Új hozzászólás Aktív témák
-
Az én olvasatomban azt jelentik az általad leírtak, hogy gyakorlatilag a játékoknál fog számítani első sorban. Vagyis gyakorlatilag OpenCL-ben kell majd a compute shadereket lekódolni, és ezt használják majd a fejlesztők, így ugorva át az OpenGL limitációit - ha jól értem.
Van valami ismert limitáció ezen felül, pl. csak OpenCL 2.x képes hardvereken működik, vagy hasonló?
-
Ennek mi a gyakorlati haszna? Mert lehet csak én vagyok túl laikus, de számomra ez nem derül ki a hírből.
Vulkan-t lehet használni majd felhasználói programoknál (a címből ezt sejtem), vagy az OpenCL hardware-eket lehet használni Vulkan API-t használó játékoknál?
Mi értelme van Vulkan API-t használni felhasználói programoknál? Ez lehet az OpenCL kvázi utódja is, és ezért fontos a OpenCL kódok integrálása, hogy a meglévő modulokat fel tudják használni és ne kelljen a nulláról kezdeni a fejlesztést?
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel ARC B580, 2 év gyári garancia! Számlával, garancialevéllel, gyári dobozában!
- GIGABYTE GTX 1660 Ti 6GB GDDR6 GAMING OC Eladó!
- Inno3D GeForce iChill X4 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- ASUS RTX 3070 8GB GDDR6 ROG STRIX Eladó!
- PNY RTX 5080 16GB GDDR7 Overclocked Triple Fan - Új, 3 év garancia - Eladó!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest