- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi haladó szinten
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- A Sony megmutatja milyen monitor illik a PlayStation 5-höz
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- RAM topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ragnar_
addikt
Persze a Real Time RT-ről van szó egy játék esetében, rendermovieknál már régen alkalmazzák. Viszont ugye jelenleg is van már olyan játék ami gyakorlatilag úgy néz már ki nagyságrendileg, mintha render lenne. Az RT lesz a jövő, de a hardverek miatt még extra erőforrást igényel. (Mondjuk emlékszem jó régen mikor kijött az Anizotrop filtering még a 4x is kb. befelezte az FPS-t, manapság már egy 16x-os beállításnál sincs különösebb hatása a teljesítményre.)
-
Ragnar_
addikt
Ha visszamész 5 évet az időben a Physical based rendering is nagy előrelépés volt látványban de az is 'csak' egy fizikai szimuláció, ami pontosabb eredményt ad az anyagféleségek fényvisszaverésére, szóródására, fényelnyelésére. Az RT ugyanez, csak pontosít a látványon a fényt modellezi pontosabban. Nem véletlenül rakják a tükröződő felületeket ebbe a demoba se. Anélkül nem annyira érdekes az RT.
-
Ragnar_
addikt
+ #30
Idtech említette a Doom eternal bejelentésénél, hogy a következő idtech kb. 10x geometriai részletességet tesz lehetővé az előzőhöz képes, úgy tűnik ezzel inkább a részletesség növelésének irrányába tart az id egyelőre. UE4 támogatja a RT-et, de a RT 'csak' pontosabb, mint a raszter grafika, nagy látványbeli ugrást olyan környezetnél jelent ahol kijönnek a RT előnyei. Pl. egy olyan SW scene ahol minden tükröződik, vagy tipikusan a scifik ahol sok tükröződő felület lehet. De szerintem egyelőre egy tesszelláció egy textúrán többet ad az általános minőségérzethez egy játékban, mint a RayTracing pontosabb fényviselkedés szimulációja. Mondjuk egy GoW4-ben vagy egy RDR2-ben mennyit tudna látványba lendíteni egy RT ? Annyit szerintem nem amennyi erőforrást igényelne. Én azt tippelném, hogy max a következő utáni konzolgennél lehet számítani a hardveres RT támogatására konzoloknál. (vagy esetleg a következő gen facelift verzióinál) PC-re szerintem talán a következő Navinál már lehet RT gyorsítás AMD oldalról is, addig ugye néhány címnél számíthatunk RTX támogatásra, a Frostbite játékokban pl. valószínűleg már kapcsolható lesz, bár az Anthemnél pl. nem említettek RTX-et egyelőre.
-
Ragnar_
addikt
Az RTX szerintem addig nem lesz 'szabvány' amíg az AMD is nem implementálja, és az akkor még csak PC, hiszen ugye egy RTX2070-2080 teljesítményű GPU nem valószínű a következő konzolokban. Persze a Microsoft annyiban partner, hogy ott a RT a DX-ben, valószínűleg valamiért fontos a Microsoftnak, vagy csak simán nem akarja útját állni a RT-nek, nem lepődnék meg egyébként, ha a Navinak lenne majd esetleg RT képes verziója, de azon sem, ha nem. Nem hinném, hogy a vevők nagyobbik részénél kritikus jellemző lenne az RTX, amíg ilyen gyér a fölhozatal, és a teljesítmény, bár lehet, hogy tévedek.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! HP EliteBook x360 830 G7 i5-10210U 16GB 512GB 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gyári garanciával Digitalizáló tábla XP-PEN Artist Pro 24
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-9500 32GB 1000GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E14 G2 AMD - Ryzen 5 I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I W11 I Gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

És pont azt írtam, hogy van ahová tök fölösleges, mert a userek 90% észre sem veszi hogy fake GI van, vagy raytraced. (Tomb Raider pl.)


