűnek gondolták, csakhogy időközben megváltoztak a játékosok elvárásai a szolgáltatásként működő játékokkal szemben, ezért hiba volt a megszokott sztenderd szerint eljárni."
Szal a játékosoknak elegük lett a bugos játékokból... Rohadjatok meg játékosok."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
hevepapa
senior tag
válasz Hellwhatever #15 üzenetére
A hírek szerint az új Mass Effect már az UE5 motorral készül majd. Az eredeti EA alképzelés szerint az is Frostbite motoros lett volna, de állítólag a Legendary Edition sikeres és az Andromeda+Anthem bukása miátt változtatnak.
-
-
Yany
addikt
válasz #72042496 #24 üzenetére
Hozzáteszem, hogy a játékosok elvárásai egy jottányit sem változtak. A sz@r bugos állapotú, bétának is nehezen elfogadható minőséget a széria korábbi részeinél is komolyan kritizálta a közönség. A "megszokott sztenderd" legfeljebb általuk megszokott. De a minőség csak egy dolog ebben a sztoriban, ha vannak hibák, az még beleférne, ha legalább innovációval, vagy valami játékmenetbeli értéknövekedéssel társulna, de nem, annyira kreatív-mélypont a projekt, hogy 1. szinglit már ki is spórolták, 2. a régi epizódokat ollózták össze, mert majd a nosztalgiafaktor... aham, persze, mindenféle újítás nélkül majd szépen ezt lenyelik bugg-hegyekkel és szemmel látható nemtörődöm végeredménnyel a vásárlók. És persze én, mint vásárló vagyok helikopter.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Sixday
csendes tag
A cikk legfontosabb mondandoja:
BF4 forever! -
-
CptAdamica
veterán
válasz antikomcsi #28 üzenetére
Nem hiszem, hogy a baj az volt, hogy leléptek a kulcsemberek. Olyanokat is mondtak, hogy a BF 2042 fejlesztését egy régi Frostbite motorra kezdték el felhúzni, majd túl sok időt vett el a motor naprakészre fejlesztése. Plusz ott van, hogy a DICE mindig ilyen csapnivalóan indítja útjára a BF játékokat, hiába voltak még a BF4-nél a Frostbite kulcsemberek, annak a rajta sem volt túl fényes. Itt vagy az állandó időhiány, vagy a céges menedzsment lesz a ludas.
Megyen!
-
ElEvEn11
senior tag
BF 2042 bugok esetében nekem mindig ez jut mostanában eszembe. ...és tényleg!? Ez inkább azt mutatja, hogy rohanás, kapkodás volt és a fejlesztőkből már hiányzott a lelkesedés ahhoz, hogy lelke is legyen a játéknak. Nem mentem őket, de ennél a résznél már inkább sak úsztak az árral a fejesek döntései és a korábbi DICE nagyágyúk hiánya miatt.
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
ElEvEn11
senior tag
válasz CptAdamica #29 üzenetére
A BF4-nél is már eleve az okozta a gondot, hogy az EA egyre csak elkezdte nyomni rájuk, hogy olyan legyen a kiadás sűrűsége, mint a CoD-nak és kb évente legyen egy új BF shooter. Amikro a 4-et elkezdték tolni, szinte még ki sem futott a 3. rész, ami gyakorlatilag ugyanaz a modern warfare volt. Egyszerűen túl gyors volt a fejlesztés és ezért is lett olyan, amilyen. Én már a bejelentésnél rohadtul csodálkoztam, hogy ezt hogyan fogják letenni az asztalra "kész" játékként. Szóval ott sem feltétlenül a fejlesztők, illetve a DICE voltak a faszkalapok. Ezért is volt az első nagyobb távozási hullám a BF4 megjelenése, illetve a javítások kiadás környékén, Tele volt a púpjuk. Valahol Reddit-en is olvastam exDICE fejlesztőket, hogy már akkor eléggé elegük volt az EA nyomásából, de ahogy a cikk is írta kellett a DICE-nak a tőke és ezért mentek bel az akvizícióba. Csak azt nem gondolták végig, becsületes svédekként, hogy az EA egy amerikai gigavállalat, ami pénzgyárként akarja használni őket és a motort is.
[ Szerkesztve ]
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
CptAdamica
veterán
Igen, szerintem is elég kevés egy ilyen játéknak a 3 éves fejlesztési időszak, de itt már olyan pénzek forognak kockán, ami miatt már régen nem a játékosok érdekeit tartják szem előtt. Ettől függetlenül nekem továbbra is a kedvenc sorozatom a Battlefield és remélem, hogy rendbe szedik, ahogy a 4-el is tették, mert nincs olyan baja, amit egy kis törődéssel ne lehetne helyrehozni. A gyűlölet kampányt az is jól mutatja, hogy már édesapám is azzal cukkol, hogy milyen rossz játék lett, mert azt olvassa a neten állandóan, ő, akitől elég messze áll a videójátékok világa...
Megyen!
-
proci985
MODERÁTOR
ah, stockholmiak a fejlesztok es senkinek nem jutott eszebe, hogy a tel kozepen mashol nem 20fokos dolesszogben sut a nap. egyebkent ugy nezve teljesen stimmel a nap (marmint egy felhosebb nap kb pony ilyen arra telen), csak ugye a novenyzet mond ellent.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ElEvEn11
senior tag
válasz CptAdamica #32 üzenetére
Akkor TLDR! Sorry!
Amikor már LevelCap is arról csinál videót, hogy az indie milsim-ek hozzák azt, amit a BF-ek, akkor olyan nagy baj van, amit nem lehet helyrehozni. Nagyon sok BF játékos ment át HLL, Squad vagy Rainbow Six és társai vagy valamelyik BR felé inkább. ...és ez csak a jéghegy csúcsa. LevelCap pedig igencsak nagy BF vérű/elfogultságú Youtuber volt. Most meg még ő is arról beszél, hogy bizony az indie címek megeszik reggelire a legújabb részt játékélményben, hangban, néha még a grafika egyes területein is (ami momentán nekem kurvára nem fontos, ha fos a játékmechanika vagy egyszerűen csak nem jó a játék alapja és még lelketlen is). Ahol ekkora hiányok és különbségek vannak egy BF3-hoz képest is, ott konkrétan újra kéne kezdeni a fejlesztést. Ezt meg az EA nem fogja vállalni. A BF-ek így is arról voltak sajna híresek, hogy bizonyos lényeges játékelemeket, balanszolást sosem hoztak helyre, mégha a nagyon rikító bugokat, glitcheket meg is csinálták időközben.
Hidd el! 48 évesen, úgy, hogy játszottam a 4. részig mindegyikkel (sajnos az V. és az 1. kimaradt, mert se idő, se gép nem volt hozzá, plusz elkezdtem az indie címek felé fordulni már akkor is) és beletettem majd 10 ezer órát, én is elég nagy BF fan vagyok. De azt gondolom, hogy egyrészt az IP maga ezzel a résszel teljesen elcsúszott és nagyon nehezen tudja visszaszerezni a rajongótáborát, másrészt meg, hogy ezt a fajta taktikai shooter vonalat már nem lehet olyan mainstream címként eladni, ahogyan azt korábban lehetett. A BR-ok megjelenésével, a kis indie fejlesztők által odapakolt, taktikai shooterekkel, ahol már évekkel korábban is alap volt például a 100 játékos és sok egyéb játékmechanikai elemről a BF2042 még csak álmodni sem mer, szóval ilyen környezetben, már igen nehéz újra labdába rúgni. Marketinggépezet ide vagy oda. Egyszerűen túl nagy a konkurencia. Látszik, hogy hiába hypeolták szét ezt a címet is, csak annyit értek vele, hogy 2 maximum 3 hónapig volt egyáltalán valami játékosbázisa, akiknek a nagy része ma már inkább csak röhög vagy bosszankodik az egészen, de nem menne vissza játszani és elképzelhető, hogy az élmény annyira bevésődött, hogy nem is fog sokáig BF címhez nyúlni. Pláne nem 100 plusz dollárért.
Én nem látok gyűlöletkampányt. Azt látom, hogy nagyon-nagyon sok BF játékos végletesen csalódott és sokan keményen átverve érzik magukat a játékkal. Nem is csodálkozom rajta. Nem tudom apukád hány éves, de nem a kor számít ebben az esetben. Az viszont szintén elgondolkodtató, hogy ennyire nagy lett a visszhangja, hogy az egyébként nem gamer közegbe is eljutott. Talán nem véletlenül.
Az meg röhej, hogy gyakorlatilag az EA/DICE a F2P Halo-ra fogja, hogy nem voltak sikeresek. Az alfa és bétatesztek hiányosságairól vagy legalábbis körülményeiről, illetve az azokról jött visszajelzésekről meg már inkább nem is akarok billentyűt koptatni. Elég az hozzá, hogy ott is látható volt, hogy nagy a gond és sok híres FPS Youtuber tett ki erről videót már a megjelenés előtt. A megjelenés után mégsem változott semmi, amire azt mondja az EA hogy a visszajelzések szerint "jó volt" a játék és "stabil", ami közröhej, mert szimpla hazugság a bétával kapcsolatban, hiszen hangosan tomboltak a BF rajongók kérdéses problémák miatt. És így tovább, és így tovább...
Szóval én például gyűlöletkampány vagy alapvetően gyűlölet helyett, egyszerűen csak elengedtem, hogy a DICE az lesz valaha megint, ami volt. Ahogyan ugyanezt gondolom a BF-ről is.[ Szerkesztve ]
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Pro!Petya
addikt
válasz CptAdamica #32 üzenetére
Mi az hogy egy játékfejlesztő/kiadó nem a célközönséget (játékosokat) tartja szem előtt?!
Mert olyan pénzek forognak ...., hagyjuk már.
A piac beárazta a "terméket" és a oda is került ahova való, a süllyesztőbe.
Az ilyen félkész xarok mind erre a sorsa fognak jutni.
Lehet ezt nevezni gyűlöletkampánynak viszont csak is ennek köszönhető hogy még nem lepték el a piacot az ehhez hasonló hulladékok becsomagolva "AAA-s borítóba" ~60-120 dolcsis árral.Semmi más dolguk nem lenne mint hogy kijöjjenek egy olyan játékkal ami minimum hozza az előző részek színvonalát. Az hogy ezt túl is teljesítsék meg csak vágyálom.
De az hogy nem képesek még csak a 11 éves elődöt sem utolérni bármilyen szinten az egy tragikomédia.
Konkrétan az előző részek kontentjeit és mechanikáit is csak lebutítva tudták átportolni.
Olyan core dolgok vannak elbaxva amit pár patch nem fog javítani innentől kezdve a bugfixnek meg a kozmetikásának semmi értelme.
Ékes példája az egésznek hogy 4 hónap alatt sem tudtak összehozni egy scoreboard-ot.Egy scoreboard-ot .....
Pedig a scoreboard hiánya a legkisebb baja a 2042-nek!
Már majd annak is lehet örülni ha játék életciklusa végére eléri csak a BF4 release stáduimot.
De még attól is olyan messze vannak hogy csak na.
És még akkor sem tettek le semmi újat az asztalra.[ Szerkesztve ]
-
ElEvEn11
senior tag
válasz Pro!Petya #39 üzenetére
„De az hogy nem képesek még csak a 11 éves elődöt sem utolérni bármilyen szinten az egy tragikomédia.”
Pontosan. Lásd az általam linkelt egyik videót (az előző TLDR hozzászólásomban), ami éppen a BF 3-mal hasonlítja össze. Szégyen, hogy kenterbe veri!
Szerintem is; ebben az állapotban ez javíthatatlan. Inkább teljesen előről kellene kezdeni, de sokkal inkább ne tegyék.A scoreboard hiánya egy olyan meme lesz, ami még 10 év múlva is visszaköszön a milsim és hardcore FPS közösségben, mint vicc. Figyeld meg!
[ Szerkesztve ]
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Pro!Petya
addikt
Sajnos ennyit tudott összehozni a 4 studio 3 év alatt. Siralmas.
Aki bármiben is reménykedik hogy nyárig, azaz pár hónap alatt kipofozzák háááát ......
Tényleg csak 2 megoldás maradt.
-Totális remake ami iszonyat befektetés/idő, de mivel már kiábrándultak belőle az emberek így erősen kérdéses hogy visszatérne-e a játékos bázis.
-Hagyni úgy ahogy van , és minden erőforrást a következő részre helyezni ha még menteni akarják a renoméjukat/pénzüket mielőtt teljesen leamortizálják BF franchise-ot.
(ha még nem tették meg)Az a baj hogy már annyi meme van erről a részről hogy ez biztosan megpecsételi a következő részeket.., már amennyiben lesz még.
Sajnálom hogy ide jutott az egész, de ennél az is jobb ha többet nem nyúlnak hozzá. -
CptAdamica
veterán
Nyilván vannak ilyen szomorúbb dolgok, mint például hogy egyes részletek kevesebbek lettek, mint 2-3 résszel ezelőtt, ebben igazat tudok adni, mert a Battlefieldekben mindig is sok részlet volt, még mindig van, de lényegesen kevesebb. Valószínű ezek is a kapkodás miatt lettek kivágva, mert nem lettek kellően letesztelve, hogy bekerülhessenek a véglegesbe. De néhány dolog szerintem túl van kapva, mint például ami a redditen folyik, hogy a nap melyik oldalon kel/nyugszik, nyilván ciki, lehet bug, nekem eddig nem tűnt fel, mert játék közben nem ilyeneken szoktam agyalni, vagy hogy a kis helinek nem olyan az irányítása, mint a BF4-ben, ami megint szőrszál hasogatás, vagy ez a skin nem olyan, mint a BF3-as skin, amivel megint csak saját magukat hergelik, vagy csinálják az idióta grafikai összehasonlításokat, mint hogy a BF3-as Caspian pálya mellé odavágják a 2042-es sivatagos pályát és élvezkednek azon, hogy igen, mennyivel kevesebb a részlet, mindezt egy 480p-s kép társaságában, tehát ez szerintem nagyon gáz állapot.
Nyilván a DICE is hibás, el nem tudom képzelni azt a folyamatot, ahol egy VOIP kimaradhat a végleges build-ből, ha már crossplay-t támogat a játék. Ettől függetlenül szerintem attól, hogy nem rombolható porrá minden a gunplay jó és a jármű harcokat is tudom élvezni, például kis helivel tök jókat szoktam darálni, de emellé párosulnak a bugok, például, hogy a jet-eket lehetetlen kilőni, mert a stinger bugos és vagy nem méri be, vagy a rakéta teljesen rossz irányba megy sokszor, vagy hogy Hazard Zone-ban sokszor járműből kiszállva nem lehet zoom-olni a fegyverekkel, nyilván sok ilyen bug van, amit javítani kellett volna már. De emellett van megint, hogy valakinek nem tetszik az új scoreboard és azért veri az asztalt, pedig nem volt tőle elrejtve megjelenés előtt sem, hogy ez lesz, most is minden fontos dolog látszik például rajta, volt olyan is, hogy most prezentáltak egy átalakított scoreboard-ot, majd jött a hiszti, hogy miért nem látják rajta, hogy a többi játékos hányszor halt, amit megint nem értek, hogy miért olyan nagyon lényeges, lehet ettől érzik magukat nagyon jónak. Mindegy is, úgy is a márciusi patch sok mindent elfog dönteni, hogy mennyire tudják visszahozni, én még 250 óra után is szívesen veszem elő és nyomok néhány kört, de nyilván nekem is kevés már a tartalom.
