Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz B3CS4K0S #19 üzenetére

    Jahm, mind a három régi Stalker az X-Raxt használta, de nem volt egy kifejezetten jól programozható motor, legalábbis az akkori hírek szerint, volt egy tökéletes jó írás, ami a Bohemia saját motorjával hasonlította össze, amit az Armákhoz használtak, de nincs már sajnos meg a cikk.
    A Shadow of Chernobylnál látszott is, rengeteg hibával dobták piacra, nem is futott jól, de amúgy jól fejlődött, mert a Call of Pripyat már sokkal jobb állapotban került piacra.
    Amúgy remélem, hogy megtartják a core mechanikákat ebben a játékban is, az Unreal abszolút alkalmas lenne rá. Pl. szerintem egy ilyen survival elemeket tartalmazó játéknál alap, hogy a lövések projectile based legyenek és ne hitscan alapúak (ez most csak egy példa a sokból, ami zseniálissá tették a régi részeket).

Új hozzászólás Aktív témák