Hirdetés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #187 üzenetére
Az OpenGL 4.x is kb. ugyanaz, mint a DX11 ... alig különböznek. Azért van csak a DX benne, mert a fejlesztők már a DX mellett állnak, az OpenGL részesedése az AAA PC játékoknál jelentéktelen (egy kézen megszámolhatók évente az AAA OGL játékok).
Az OpenGL-ben a táblázat nem különbözne. Max azt lehetne odaírni, hogy az AMD-nek van kiterjesztése a PRT-re, de az nem a szabvány része.OGL vs DX esetében sokat nem lehetne leírni. Tényleg nagyjából ugyanazt tudják.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zoltanz
veterán
válasz huskydog17 #206 üzenetére
Én úgy tudom könnyebb DX-re fejleszteni.
Játékok között ott van még a Cod is, aminek Quake 3 (OpenGL) az alapja, de már teljesen átírták, így nembiztos.
Mondjuk annyi előny van, aki ebben dolgozik, hogy az OpenGL ES (mi most felfutóban van) kompatibilis az OpenGL-el. -
zoltanz
veterán
válasz huskydog17 #229 üzenetére
A Cod2 tuti, hogy OpenGL-es volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen