Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pro!Petya

    addikt

    válasz Robitrix #43 üzenetére

    Nyílván!
    Viszont 11 év technologia feljődés mellett ne legyen már visszalépés az előző részekhez képest, ha már új dolgokra nem is futja.
    Nálam pont emiatt a totális hátraarc végett van bennem a tüske.
    Persze megértem hogy pandémia , home office , Halo , stb stb de hogy az új fícsőr az semmi más mint Downgrade minden téren, az elfogadhatatlan.

    [ Szerkesztve ]

    Audeze Maxwell * Alienware AW3423DWF * LG 65" C2 * Samsung Q935B * Nv Shield Pro * Edifier S360DB *

  • Raysen623

    addikt

    válasz Robitrix #43 üzenetére

    Nem kell ide semmi nagy újdonság. Nem is értem milyen elvárás ez, amikor egyszerűen nincs annyi kreativitás és fejlesztési idő ilyesmire szerintem. Talán itt lenne az ideje hosszabb távon gondolkodnia az EA-nak is ha életben akar maradni és megtanulni (pl. Blizzard és WoW) hogyan lehet új tartalmat adni hosszabb távon. Szerintem ez működhetne BF esetén is, ahogyan működik Fortnite esetében.
    Akkor kellene új játékot kiadni, amikor mélyen belenyúlnak a kódba mondjuk, addig meg csak a tartalmat hozzáadni és a lehető legkevesebb BUG számot elérni, viszont már induláskor legyen meg az elvárt minőség és ne utólag rakják bele a szükséges és alap feature-öket is.

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • Yany

    addikt

    válasz Robitrix #43 üzenetére

    Nem értek egyet. Az, hogy egy játék hasonló, vagy akár azonos műfajú, attól még lehet teljesen különböző élmény, amit nyújt. Pl. egy lapon említed az Apexet és a BF-et... gyakorlatilag két teljesen eltérő játékélményt ad, hiába mindegyik FPS. De nem is kell folyton megújítani egy egész műfajt. Bőven elég lenne lelkiismeretes munka árán letenni egy jó terméket az asztalra. És habár a "jó termék" igencsak gumi és szubjektív definíció, azért abban mindannyian (legalábbis több, mint 200e-en) egyetértünk, hogy a BF2042 nem az.

    Csak egyet mondok: hiába volt szenzációs a BF:BC anno, a BF3 akkorát ütött, hogy az államat kerestem a padlón. Tény, hogy a BF4 kifinomultabb UI-t adott, de anno a BF3 egyszerűen leírhatatlanul nagy élmény volt. És pont a Bad Company léte bizonyítja, hogy nem azért, mert valami gyökeresen újat csináltak az elődhöz képest, hanem csupán ízig-vérig a szórakoztatást tűzték ki célul a fejlesztőktől a managementig, ezt éppúgy érzed, mint amikor telefonban valaki mosolyog a túloldalon. Csak nézzétek meg a pályákat, a hálivúdi filmek némelyikét megszégyenítő hangmérnöki munkát, azt a hihetetlen mennyiségű contentet úgy általában. Nem technológiáról és műfajteremtésről beszélünk, hanem arról, hogy péncsinálásra, vagy szórakoztatásra hoznak létre valamit. Talán valahol a BF1-nél volt még meg valami mindebből, utána gyakorlatilag töredékére csökkent ez a lelkesedés, a BF5-nek már elég sok UX-specifikus baja volt, hiába volt rendben ott is alapvetően a content nagy része. A BF5 konkrétan már kiégette bennem a BF5 iránti vágyat... pedig a kedvenc franchise-om. Most inkább Apexezek, mert annak pl. pont a UX-e kiemelkedő legyen szó a menüről, vagy a játékmenetről.

    [ Szerkesztve ]

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák