Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nikk

    senior tag

    válasz joi29 #95 üzenetére

    No pontosan erről beszéltem... Hiába van bika erős CPU-d. A CPU egyáltalán nem arra van kifejlesztve. A PhysX egy célhardver, ami arra lett tápolva, hogy fizikai szimulációt végezzen. A Videókártya arra van kifejlesztve, hogy megjelenítsen és shadereket szimuláljon. A CPU pedig kevés de bonyolult szimulációt végezzen.

    Az, hogy a RedFaction tényleg szépen néz ki (játszottam vele végig is toltam, rahedli achievement-et meg is csináltam és élveztem is), azért azt hozzá kell tennem, hogy az épületek darabjai (ráadásul elég sok) eltűnt a szimuláció során, mikor összeomlott az éület, illetve egymásba csúsztak a mesh-ek. No például ez az, aminek nem kéne megtörténnie. PhysX-nél ilyen nincs. Az egymába csúszkálás pedig javarészt annak köszönhető, hogy a programok szép hányada, amely Havok-ra épít dummy-kkal oldja meg a szimulációt, ami korántsem reális. Talán egy Havok-os játékot tudok mondani, ahol nem csinál butaságot a motor, az pedig a Half-Life 2.

    Azt, hogy melyik játék képviseli jelenleg a fizikai szimuláció csúcsát, nekem más a véleményem. [link]

    Az, hogy fizikai szimulációt végzek valamin, azt azért érdemes feltételekkel kezelni. A sok, az még a Havok-os RedFaction-esetében is elenyésző ehhez képest...

Új hozzászólás Aktív témák