- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPad topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAM topik
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
SONY ERICSSON XPERIA X8
A téma összefoglalóban igyekeztem/tünk összeszedni minden, a telefonnal kapcsolatos információt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KissP
tag
Sziasztok!
Gyorsan olvastam jó néhány hozzászólást, amiből rá is jöttem mennyire laikus vagyok.
Szeretnék az x8 amra egy olyan rendszert amiben törölhetek gyári appokat és telepíthetek SD-re.Persze az sem árt ha jobban optimalizált mint a gyári és gyorsabb.
Nem tudom van-e valami abszolút favorit. Ráadásul értenem kellene azt is, hogyan rakjam rá.Valami jó és egyszerű leírással.
Előre is köszönöm ha tudtok segíteni!! -
quailstorm
nagyúr
válasz
FET-MEN #21196 üzenetére
Elég sok szakirodalom van a neten az emulációról de akkor kicsit részletesebben--> androidon a flash: hardware->linux kernel->dalvikVM(high level emulator(HLE))->flash[lite ARMv6 esetén](HLE) symbianon a flash: hardware->EPOC kernel->c-ben írt alkalmazáskezelő réteg->flashlite(HLE)
-
FET-MEN
veterán
válasz
quailstorm #21195 üzenetére
lol, nem vágom én ezt, ez nagyon szaki volt
-
FET-MEN
veterán
válasz
gipsztigris #21190 üzenetére
lol csak annyi van otthon felesleges? azigen
őő mire gondolsz mert nem vágom. nem viszik ezek a szarok a flash-t de nem is kell
-
xcel2000
aktív tag
válasz
FET-MEN #21179 üzenetére
Meg attol nm igen kell félni hogy nem lesz garis mivel itt a szervizes csákó olyan süket hozzá hogy az csak na
először mikor bevittem kb másfél éve akkor főzött rom volt rajt aztse tudta mi az, meghalgatta más fülesekkel azt csinált rajta egy szoft frissitést
Másodszor meg vágott egy érdekes fejet , de a mostanira leszek kiváncsi -
FET-MEN
veterán
válasz
gipsztigris #21167 üzenetére