Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #196 üzenetére

    Fizikai szimulációból csak a részecskeeffekt és a cloth offloadolható. A rigid és soft body még GPU-s PhysX mellett is CPU-n fut, sok játékban a cloth is. Ami GPU-n fut, azok az extra törmelékek, de azok csak szimpla grafikai effektek. A particle, ami tényleg reálisan állandóan előny dedikált GPU-ra offloadolva, de arra ma is használják a DirectCompute-ot egy rakás játékban. Ezzel nyilván a jövőben sem lesz baj, ha nem akarja a fejlesztő a CPU-nak még azonos jelenetben visszaírni az eredményt.

    (#198) agressiv: Szerintem hagyjuk ezt, mert nem tartozik a témához, másrészt mindjárt kiakad a bullshitdetektor. :))

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák