Új hozzászólás Aktív témák
-
nostrum
tag
válasz
Prelude94 #48 üzenetére
Tetszik a neved...
És örülök, hogy nem vette magadra... az írás stílusa megkövetelte...
Kicsi a világ... bár valahogy sejtettem, hogy eljut hozzád a történet...
(habár jó része számodra már ismert volt)Amiket írtál, arra azt tudom mondani, hogy:
- egy ilyen autó számára mindenképp kedvezőbb környezet BP mint egy isten háta mögötti kisfalu... válogathatsz a jobbnál jobb szakemberek közül... sok Hondás ismerőstől nem választ el a távolság... bontóért sem kell 100 kilóméterre menni stb.
- bilincs csere - na ennyit a szerelőkről, akik azon kívül szerintem mindent lecseréltek...
- gyújtókábel ... szintén zenész
- autópályás felvitel... igen, ha akkor mondod, vagy magamtól rájövök, akkor megoldható lett volna
- beázás... amiután raktam fekete szilikont az ablakkerethez, nekem megjavult... szólhattam volna, de asszem, hogy a hibalista így is baráti volt...
Hozzátéve azt is, hogy ha nem is vagy milliomos, azért tágasabb keretekből gazdálkodsz mint én, azt gondolom, hogy 1000X jobb helyen lesz nálad az autó...
Főleg azért is, mert én nem vagyok egy klubtag emberke ...
Nincs sok ismerősöm (de több mint amennyit szeretnék) , több embert utálok mint szeretek, barátom kevés van, (azok mondjuk többet érnek mint 1000 ratyi) és gyűlölök segítséget kérni (habár segíteni szeretek).
Elég magamnak való vagyok, és szeretek úgy élni, hogy nem szorulok senkire... és ez nem ment a Hondával... -
nostrum
tag
Én még mindíg egy ilyenre vágyok:
http://www.hasznaltauto.hu/1822848_honda_crx_1991
És istenemre mondom, meg is veszek egyszer egyet, ha úgy lesz pénzem, és lesz egy szerelő barátom...
-
nostrum
tag
válasz
TazLeacher #35 üzenetére
Nahát te is belekóstoltál...
Én az a fajta ember vagyok, aki csak a saját hibáiból tud tanulni...
Ezért legalább 1X elkövetem mindet...
-
nostrum
tag
Azta...
Ez a dokis történet nagyon mehet az autókerek között...
Én ezt hallottam mielőtt megvettem a kocsit:
- Hát ez egy dokié volt, aki most külföldre megy dolgozni, és így nincs szüksége az autóra... (ááá nem azért sózza el mert szar)
- Ő vigyázott rá meg karban tartotta, ebbe csak bele kell ülni, és menni vele... semmi baja sem lesz... (annyit talán kibír, amíg kigurulsz a kereskedésből...)
- Ő doki, és nem is volt benne neki fejegység, mert nem hallgatott zenét, csak keveset járt vele... (ááá nem mi vágtuk ki csatlakozóstul, hogy mégjobban lehúzzunk...)Az NSX örök álmom marad...
Most egy lomha C4-et vettem, háromajtóst. A CMR Dirt-ben tetszett meg. Legalább addig nem kell aggódnom, amíg van rá garancia... utána majdcsak lesz valami...
-
nostrum
tag
Melyik Civic-ed van? Az egyik korábbi generáció nekem is nagyon tetszik. Na meg az új...
Talán a legnagyobb gond az lehetett nálad, hogy nem a megfelelő ember és nem a megfelelő anyaggal javította a kocsit! Nem?
Hát igen... meg sem kellett volna venni, de ha már megvettem, akkor nem ártott volna találni hozzá egy korrekt szerelőt találnom.
Remélem találsz egy klassz kocsit!
Remélem már megvan...
-
nostrum
tag
A barátnőm rokona csinálta a javát. Magam sem tudom hova tenni a srácot. Sokat kínlódott vele, meg lehet hogy nem tehet róla, de kibaszott velem. Ha nem volt szándékos, akkor nem kellett volna elvállalnia. Ha az volt, akkor megérdemelné hogy pépesre üssem az orrát, de nem lehet, mert "családban van". A lényeg hogy a munkája lassúsága és a minősége ingyenmunkára utalt, az ára viszont minőségi munkát tükrözött, és még nekem mondta utána mindenki, hogy én milyen jól jártam vele.
Ráadásul más maszek szakik orra alá hogy tolsz akármit? Se számla, se bizonyíték...
maximum a nemlévő hírnevüket sározhatom be...A Honda fórumon megismertem néhány jó srácot. Na ők egy Debreceni szerelőt ajánlottak.
Ez úgy festett, hogy ott maradt az autó. Rohadt gyorsan megcsinálta. Nehezen indult, és zabálta a vizet. Minden cserélt alkatrészt visszaadott dobozokban. Na ő már hasonlított egy szerelőre. Persze kicserélte a hűtőm, pedig a víz nem ott ment el, és kicserélte a fél éves gyújtáselektronikámat megint, meg a vízpumpát, ami tényleg beszart, meg valamelyik futóműt rakta rendbe. 100-at otthagytam. Semmi sem változott. Melegen nehezen indult, és a víz is elfőtt lassan.Én azt nem értem, hogy ha csak sejti valaki hogy mi baja van, akkor miért kell 20 - 30 - 40 ropis alkatrészeket próbaként megvenni más pénztárcájára. Inkább mondaná azt hogy fingja sincs, aztán az nem kerül semmibe...
Ja, és azt hiszem, hogy itt Borsodban nagyobb arányban koncentrálódnak a zsivány szakemberek...
Mindenesetre, én már csak akkor vállalnék használt autót ha autószerelő lennék magam is. Tudod: "ha valamit normálisan el akarsz intézni, csináld magad"
-
nostrum
tag
Ha most kicsit elgondolkodsz, akkor ausztriából, vagy németből simán hozhattál volna bontásra egy másik autót cirka 3-400K-ból. Ilyenkor még regadó sincs. Behozod alkatrésznek, és annyi.
Ez tökéletesen igaz, de mire ezt az ötletet kivitelezték volna, már nem volt pénzem.
Szép lassan mindenre rájöttem, csak későn...A kuplungnál először pénzhiány miatt csak tárcsát cseréltek... így elment még 50K-t mire az egész szerkezet feladta (67 lett volna hozzá a legtukmányabb olasz szett). A féknél minden tárcsa és betét, meg fékcső cserés volt, plusz az ABS szarakodott.
Igen, festést lehet tukmánykodni rá 100-150-ért (ilyen volt az enyém is), de igazán lefényezni önmagában alsóhangon 500, és abban még nem volt lakatolás.
Nem tudom te milyen árakkal számoltál, de nekem a hengerfejet is vagy 40K-ért síkolták, ráadásul olyan faszán, hogy hiába ment alá a legjobb lemeztömítés, mégis elfőzte lassan a vizet...
Nincs egy olyan szerelő a környéken, vagy az ismerőseim között, akiben megbíznék, vagy akit szívesen elvinnék. Akarva vagy akaratlanul, engem eddig mindenki átkúrt.
Ezért az első tudásomat meghaladó komolyabb hibánál szabadulni fogok jelenlegi autómtól is.
Én PC-ket javítok és rakok össze, de még nem kúrtam át senkit. És nem a jó hírnév miatt. Csak a saját lelkiismeretemért. Nem tudom hogy ez miért hiányzik sok emberből. (és miért nem találok olyan szerelőt, akiből nem...)
Unokatesómról meg annyit, hogy magának nem vette volna meg...
Nekem mégis hagyta. -
nostrum
tag
Nah, nem akartam okoskodni a kocsival kapcsolatban, nem értek én annyira hozzá... bár tény hogy eleget feküdtem alatta...
Motort pl. már bármikor leállok szerelni, mióta volt egy Apriliám. Lehet hogy többet toltam, mint amennyit mentem vele... de ez már egy másik történet...
Amúgy plasztikot vettem. (3 ajtós C4) Csak nem úgy robban ahogy kéne. (1.4) De leszarom, így is tele van már velem egy fényképalbum az őrsön...
-
nostrum
tag
De talán arra rájössz, hogy már rég nem az eredeti máz van rajta itt-ott, ami azért beszédes dolog... ha nagyot kapott, akkor arról úgyis árulkodnak a nyúlványok...
Igen, autókereskedőnek lenni jó, főleg ha van bőr a képen, mert amíg lesznek olyan idióták mint én, addig mindent el lehet adni. Kicsit olyan voltam, mint aki a Euronics-ban vesz PC-t.
De mindegy, túl vagyok rajta, és a mostani autómat is szeretem...
-
nostrum
tag
"nem megyek öt fővel 215-öt hajnal háromkor" (4 ülés van benne, szal biztos hogy nem, de ezt bizonyára te is tudod
A négy ülés igaz. Meg az is hogy az én forgalmimban 5 fő szerepelt. Ha pedig valamelyik haver jönni akart még a moziba, akkor a legalacsonyabbat érte a megtiszteltetés hogy hátul középre üljön...
Az hogy négy ülés van, az egy dolog... hogy mennyien ülnek be, az meg egy másik.
... de ezt bizonyára te is tudod ...
-
nostrum
tag
Az unokatesóm magának szereli a Passatot meg a kamionját, tehát nevezhetjük szerelőnek. Azonkívül amit leírtál azt most már én is tudom. Mellesleg nem panaszkodásról szólt a leírás, hanem csak egy történet volt, tanulság nélkül. Azóta új kocsit vettem.
Korrekt szerelőt találni nehéz. A sok "Honda-szakértő" nem találta a diagnosztikai csatlakozót. Még a Honda szalonban sem. Hazamentem és 15 perc internet meg Autodata után megtaláltam. Talán az zavarta meg őket, hogy le volt csípve róla a vége. De a vezeték megvolt és ez a lényeg.
És ha azt mondod, hogy valaki megcsinálta volna az olajzabáló, hengerfejes, rothadó, lyukasaljú, repedtleömlőjő, repedtablakú, lyukacsoskipufogójú, vizeslámpájú, szétcseszett fékrendszerű, kuplungos rombatört autómat 500 ropiért, amiben benne van a munkadíj is, akkor felakasztom magam. Csak a lámpatest 50000.- ... 1 db. ... bontóból.
Na mindegy, azért kösz a tippet.
-
nostrum
tag
Nyugodtan vehetsz... sőt!
De nézd át és nézesd át alaposan, az utolsó csavarig.
Emeltesd fel és nézd meg az alját, mérj kompressziót a motorban, mérj rá a festésre, nézd meg a fékeket. Az alkatrészek nem olcsók, van ami nincs is (javítóív).
Vegyél jót, és boldog leszel. Ha hibát látsz, alkudj, és készülj fel hogy a te költséged lesz, vagy inkább állj tovább.Megint csak azt tudom mondani, hogy akinek ilyenje van és jó is, az nagyon ritkán eladó...
-
nostrum
tag
Köszi srácok!
Ha okoztam nektek pár perc vidámságot, akkor már megérte írni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Óra topik
- PlayStation 5
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óvodások homokozója
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG Flow Z13 + ROG XG RTX 3070 - i9 12900H 16GB DDR5 RAM 1TB SSD + RTX 3070 8GB WIN
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest