Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    válasz bitblueduck #26 üzenetére

    Korábbi Radeonoknál még talán az x1xxx szériánál?! Ebben nem vagyok biztos, de választható opció volt melyiket szeretnéd használni. Ennyi, csak tovább kellett volna fejleszteni, költeni kicsit a kutatásra, nem eldobni, persze akkor még szó sem volt saját API-ról, de a lehetőségeket akkor is nyitva kell hagyni. Nem hiszem el, hogy ne gondolkodtak volna el azon, hogy mi lesz ha a játék jelenetek egyre komplexebbé válnak és megnő a másolandó adatok mennyisége. Az AMD folyamatosan hoz érthetetlen döntéseket. Most is.

    A scissor vagy a sakktábla meg remekül működhetne elvileg akárhány GPU-val, is, mert a képet akárhány részre feloszthatod, persze előbb-utóbb biztos lenne valami limitje, de nincs az, hogy GPU-ról-GPU-ra kellene másolgatni adatokat, ha van mondjuk 16 GPU, akkor 16 GPU-t összekötni az adatmásolást kezelni, egyszerűen lehetetlen feladat, de ugyanezt 16 felé felosztott képen nem érzem annak. Vagy hogy nagyobb legyen a terheléselosztás és kisebb eséllyel kapjon 1 GPU gyorsan számolható területet, míg egy másik lassút, egy extrém felosztású sakktábla, ahol mondjuk 1-2000 kis négyzetre van felosztva, és véletlenszerűen kapják a GPU-k a számítandó négyzeteket, így a skálázódás is biztosan javulna valamelyest. Jó a geometriát az összesnek le kell képezni, de ki lehet erre gyúrni egy GPU-t. Kis kreativitás kellene, vagy csak hogy egyszerűen végiggondolják az egészet.

Új hozzászólás Aktív témák