- Apple MacBook
- DUNE médialejátszók topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen notebookot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos tablet topic
- Milyen processzort vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ragnar_
addikt
Persze a Real Time RT-ről van szó egy játék esetében, rendermovieknál már régen alkalmazzák. Viszont ugye jelenleg is van már olyan játék ami gyakorlatilag úgy néz már ki nagyságrendileg, mintha render lenne. Az RT lesz a jövő, de a hardverek miatt még extra erőforrást igényel. (Mondjuk emlékszem jó régen mikor kijött az Anizotrop filtering még a 4x is kb. befelezte az FPS-t, manapság már egy 16x-os beállításnál sincs különösebb hatása a teljesítményre.)
-
Ragnar_
addikt
Ha visszamész 5 évet az időben a Physical based rendering is nagy előrelépés volt látványban de az is 'csak' egy fizikai szimuláció, ami pontosabb eredményt ad az anyagféleségek fényvisszaverésére, szóródására, fényelnyelésére. Az RT ugyanez, csak pontosít a látványon a fényt modellezi pontosabban. Nem véletlenül rakják a tükröződő felületeket ebbe a demoba se. Anélkül nem annyira érdekes az RT.
-
h-yle
addikt
Komolyan azon rugózik itt mindenki, hogy ha valaki benchelni szeretné a 180-500k-s VGA-jat, akkor az bele fog neki kerülni 1-10k-ba? Ha van pénz felső kat. VGA-ra, akkor csak akad benchmarkra is nem?
-
Ragnar_
addikt
+ #30
Idtech említette a Doom eternal bejelentésénél, hogy a következő idtech kb. 10x geometriai részletességet tesz lehetővé az előzőhöz képes, úgy tűnik ezzel inkább a részletesség növelésének irrányába tart az id egyelőre. UE4 támogatja a RT-et, de a RT 'csak' pontosabb, mint a raszter grafika, nagy látványbeli ugrást olyan környezetnél jelent ahol kijönnek a RT előnyei. Pl. egy olyan SW scene ahol minden tükröződik, vagy tipikusan a scifik ahol sok tükröződő felület lehet. De szerintem egyelőre egy tesszelláció egy textúrán többet ad az általános minőségérzethez egy játékban, mint a RayTracing pontosabb fényviselkedés szimulációja. Mondjuk egy GoW4-ben vagy egy RDR2-ben mennyit tudna látványba lendíteni egy RT ? Annyit szerintem nem amennyi erőforrást igényelne. Én azt tippelném, hogy max a következő utáni konzolgennél lehet számítani a hardveres RT támogatására konzoloknál. (vagy esetleg a következő gen facelift verzióinál) PC-re szerintem talán a következő Navinál már lehet RT gyorsítás AMD oldalról is, addig ugye néhány címnél számíthatunk RTX támogatásra, a Frostbite játékokban pl. valószínűleg már kapcsolható lesz, bár az Anthemnél pl. nem említettek RTX-et egyelőre.
-
BiP
nagyúr
Jövőre? A PS4 Pro még csak most jelent meg, ennyire a Sony sem siet. (meg nálunk alapból be van tervezve fél év csúszás
)
Én legalábbis nem tartom valószínűnek. Főleg, hogy ha 1 éven belül jönne, a net összes bugyrából már az folyna, hogy milyen spec lesz benne.(#31) arn: Na, az nem most lesz.
Meg ha gonosz akarnék lenni, nekik nincs is felsőkategóriás kártyájuk. -
Cathulhu
addikt
Pletykáktól függ. Épp tegnap olvastam, hogy a PS5 már jövőre megjelenik, akkor én sem tartom túl valószínűnek azt a teljesítményt, bár ha igaz amit a navi áráról és teljesítményéről mondanak, még az is lehet a Sony bevállalja a kezdeti felárat. Ha viszont 2020 lesz a dologból, akkor majdnem biztosra veszem, hogy a 2070-2080 szint meglesz 7+ nanon. Hogy lesz-e benne RT gyorsítás az megint más kérdés, szvsz konzol szempontjából a 4K 60 fontosabb, de ki tudja mi fő Sonyék fejében. Vagy akár a MSnak lehet ez fontos az XBoxban. Az biztos, hogy mindenki sötétben tapogatózik.
-
Hunpriest
senior tag
Biztos úgy vannak vele, hogy aki elkölt 100 ezreket egy VGA-ra annak bele fér már ez is. És nem is tévednek.
-
arn
félisten
A konzolgeneraciok valoban nagyban befolyasoljak a pcs kihozatalt, de pcs oldalrol mindig kell vmi, amivel indokolta teszik, hogy miert van szukseged a konzolokat messze meghalado teljesitmenyre. Eddig a 4k es magas fps volt a teljesitmenytemeto (a 3ds gyorsitok megjelenese ota a hc jatekosokat kiveve teljesen jo volt a 30+ fps), most meg hoztak masik gumicsontot, ami szinte felbontastol korlatlanul nyel be akarmilyen hwt. Igaz ez idovel valoban nagy lepcso lesz latvanyban.
Mivel alig par uralkodo motor van, jo esellyel kerul bele mindegyikbe - az amd is ra fog allni erre az utra.
