- Vezetékes FEJhallgatók
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- HP notebook topic
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- BIOS-t frissítenél? Jól gondold át!
- Milyen joysticket vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
Ha egy verseny játékban az autók mozgását lemodellezik és az mégsem elég realisztikus, akkor megy a negativ kritika. Kevesebben is játszák és a játékfejlesztők jól beégnek... Ha egy FPS-ben agyhalott az AI, de nehezitésnek a fegyverek sebzését csökkentik, akkor a játék megitése számomra nagyon rossz. A játék fizika és mozgás animáció gyenge, akkor már nem is játszom tovább. Metro Exodus nekem ezért is került lapátra, miközben a RAGE 2 játékban még reménykedem.
-
#00137984
törölt tag
Egy Playstation 1 játékban (talán a Syphon Filter volt az), az üditőautomatákat és egyéb dolgokat is szét lehetett lőni. Majd ezek változatos módon megsérültek, mert 3-4 féle script volt megirva a játékban a sérülésmodellekre. Nagyobb elvárásoknak kéne megfelelni a mostani játékokban, mert egy erőssen behatárolt interakció a játék tereptárgyakkal a játékélményt is befolyásolja. Metro Exodus játékban néha még a tereptárgyakban is elakadunk, de akkor már a játék nem is érdekel tovább...
-
#00137984
törölt tag
Bad Company 2, de még a Crysis 1 és Warhead játékokban is összedőltek a könnyűszerkezetes épületek, ha egy akna vagy rakéta találat érte. Járművek repültek szanaszét, ha olyan helyen találtam el. Mostani játékokban jó ha a falban és a tereptárgyakban látni némi sérülést, de rombolásnak már nyoma sincs.
Egy új CoD részben az autóba egy egész tárat beleeresztettem, még jó ha a fényezés megsérült. Kitt (Knight Rider) védőréteg volt minden tereptárgyon (járművek és pl. a villanyoszlopon)...
-
#00137984
törölt tag
-
#00137984
törölt tag
válasz
kikikirly #14 üzenetére
Régóta várom a fizika és AI fejlődését a játékokban. A lövedékek becsapodását ne egy gyengén animált sprite jelezze és legfőképpen legyen jó látványos hatása.
Egy autót már szivesen darabokra lővőldőznék, mert réges régen a Street Fighter retró konzol játékban szét lehetett űtőgetni. Viszont ezt a videókártyával kellene kiszámoltatni, mert sok számitásigényes adat van a gyors elérésű videómemóriában. Ezt a videókártya gyorsabban tudja kiszámolni és megjeleniteni. Ez még nem egy konzol, ahol koherensebb a memóriaelérés, de majd idővel szerintem ez is változhat. RAGE első részében jól megoldották a sérülés hatását, de a Bulletstorm játékban sem volt rossz. Gears of War első része viszont gázos volt, hiába szakadtak szét a testrészek, mert akkor is furán reagáltak a behatásokra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra , 8/256 GB , Kártyafüggetlen
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2666MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 15740Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest