Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • #00137984

    törölt tag

    válasz kikikirly #14 üzenetére

    Régóta várom a fizika és AI fejlődését a játékokban. A lövedékek becsapodását ne egy gyengén animált sprite jelezze és legfőképpen legyen jó látványos hatása. :D Egy autót már szivesen darabokra lővőldőznék, mert réges régen a Street Fighter retró konzol játékban szét lehetett űtőgetni. Viszont ezt a videókártyával kellene kiszámoltatni, mert sok számitásigényes adat van a gyors elérésű videómemóriában. Ezt a videókártya gyorsabban tudja kiszámolni és megjeleniteni. Ez még nem egy konzol, ahol koherensebb a memóriaelérés, de majd idővel szerintem ez is változhat. RAGE első részében jól megoldották a sérülés hatását, de a Bulletstorm játékban sem volt rossz. Gears of War első része viszont gázos volt, hiába szakadtak szét a testrészek, mert akkor is furán reagáltak a behatásokra.

Új hozzászólás Aktív témák