-
Ragnar_
addikt
Az RTX szerintem addig nem lesz 'szabvány' amíg az AMD is nem implementálja, és az akkor még csak PC, hiszen ugye egy RTX2070-2080 teljesítményű GPU nem valószínű a következő konzolokban. Persze a Microsoft annyiban partner, hogy ott a RT a DX-ben, valószínűleg valamiért fontos a Microsoftnak, vagy csak simán nem akarja útját állni a RT-nek, nem lepődnék meg egyébként, ha a Navinak lenne majd esetleg RT képes verziója, de azon sem, ha nem. Nem hinném, hogy a vevők nagyobbik részénél kritikus jellemző lenne az RTX, amíg ilyen gyér a fölhozatal, és a teljesítmény, bár lehet, hogy tévedek.
-
kisbalázs
tag
"Just buy it!"
-
Ragnar_
addikt
"Azért a DICE megmutatta, hogy kellő optimalizálással és balanszírozással meg lehet csinálni, hogy jusson is, maradjon is. Az új Battlefield 5 update-ben már egész elfogadható tempót hoz bekapcsolt raytrace mellett is."
Nagyon nem mélyedtem el a témában, mivel nem nagyon tervezek egyelőre RT képes kártyát venni, de lehet, hogy előtte utána képeken látnánk némi képminőségbeli eltérést. Valószínűleg ha az Nvidia megfelelő nagyságú pénzesbőröndökkel motiválni tudja a fejlesztőket az optimális Raytrace irányába akkor lehetnek a későbbiekben játszható sebességgel futó RT játékok, de azért elég borsos egyelőre a belépő a RT gamingbe egy 2070-el. És amíg a konzoloknál nincs RT addig sok címnél ki fog maradni PC-n is. (Kb. mint annó a Physx)
-
MSI.Navi
tag
válasz
flashpointer #14 üzenetére
Azok nem kellenek senkinek de indiai vagy jazidi lányt olyat veszel az árán hogy a 10 ujjadat is megnyalod utána.
-
arn
félisten
válasz
Cyberboy42 #16 üzenetére
Slideshow lesz rtx nelkul...
-
andy19770128
aktív tag
Az a ray tracing még a mantle apitól is nyögvenyelősebben indul be
-
Cyberboy42
senior tag
Én még régen vettem meg az telejs verziót, persze steamen, és azt is akkor amikor le volt szállítva. Szerintem jó kis bechmark, és meg fogom venni hozzá ezt a ray tracking cuccot is, had lássam mit mutat a vele a Vega
-
MSI.Navi
tag
-
Pipó
őstag
Azért fizessek közel 10 rugót, hogy lefuttathassak egy semmirevaló tesztprogramot, hát el vannak ezek varázsolva. Mondjuk az se semmi, hogy a múlt héten az indexen írtak arról, hogy valahol tesztelték a konyhai robotgépeket és kiderült, hogy nem a legdrágább a legjobb. Mondom, megnézem már a linket, pont jó lenne karácsonyra egy (persze biztos ezért is csinálták most). Erre az is kér közel 2 rugót, hogy elolvashassam a tesztjüket. Hogy Bendegúzt idézzem: "Hová jutna a világ, ha minden halott így rikácsolna" Ez jutott eszembe, meg hogy kiveszett a világból a tisztesség. És ne jöjjön nekem senki, hogy de hát munka van benne. Számtalan dolog mögött van munka, amit nem illik anyagiasítani. Mondjuk a játékfordítás is ide sorolható szerintem, de már elkanyarodtam. Bocs, ha hosszú voltam, épp sörözök.
-
BiP
nagyúr
Mondjuk ha visszaemlékszünk a régi 3DMarkokra, teljesen általános volt,hogy az új tesztek diavetítésként mentek a gépeinken, és valami épkézláb fps-t (pl. a 20 is már annak számíottt)
csak a brutál tuningosok tudtak elérni az akkor épp csúcshardverekkel.(#9) Ragnar_: Azért a DICE megmutatta, hogy kellő optimalizálással és balanszírozással meg lehet csinálni, hogy jusson is, maradjon is. Az új Battlefield 5 update-ben már egész elfogadható tempót hoz bekapcsolt raytrace mellett is.
(#10) Pipó : "Számtalan dolog mögött van munka, amit nem illik anyagiasítani. Mondjuk a játékfordítás is ide sorolható szerintem"
Hát, pedig azt pont lehet. Csak megszoktuk, hogy a közösség ingyen csinálja.
Más kérdés, hogy normális esetben a játék része kellene hogy legyen, hogy adott nyelven (pl. magyarul) is elérhető legyen. -
Ragnar_
addikt
"Új részletek derültek ki a DirectX Raytracinghez írt 3DMark tesztről"
2080Ti-on 20 FPS-el fut FHD-ben ?
-
MSI.Navi
tag
Az ilyen tesztek eredményei sokszor köszönő viszonyban sincsenek a valós teljesítménnyel, hülye aki pénzt ad értük, nem is beszelve amikor egy gyártó lefizeti a szoftver készítőt hogy a saját termekéivel jobbat mutasson..
-
arn
félisten
az uj vezetoseg elegge teved, hogy sikerul megorizini a piac erdeklodeset egy fizetos bench irant
oda kellene visszamenni, ahonnan elindult... 1999, 2001be:
* ingyenes, de van fizetos opcioja
* latvanyos demo (es nem csak egy techdemo)
* gyakran olyan technologiakat, es latvanyt iger, ami mashol nem lathatoezek kozul lassan egyik sincs meg - lehuzhatjak lassan a rolot.
-
snecy20
nagyúr
Nem lesz belőle ingyesen kipróbálható verzió?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Apple MacBook
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- EAFC 25
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újrakezdés
- DUNE médialejátszók topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest