Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    Mi akadálya lenne annak, hogy Intel és NVIDIA implementálja Mantle-t?

    Úgy látom látom, hogy mindenkinek büdös API-t csinálni, de ugyanakkor adoptálni is az. Akkor meg WTF? Az OpenGL legnagyobb baja nem az, hogy nem is igazán hordozható 1-1 implementáció, mert attól még a host oldali kód rapszodikussága, a hibakezelés archaikussága, a temérdek profile, a rengeteg kiválogathatatlan legacy tutorial még megmarad.

    Ha nem gyártófüggő API-kban látják a megoldást, akkor én úgy látom hogy két út van:

    - Adoptálni a Mantle-t, mint működő alacsonyszintű API-t.
    - Rebootolni az OpenGL-t és elfogadni, hogy lesz pre-5.0 és post-5.0 éra.

    Az meg hogy magától ment-e el, vagy kirúgták szinte tök mindegy. Én azt tartom a legvalószínűbbnek, hogy a Khronos alkalmazásába került és a rebooton dolgozik.

Új hozzászólás Aktív témák