[ Szerkesztve ]
Megyen!
-
Robitrix
senior tag
AZ ok inkább szerintem, hogy kezd kifulladni az ötlet, amire az ilyen játékok épülnek. Számtalan hasonló játék van hasonló. PUBG, COD változatok, BF sorozatok, és az egyéb hasonló játékok, APEX, Fornite, Valorant, CS:GO stb.
Ezek nagyjából igen hasonló játékok még akkor is ha mások a pályák mások a fegyverek, de lényegében ugyan arról van szó.
Jelenleg a témakörben nem lehet teljesen új ötleteket és látványt tervezni. évtizede ugyan azt a csontot rágják lefele minden féle változatban. Hiába adnak ki új pályákat és változatokat lényegét tekintve pár óra játék után elunja az ember. Túl sok a hasonló játék. Így bárki bármit készít a kategóriában nem lesz igazán átütő. A helyzet az, hogy 40 évnyi videojáték fejlődés után elég nehéz valami teljesen újjal előállni. Anélkül bármit is csinálnak az egy lesz a két tucatból. -
Pro!Petya
addikt
Nyílván!
Viszont 11 év technologia feljődés mellett ne legyen már visszalépés az előző részekhez képest, ha már új dolgokra nem is futja.
Nálam pont emiatt a totális hátraarc végett van bennem a tüske.
Persze megértem hogy pandémia , home office , Halo , stb stb de hogy az új fícsőr az semmi más mint Downgrade minden téren, az elfogadhatatlan.[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
Nem kell ide semmi nagy újdonság. Nem is értem milyen elvárás ez, amikor egyszerűen nincs annyi kreativitás és fejlesztési idő ilyesmire szerintem. Talán itt lenne az ideje hosszabb távon gondolkodnia az EA-nak is ha életben akar maradni és megtanulni (pl. Blizzard és WoW) hogyan lehet új tartalmat adni hosszabb távon. Szerintem ez működhetne BF esetén is, ahogyan működik Fortnite esetében.
Akkor kellene új játékot kiadni, amikor mélyen belenyúlnak a kódba mondjuk, addig meg csak a tartalmat hozzáadni és a lehető legkevesebb BUG számot elérni, viszont már induláskor legyen meg az elvárt minőség és ne utólag rakják bele a szükséges és alap feature-öket is.A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Hellwhatever
aktív tag
válasz Raysen623 #45 üzenetére
A Blizzard és a WoW abból a szempontból rossz példa hogy épp most kukázzák a Shadowlands kb. 1/3-át és hozzák előre az új kieget mert annyira szar az egész. BfA is csak egy hangyányit volt jobb annál ami most van.
Értelmeset a Blizzard se nagyon csinált az elmúlt 10 évben sajnos. Talán az SC meg D2 remaster voltak a legéletképesebbek, a többi kuka. Az is sokat elmond a stúdió jelenlegi állapotáról hogy remaster mindkettő...
7800X3D | ASRock X670E Steel Legend | Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 4070S WINDFORCE OC
-
Yany
addikt
Nem értek egyet. Az, hogy egy játék hasonló, vagy akár azonos műfajú, attól még lehet teljesen különböző élmény, amit nyújt. Pl. egy lapon említed az Apexet és a BF-et... gyakorlatilag két teljesen eltérő játékélményt ad, hiába mindegyik FPS. De nem is kell folyton megújítani egy egész műfajt. Bőven elég lenne lelkiismeretes munka árán letenni egy jó terméket az asztalra. És habár a "jó termék" igencsak gumi és szubjektív definíció, azért abban mindannyian (legalábbis több, mint 200e-en) egyetértünk, hogy a BF2042 nem az.
Csak egyet mondok: hiába volt szenzációs a BF:BC anno, a BF3 akkorát ütött, hogy az államat kerestem a padlón. Tény, hogy a BF4 kifinomultabb UI-t adott, de anno a BF3 egyszerűen leírhatatlanul nagy élmény volt. És pont a Bad Company léte bizonyítja, hogy nem azért, mert valami gyökeresen újat csináltak az elődhöz képest, hanem csupán ízig-vérig a szórakoztatást tűzték ki célul a fejlesztőktől a managementig, ezt éppúgy érzed, mint amikor telefonban valaki mosolyog a túloldalon. Csak nézzétek meg a pályákat, a hálivúdi filmek némelyikét megszégyenítő hangmérnöki munkát, azt a hihetetlen mennyiségű contentet úgy általában. Nem technológiáról és műfajteremtésről beszélünk, hanem arról, hogy péncsinálásra, vagy szórakoztatásra hoznak létre valamit. Talán valahol a BF1-nél volt még meg valami mindebből, utána gyakorlatilag töredékére csökkent ez a lelkesedés, a BF5-nek már elég sok UX-specifikus baja volt, hiába volt rendben ott is alapvetően a content nagy része. A BF5 konkrétan már kiégette bennem a BF5 iránti vágyat... pedig a kedvenc franchise-om. Most inkább Apexezek, mert annak pl. pont a UX-e kiemelkedő legyen szó a menüről, vagy a játékmenetről.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Raysen623
addikt
válasz Hellwhatever #46 üzenetére
Ebbe ne menjünk bele kérlek, hogy kinek melyik kieg volt a jobb vagy a rosszabb, kellett e a remaster vagy sem D2-ből stb. Nem errők szólt a hozzászólásom és nem ezen volt a hangsúly. Kéretik szigorúan erre fókuszálva értelmezni.
Magánvélemény ha már leírtad: BfA szerintem baromi jó volt ahhoz képest hogy sajnos az elején abbahagytam és csak utólag toltam le a teljes sztorit. Nekem nagyon tetszett a Legion-el együtt. Shadowlands valóban nem sikerült jól, sőt...viharos sebességgel szálltunk ki belőle. D2 remasternek meg örülök, mert nekem anno teljesen kimaradt. A stúdió jelenlegi állapota meg egy teljesen más történet és függetlenül szeretném kezelni a kiadott és futó játékok állapotától.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
ElEvEn11
senior tag
Imádom ezt az érvelést az EA részéről az okokra:
...mert a Halo Infinity nagyon szépen kidolgozott/befejezett volt... (disc.: még az sem volt az).
Ez a szégyen, amikor így kell magyarázni egy buktát. És valóban: a scroeboard hiánya, ahogy a classok hiánya sem fogható a COVID-ra, merthogy ezt is éppen ott említik. Hagyjuk már! Gyász az egész. Nyomták a mielőbbi kiadást, teljesen elrugaszkodott, nem reális elvárásokkal, egy tökéletesen kiégett csapatra, akik egy már túlhasznált és hozzávásárolt, külső modulokkal foltozott motort foltoztak, ráadásul már alig volt köztük olyan, aki az előző változatokon is dolgozott. Ezt el@rtátok rendesen EA. Ennyi és nem több.
Tényleg csak röhögni lehet rajta már.[ Szerkesztve ]
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
félisten
" És pont a Bad Company léte bizonyítja, hogy nem azért, mert valami gyökeresen újat csináltak az elődhöz képest, hanem csupán ízig-vérig a szórakoztatást tűzték ki célul a fejlesztőktől a managementig, ezt éppúgy érzed, mint amikor telefonban valaki mosolyog a túloldalon."
Ez egy akkor igazság és olyan szépen tálaltad, hogy öröm volt olvasni, de komolyan.
Ilyenkor mindig rájövök ,miért szeretem a PH topikjait.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- DUNE médialejátszók topicja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen TV-t vegyek?
- Óra topik
- Nintendo Switch
- Autós topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest