Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CptAdamica

    veterán

    válasz Kleroo #57 üzenetére

    Számomra a BF1 hatalmas előre lépésnek tűnt grafikában a 4-hez képest, ott látszólag nagyobb frissítést kapott a Frostbite, utána pedig már csak stagnált, bár ez a stagnálás is olyan, amit azóta sem tudott megütni a játékok 90%-a. Nekem a 2042-ben a robbanások tetszenek a legjobban, baromi látványos a felszálló tűzgömb és a füst.

    „Mi soha nem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek velünk egyet”

  • CptAdamica

    veterán

    válasz ElEvEn11 #37 üzenetére

    Nyilván vannak ilyen szomorúbb dolgok, mint például hogy egyes részletek kevesebbek lettek, mint 2-3 résszel ezelőtt, ebben igazat tudok adni, mert a Battlefieldekben mindig is sok részlet volt, még mindig van, de lényegesen kevesebb. Valószínű ezek is a kapkodás miatt lettek kivágva, mert nem lettek kellően letesztelve, hogy bekerülhessenek a véglegesbe. De néhány dolog szerintem túl van kapva, mint például ami a redditen folyik, hogy a nap melyik oldalon kel/nyugszik, nyilván ciki, lehet bug, nekem eddig nem tűnt fel, mert játék közben nem ilyeneken szoktam agyalni, vagy hogy a kis helinek nem olyan az irányítása, mint a BF4-ben, ami megint szőrszál hasogatás, vagy ez a skin nem olyan, mint a BF3-as skin, amivel megint csak saját magukat hergelik, vagy csinálják az idióta grafikai összehasonlításokat, mint hogy a BF3-as Caspian pálya mellé odavágják a 2042-es sivatagos pályát és élvezkednek azon, hogy igen, mennyivel kevesebb a részlet, mindezt egy 480p-s kép társaságában, tehát ez szerintem nagyon gáz állapot.

    Nyilván a DICE is hibás, el nem tudom képzelni azt a folyamatot, ahol egy VOIP kimaradhat a végleges build-ből, ha már crossplay-t támogat a játék. Ettől függetlenül szerintem attól, hogy nem rombolható porrá minden a gunplay jó és a jármű harcokat is tudom élvezni, például kis helivel tök jókat szoktam darálni, de emellé párosulnak a bugok, például, hogy a jet-eket lehetetlen kilőni, mert a stinger bugos és vagy nem méri be, vagy a rakéta teljesen rossz irányba megy sokszor, vagy hogy Hazard Zone-ban sokszor járműből kiszállva nem lehet zoom-olni a fegyverekkel, nyilván sok ilyen bug van, amit javítani kellett volna már. De emellett van megint, hogy valakinek nem tetszik az új scoreboard és azért veri az asztalt, pedig nem volt tőle elrejtve megjelenés előtt sem, hogy ez lesz, most is minden fontos dolog látszik például rajta, volt olyan is, hogy most prezentáltak egy átalakított scoreboard-ot, majd jött a hiszti, hogy miért nem látják rajta, hogy a többi játékos hányszor halt, amit megint nem értek, hogy miért olyan nagyon lényeges, lehet ettől érzik magukat nagyon jónak. Mindegy is, úgy is a márciusi patch sok mindent elfog dönteni, hogy mennyire tudják visszahozni, én még 250 óra után is szívesen veszem elő és nyomok néhány kört, de nyilván nekem is kevés már a tartalom.

    [ Szerkesztve ]

    „Mi soha nem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek velünk egyet”

  • CptAdamica

    veterán

    válasz #72042496 #35 üzenetére

    Nekem mai napig a BF3 jet mission a legemlékezetesebb, annak mindig libabőr az eleje, de amúgy sajnos sose voltak túl jók single-ben.

    „Mi soha nem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek velünk egyet”

  • CptAdamica

    veterán

    válasz ElEvEn11 #31 üzenetére

    Igen, szerintem is elég kevés egy ilyen játéknak a 3 éves fejlesztési időszak, de itt már olyan pénzek forognak kockán, ami miatt már régen nem a játékosok érdekeit tartják szem előtt. Ettől függetlenül nekem továbbra is a kedvenc sorozatom a Battlefield és remélem, hogy rendbe szedik, ahogy a 4-el is tették, mert nincs olyan baja, amit egy kis törődéssel ne lehetne helyrehozni. A gyűlölet kampányt az is jól mutatja, hogy már édesapám is azzal cukkol, hogy milyen rossz játék lett, mert azt olvassa a neten állandóan, ő, akitől elég messze áll a videójátékok világa...

    „Mi soha nem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek velünk egyet”

  • CptAdamica

    veterán

    válasz antikomcsi #28 üzenetére

    Nem hiszem, hogy a baj az volt, hogy leléptek a kulcsemberek. Olyanokat is mondtak, hogy a BF 2042 fejlesztését egy régi Frostbite motorra kezdték el felhúzni, majd túl sok időt vett el a motor naprakészre fejlesztése. Plusz ott van, hogy a DICE mindig ilyen csapnivalóan indítja útjára a BF játékokat, hiába voltak még a BF4-nél a Frostbite kulcsemberek, annak a rajta sem volt túl fényes. Itt vagy az állandó időhiány, vagy a céges menedzsment lesz a ludas.

    „Mi soha nem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek velünk egyet”

Új hozzászólás Aktív témák