Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz Oliverda #167 üzenetére

    Amig nincs ARM desktop Windows (Win32 API-val ofcoz), addig milyen Windows alatt futhatna egy ARM Adobe szoftver? :) Ebben a kerdesben a Microsoft a legkevesbe saros. Ok mindent megtesznek, csak ne akard a Win32 API-t hasznalni. Ha a WinRT-vel elvan az ember, akkor lehet kesziteni appot x86, x64 es ARM binariskent is, es futni fog minden Win10 eszkozon. Ez az, amit a Microsoft szeretne, nem pedig a Win32 tovabbvitelet me'g egy ujabb architekturara. Ebbe a koncepcioba vagy belerokkan a Microsoft, vagy pont ok fogjak a legnagyobbat nevetni a vegen -- majd meglatjuk par ev mulva.

    Az ARM alapu OSX-szel egyebkent van egy csomo problema. Eloszor is, furan venné ki magat, ha nem minden Macen allna at az Apple, nem lenne tul jo uzenete a dolognak. Masreszt pedig, es ez a nagyobb baj, hogyan biztosithatsz megfelelo szoftver ellatottsagot azonnal vagy nagyon hamar? Ennel me'g az is egyszerubb moka lenne, ha az iOS ugrana x86-ra, hiszen ott csupan az Xcode-ot kellene kicsit megpatchelni, hogy "titokban" a csomagba rakjon x86 binarist is. Az OSX ezerszer kemenyebb dio.

Új hozzászólás Aktív témák