- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Videós, mozgóképes topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- SSD kibeszélő
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
félisten
válasz
Bad Pritt #20 üzenetére
Meg azért a level dizájn. A Stalkerben elhitted hogy akár valódi is lehetne a helyszín (állítólag majdnem mindennek volt valódi megfelelője amiről modellezték), nem csak úgy oda lett hajítva hogy akkor most ide kell egy ház, oda meg egy kocsi, mint a legtöbb játékban. Pont ez a valósághű fíling volt ami kiemelte a többi közül.
-
B3CS4K0S
újonc
válasz
Bad Pritt #20 üzenetére
Én nyár végétől kezdtem el egy projektet Unreal Engine-ban és igaz hogy Endless-Runner és elsőre még primitívnek tűnik, de nagyon könnyű vele összerakni dolgokat, mondjuk én a saját kódolt rendszerüket használom a Blueprint rendszert ami látszatra nagyon könnyű, de már minden fejlesztő már a betanult C++ kódolással írja meg a játékot. Én mondjuk tanulom az Unreal-t és még a C++ ismeretét sem tudom, mégis a saját nyelvüket tanítani lehetne, mert nagyon egyszerű, de sok ember inkább maradna a régóta ismert kódolási nyelven, ezért is készülnek összetett játékok, én meg elkészítettem az első projektemet.
-
B3CS4K0S
újonc
válasz
Bad Pritt #14 üzenetére
Ha jól tudom az X-Ray Engine a sajátjuk volt ami a Shadow of the Chernobyl-ban is használták. Annó nagyon jó volt a grafika és érdekes módon a régi laptopomon elment pedig 2007-es játékról beszélünk azért mindent összevetve elég sok jó játék készült annó, talán jobb grafikával is amelyekhez nagyobb gépigény kellett. Maga a Shadow of Chernobyl grafikája habár nem volt egy egetrengető, de nagyon jó volt és a látványvilága kb olyan mintha tényleg a 30km-es zónában lennél. Az egy bökkenő talán a technikai hibák voltak. Én kíváncsian várom a második részét mert amit az új előzetese mutatott az Unreal Engine 4 képes arra. A fák, a tereptárgyak reagálása a szélre, ilyennel a The Vanishing of the Ethan Carter-ben találkoztam.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF F15 gamer laptop, i5-11400H, RTX 3050 Ti, makulátlan állapotban+ajándék
- SONY NEX-5N (SONY E bajonett)
- Samsung 870 QVO 8TB - keveset használt, 2026-ig garanciális - 100/100
- Garanciális // Lenovo Legion 5 // i9-14900HX // 32GB RAM // 1TB SSD // RTX 4070 // 240Hz
- Acer Predator Helios 16 // i7-13700HX // 32GB RAM // 1TB SSD // RTX 4070 // 240Hz
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Bontatlan
- Apple iPhone 16 Pro Max Natural Titanium Titán dizájn, Pro kamera,100% akku,2026. 02. 11
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3236
- 10magos! Fémvázas! HP EliteBook 860 G9 i7-1255U 16GB 512GB 16" FHD+
- Motorola Edge 40 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest