- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indy69
aktív tag
Én sosem nézem az elején,hogy ki a cikk szerzője ,de mindig tudom ha Abu Grat. Végigolvasva nem lepődtem meg mert ez várható volt hogy a játékokat a konzol irányába fogják terelni ami érthető is és aki itt olvasgat annak nem nagy meglepetés.Nem adok 5 évet alig lesz Pc re optimalizált jó játék. Részemről a mostani 5850 amíg be nem hal addig marad az I5 társaságában,és max egy középkategóriás ATI fogja leváltani,mert nagyobbnak nincs értelme.Játékra sajnos a konzol a jövő,ez üzlet és, nem kicsi.
-
agressiv
addikt
Szerintem hagyjuk ezt, mert nem tartozik a témához, másrészt mindjárt kiakad a bullshitdetektor.
Ezért tettem offba, ha még offba rakva sem lehet offoni, akkor szedjétek ki ezt a lehetőséget, vagy ne abból legyen cirkusz, ha valaki használja. Ha nem fogllakoztál még ilyesmivel (ergó nem értesz hozzá), akkor ne te döntsd el, hogy mi a bullshit és mi nem..
Az idézett részletből is látszik, hogy tényeket soroltam, nem fikciót!
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz agressiv #202 üzenetére
Írtál valamit, amit semmivel sem támasztottál alá. Ja bocs, tapasztaltad. Múltkor én is tapasztaltam, hogy a Core 2-m furcsa fütyülő hangot adott. Kieresztette a gőzt talán?
De amúgy sehogy sem tudod az egészet megmagyarázni. Ha ugyanaz a hangkodek, akkor miért? Ha hordozod a hangkártyát, akkor miért? Esetleg a programban feltételes elágazás van, hogy ha AMD-n fut, akkor a semmiből ciceregjen már egy picit.
(#204) agressiv: Poén volt. Elnézést érte.
[link] - erre gondolsz? Ettől a gondtól az NV termékek küzdenek. AMD-t még nem is láttam, ilyen problémával. De ha megemeled az idle órajeleket a GeForce-on akkor elmúlik.
[link] - de van ilyen is. Egyébként nem kizárt, hogy AMD-n is elfordul, de ők elég magas órajelet alkalmaznak idle szinten is.
Ami biztos, hogy SOSEM a processzor a gond.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
agressiv
addikt
Core 2-m furcsa fütyülő hangot adott.
Nem eresztett ki semmit, csak a tápáramkör hallható frekvencián dolgozott, terhelés hiányában...
De amúgy sehogy sem tudod az egészet megmagyarázni. Ha ugyanaz a hangkodek, akkor miért? Ha hordozod a hangkártyát, akkor miért? Esetleg a programban feltételes elágazás van, hogy ha AMD-n fut, akkor a semmiből ciceregjen már egy picit
Van egy DPC latency timer nevű program ami megmutajta neked a rendszer válaszidelyét vagy mi a bánatot (ehhez te értesz) és egyértelműen jelezte, hogy gond van. Ez okozza az AMD kártyák mikroszaggatását is...
Poén volt. Elnézést érte.
Pedig létező jelenség, annyi különbséggel, hogy nem a proci, hanem a DC-DC konverter tekercsei fütyülnek.
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
Attilakirály
csendes tag
szegény box, szét boxolják
-
huskydog17
addikt
Értem, köszi. Így viszont újabb kérdések merülnek fel (tudom, csak kérdések és kérdések, bocsi, csak érdekel a téma nagyon).
Tehát az OpenGL4.x és DX11(.1) között technikailag tehát elhanyagolható különbség van. Ez esetben nagyon nem értem, hogy a fejlesztők túlnyomó többsége miért a DX-et preferálja. Valami nyomós oka kellett, hogy legyen, hogy így alakult. A DX-ért sem kell licencdíjat fizetni például? Csak mert úgy tudom az OpenGL teljesen ingyenes.
AAA játékok közül én csak az id Tech motorokra épülő játékokat tudom felhozni. Az egyik ilyen gyöngyszem a 2006-ban megjelent Prey, ahol a Tech4 addig sosem látott részletességben és minőségben pompázott. Mai játékok közül ugye a Tech5 játékok, valamint a Valve Linuxos portjai szerepelnek (na jó, van még néhány szimulátor is, mint például X3, vagy ETS széria). Annyit tudni, hogy az év végén érkező Wolfenstein játék is nagy valószínűséggel OpenGL játék lesz, hiszen feltuningolt Tech5-re épül (a 2009-es ugye a Tech4-re épült).Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy ha OpenGL alatt ugyanolyan jó eredményt el lehet érni, akkor miért a DX kerekedett felül ilyen nagy mértékben és J. Carmack (és sok más fejlesztő) miért maradt az OpenGL mellett?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
stefi76
tag
Abu.
Először is kösz a cikket.
Másodszor tehát itt tartunk nagyjából, ha jól értettem:Technológiailag ott vagyunk, hogy dedikált kártya gépből ki, és egy ilyen Jaguar APU-val kiváltható lenne egy - viszonylagos - durva játék-konfig amennyiben mindenki szeretné a másikat - Amd+Nv+Intel+Ms - és szoftveresen jutnának közös nevezőre mind az OS mind a hardver programozás kérdésében.
Persze sarkítva.[ Szerkesztve ]
-
scampolo84
aktív tag
150k-ba még mindig belefér egy i5+7850 vagy egy olcsóbb FX+ 7870XT konfig pl. És akkor a következő három évben legfeljebb videokártyát cserél a kedves tulaj. Ez pedig kijön az olcsóbb játékok éves szinten számolt különbözetéből. Problem solved.
-
f_you
tag
Én nem azt várom, hogy mikor lesz képes a PC-m olyan jól futtatni a játékokat mint egy konzol, hanem arra, hogy mikor lehet már végre egy konzolt PC-ként IS használni.
Amikor kijött az X360, már akkor reménykedtem, hogy egyre közelebb kerül egymáshoz a konzol és a PC, és lám mindkét konzol gyakorlatilag egy-egy asztali PC speciális oprendszerrel.Valaki hozzáértő magyarázza el nekem: olyan nagy probléma lenne megoldani, hogy egy konzolon bootoláskor lehessen váltani a konzol és a PC üzemmódok között? Maga a Windows fel lesz/van készítve közel azonos hardverre, hiszen ott a Kaveri. Rohannék a boltba, ha kijönne egy ilyen konzol...
[ Szerkesztve ]
-
FlashLed
senior tag
Persze a PC-sek megint háborognak. Tipikus, hogy ha a konzol jobb, akkor jön a játék ára stb. El kell viselni,hogy jelenleg a a next gen konzolok jobbak, ami változni és idővel beéri a pc is. De az API probléma továbbra is fenn fog állni.Játék ár ide vagy oda,amennyivel többet költünk játékra,ugyanaz visszajön a drága pc alkatrészekben is.És még akkor sem tökéletes, vannak laggok stb. PC KO.
The Mechanic
-
zoltanz
nagyúr
válasz huskydog17 #206 üzenetére
Én úgy tudom könnyebb DX-re fejleszteni.
Játékok között ott van még a Cod is, aminek Quake 3 (OpenGL) az alapja, de már teljesen átírták, így nembiztos.
Mondjuk annyi előny van, aki ebben dolgozik, hogy az OpenGL ES (mi most felfutóban van) kompatibilis az OpenGL-el. -
=WiNTeR=
senior tag
-
FlashLed
senior tag
válasz scampolo84 #214 üzenetére
Megint az elfogultság.Igen célhardver.Pontosan ezért jó játékra.Míg a PC minden másra jó,esetleg ha van egy erőműved tudsz is játsazni vele. Nem értem mi értelme a háborúnak, PC VS Konzol ugyanis mindenki tudja merre libben a mérleg nyelve jelenleg.Pont ezért lenne jó,ha fejlődne kicsit PC-re minden, API-k(DX-et felváltaná egy értelmesebb megoldás).
Nem vagyok PC ellenes,nagyon sok mindenre használom,de játékra nem jó.=WiNTeR=: Én sokkal jobb szeretek preciciziós játékokat is kontrollerrel nyomni, nekem semmi bajom vele. Nyilván valamennyivel nehezebb,na és teljesen más a feeling is.
[ Szerkesztve ]
The Mechanic
-
FlashLed
senior tag
válasz scampolo84 #217 üzenetére
Elfogult vagy.Nagyon is. Erőltetitek, holott feketén fehéren le van írva minden.Ehhez nincs további hozzá fűzni valóm.
The Mechanic
-
nagyúr
hogy most hogy fut, és hogy mit lehet, az nem éppen ugyanaz gondolom, most semmit nem offloadolnak, ami a scene előkészítésében szerepet játszik - nem akarnak úgy járni, mint a tesszelált lépcsőkkel. de ettől még lehet a scene fázisnak és GPU által támogatott része, csak nem a (jelenlegi) DX-en keresztül.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
FlashLed
senior tag
válasz scampolo84 #219 üzenetére
Az igazság az, hogy a PC játék ipar egyre jobban süllyed lefele....... Megállíthatatlanul. A konzolok, okostelefonok, tabletek a jövő és nem a PC.
The Mechanic
-
gyuszaa
őstag
Már hiányzott egy ilyen cikk.
Cikkből idézve :
"A mesterséges intelligencia által irányított egységek útkeresése is egy igen érdekes terület. A mai játékokban nincs túl sok szereplő az adott jelenetekben, leszámítva persze a stratégiai játékokat, de azok amúgy sem tudták megvetni a lábukat a konzolokon. Viszont a jövőben az életterek szimulálása igencsak megváltozhat, hiszen elsősorban azért nincs ezernyi nem játékos karakter egy jelenetben, mert igen nehéz lenne ezeket megfelelő sebességgel szimulálni. Hát még ha ezekbe a virtuális szereplőkbe saját életet táplálnak, azaz nem csak értelmetlen részei a világnak, hanem mindenki tart valahova, ami nagymértékben növelné a realizmust. A legnagyobb probléma itt, hogy a komplex terepek esetében a sok karakter útkeresése igen számításigényes, amit a mai központi processzorok szimplán nem bírnak el."
Ezen sorokat olvasva egyből a GTA V esete jutott eszembe, a Rockstar üzletpolitikáját tekintve ("Számunkra az ilyesminek nincs értelme, azért, mert mindegyik GTA új innovációt, új megközelítést és tapasztalt specialistákat követel meg tőlünk. Ezeket a dolgokat 2 év alatt nem lehetséges megvalósítani. ")
Törekednek arra, hogy egy lélegző, dinamikus világot kapjunk, interaktív küldetések, élni fognak ezzel a lehetőségekkel."A játék alatt a Rockstar Advanced Game Engine egy továbbfejlesztett változata fut majd. Elsősorban a fényeffektek és a shader model fejlődött, de a látóhatár is nagyobb lesz, mint az elődben. A fizikát tekintve szintén lesznek újítások, például a készítők dolgoznak azon, hogy az autók vezetése ne egy hajókázás érzetét keltse, így inkább egy versenyjátékéhoz fog hasonlítani. A mesterséges intelligencia szintén továbbfejlődik majd, a városlakók élik majd saját életüket, egyesek tesznek-vesznek valamit - erre egy külön programot írtak, ami mindezt kezeli." via
"Ahogy mi láttuk ezt, - annak ellenére, hogy az utcán járkáló civilek száma néhol kevesebb - mindig vannak emberek akik tesznek-vesznek és kikapcsolódnak. Erre írtunk is egy rendszert (programot) ami ezt kezeli. Lesznek emberek, autók amik/akik sajátos dolgot végeznek egy nap folyamán. Láthattok kertészeket, takarítókat akik a buszmegállóban várakoznak épp reggel, Kelet Los Santos-ban, majd később megkereshetjük őket, amint növényeket és házat gondoznak Beverly Hills-ben a nap során. A rendszer remekül kihasználja a lehetőségeket, jól működik és életre kelti a világot, valamint kulcsszerepe van abban, hogy megadja az eltérő területek sajátos varázsát, harmóniáját."
"Meglehetősen extrém szinten végezzük ezeket a dolgokat, hogy biztosan a megfelelő légkört sikerüljön belecsempészni a játékba, az adott területen. Mindig is viszonylag sok időt szántunk ezekre a dolgokra, de a GTA IV óta még fentebb emeltük a mércét. 250 000 fényképet készítettünk ezúttal és több órányi videóanyagot is felvettünk. Bámultuk a különböző utcai és online térképeket, távcsöveket. A kutatócsapatunk több tucat DVD-t töltött meg dokumentumokkal, információkkal, hírekkel, videóklipekkel stb., beleértve a népességi szám adatokat az egyes területekre. Megnéztük Kalifornia autókereskedési, eladási listáját. Gyakorlatilag minden információ, ami a kezünk ügyébe akadt hasznos volt és valamilyen formában felhasználtuk."
Eszméletlen jól hangzik, hogy ilyen vonalon indulnak el, lesz lehetőségük kibontakozni ha majd a nextgen konzolra jön majd egy újabb rész.
Képzelem, hogy fognak szerepelni a processzorok pc-nél, mengőtt látótávolság, komplex környezet, fizika, AI.
-
Televan74
nagyúr
A cikk elolvasása után nagyon elgondolkoztam a konzol vásárlásán. De azt hiszem 1-2 generációt elhasználok még az AMD GPU -ból., aztán meglátjuk mit hoz a jövő. Most igazából a HD8950 -re leszek rákattanva.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
scampolo84
aktív tag
-
agressiv
addikt
Amúgy azért érdekes az általam feszegtetett téma, mert eddig nem tudtam eldönteni, hogy az AMD cucainál a hardver, vagy a szoftver rossz, de most ez ki fog derülni. Mivel a konzoloknál a szoftveres rész egészen más lesz, tényleg kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz egy játék ezeken, mennyire fog szépen folyamatosan futni és megkapom a válaszomat. És ez már erősena témához kötődik.
Lacccca87
Képzeld el hogy akkor még ma is az G 4 MMX szintjét tapossuk 2x-es árak mellett.
Tisztában vagyok vele, hogy szükség van konkurenciára, és eléggé egyértelműen jeleztem, hogy nem kell annyira komolyan venni.
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
FlashLed
senior tag
válasz scampolo84 #224 üzenetére
De te miről beszélsz?Mert én játékról beszélek. JÁTÉK a kulcsszó.Minden másban aláírom a PC fontosságát és helyét,de nem a játékokban.ENNYI.
The Mechanic
-
scampolo84
aktív tag
válasz FlashLed #226 üzenetére
Jól van. Szerintem mindenki maradjon meg a saját véleményénél és akkor mindenki boldog. Nem is érdemes ezt a nem létező vitát tovább szítani. Én maradok a PC-nél, akinek meg a konzol a nyerő, az konzolozzon. Nekem nem kell a 21. század Nintendo-ja. Nektek pedig jó játékot!
-
addikt
válasz scampolo84 #219 üzenetére
Itt te vagy az, aki ferdít. Igaz, hogy a konzol célhardver, mert kb csak szórakozásra való (játék, multimédia, újfent ráépülő közösségi szolgáltatások). Csak ezt tudja, de ebben jobb mint a PC.
Érvek kellenek? Technikai megközelítésből itt van Abu írása, játékfelhozatal megközelítésből meg évek óta köröket vernek a PC-re. -
leviske
veterán
Köszönöm a cikket, minden kérdésem meg lett magyarázva.
-
FlashLed
senior tag
-
addikt
válasz scampolo84 #234 üzenetére
Ferdítés: Pl hogy a HD7850 elég 3 évig, utána meg lecseréled, akkor az simán kiváltja a konzol élettartamát. Az a HD7850 már most sem bír el minden játékot maxon 1080p-ben élsimítással 60FPS-sel, az egy éven belül érkező BF4-nél és Witcher 3-nál stb is tuti lesznek már kompromisszumok, 2 év múlva pedig, amikor már a nextgent teljesen kihasználó motorok bejönnek (amit Abu azzal jellemzett, hogy már nem jönnek a jelen generációs konzolra, mert nem bírná őket el), azokhoz pedig már nagyon kevés lesz.
Másrészt pedig ott az a rengeteg játék, amit sehogy sem fog futtatni a HD7850, mert nem jönnek PC-re. És ez mégnyomósabb érv, amiért nem tudja kiváltani a konzolt.
Cserébe PC-n marad az a néhány alacsonyabb költségvetéső stratégia és RPG játék exkluzívként, amiket gyengébb PC-k is elbírnak (kivéve Rome: Total War, amit nagyon várok). Ezért úgy gondolom, hogy nem érdemes beújítani PC-re. Ez az én véleményem.[ Szerkesztve ]
-
agressiv
addikt
válasz FlashLed #233 üzenetére
Már ne haragudj, de nemrég kaptam ajándékba PS3-at és kösz nem, rosszabb mint egy gyenge PC.... egyenesen szánalamas.
Ha nem tetszik a laggolás intel platform nvidia VGa-val és nem fog laggolni. Ezért vagyok kiváncsi arra, hogy ezek a konzolok mit fognak mutatni full AMD hardverrel...
Hát még a borz.....
-
zoltanz
nagyúr
válasz huskydog17 #229 üzenetére
A Cod2 tuti, hogy OpenGL-es volt.
-
scampolo84
aktív tag
válasz Citroware #235 üzenetére
Nos én nem azzal növelem az e-penisem, hogy mindent ultrán játszom 16x élsimítással, így valóban nem elég egy 7850 MAXED OUT-ra. De az elmúlt fél év összes AAA címét kitoltam, és ehhez HIGH settings alá nem kellett mennem és vagy meg volt a fix 60fps, vagy nagyon közel voltam hozzá, de ha az embernek van esze, tudja, hol vannak a hardver határai. A nextgennél meg úgy tálalják most az 1080p-t meg a 60fps-t, mintha ők találták volna fel a spanyol viaszt. 2013-ban ez a mérce? Ja tényleg, legalább már nem felkonvertált 720p. Könyörgöm ne vicceljünk..
-
Syz
senior tag
válasz Citroware #228 üzenetére
Dehogy vernek köröket a PC-s játékokra..maximum az exkluzív címekben mint pl. a Forza vagy a Gran Turismo amik valóban szép és igényes játékok.Ezen kívül az Xbox 360 és a PS3 is messze elmaradt a PC-s játékokhoz képest persze saját tapasztalatból írom hogy elég sokat kell szívni mostanság a driverekkel és szinte minden új játékhoz már a megjelenés után ontják a patcheket ami igen csak bosszantó.A konzolon ilyen nincs.De a nagyobb zsé még mindig a PC hardverekben van.Most egy PS4-et megvehet valaki 120 000 ft-ért és nem kell hozzányúlnia sem fejlesztgetnie,max ugye a játékokat megvennie.Na most abból a 120 000 ft-ból egy közepes szintű gamer gépet lehet összehordani ahol még kompromisszumokra kell kényszerülnie az illetőnek ha mindent full HD-ban akar mondjuk játszani.Ergo egy idő után fejlesztenie kell vagy vált konzolra.Sokan ismerőseim közül is ezért tértek át az Xbox 360/PS3 pártjára.Érthető természetesen.Minél több ilyen ember pártol el a PC-től,úgy egyre nagyobb gondokat okoz rengeteg gyártónak kezdve az MSI-től az Asus-ig akiknek a piaci részesedésének számottevő hányadát a hardverek teszik ki.
"Egy nap 24 órából áll..egy tálcában 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
-
huskydog17
addikt
Nem, agressiv kolléga mondja jól. A 2. részben DX7 és DX9 render között lehetett választani, ahol a DX9 render 2.0-s Pixel Shader-t használt. Pl.: egy videó
A legelső rész (2003-ból) úgy tűnik valóban OpenGL volt.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz agressiv #225 üzenetére
A hardver mindig akkor rossz, ha egzakt minden konfiguráción előjön egy probléma. Ha ez igaz a magas DPC látenciára, akkor az Intel, az AMD és az NVIDIA hardverei egytől-egyig rosszak. A hsz-emben láthattad, hogy ez a gond az Intel és az NV-nél is fennáll. Ami biztos, hogy a magas DPC látenciát soha nem a processzor okozza.
(#206) huskydog17: Az OpenGL két problémának az áldozata. Az egyik a Windows elterjedtsége, így arra van DX, tehát minek az OGL, míg a másik, hogy DX-re sokkal jobb fejlesztőkörnyezetek léteznek. A harmadik az már egy hozadék, de ide lehet sorolni, hogy a gyártók a DX frissítésére baromi gyorsan reagálnak, míg az OpenGL-re lassan.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ati3x
senior tag
Konzol ide, konzol oda.. Nekem csak annyi bajom van hogy mikor lesz konzolra egy jó kis repszim.. Már PC-re sem nagyon fejlesztenek.. Mármint nem arcade-ra gondoltam.. FSX, BMS Falcon, X-plane, DCS, IL2, nomeg EVE-online.. Szal a konzol nem az én világom.. Egyszer probáltom vaalami FPS-t konzolon, háát szánalom.. billentyű, egér kombót nem lehet überelni.. Másrészt az FPS-ek is rendesen el vannak csépelve.. Nem sok újítást történt az elmúlt jópár éve a "fromton" Na jó, grafika...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elvi szinten lehetséges. Ezt már az AMD is mondta, hogy a CI Radeonok képesek lesznek erre. Viszont ez ettől még semmit sem fog érni, mivel a PCI Express interfészen keresztül elérni a rendszermemóriát igen komoly deficit egy VGA-nak. Arra lesz jó, hogy a fícsőrlistára felírják, de a valós használata kétséges. Nagyon lassú a PCI Express busz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
balazs8907
tag
Tökéletes cikk. Ez már nagyon hiányzott! Ezek tények. Abszolút felesleges a vita. Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs