Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz antikomcsi #120 üzenetére

    Mi a nem igaz. Racionális érvekkel mondj valami előnyt az NVIDIA mellett, mert ár/teljesítményben és szabvány technológiák támogatásában le vannak maradva. Nem is látom, hogy annyira kapkodnák magukat a fejlesztéssel (ami persze jó eséllyel tervszerű, hiszen az üzleti előrejelzés 2012-re már csak 7%-os bevételt jelez a Desktop GPU-kból). Az NV TWIMTBP programja a múlthéten épült le. A csapat több mint fele Roy Taylorral az élen mostantól a Tegra rendszerekre keres támogatást. Vak aki nem látja mi történik. Én már jeleztem ezt régebben, de akkor csak röhögtek rajtam. És lám ... :U

    A DX11-nek előnyei vannak, gyorsabb lesz a feldolgozás. Miért ne érné meg ezt kihasználni. Ráadásul DX9 alatt egy csomó eljárás nem kompatibilis egymással, amire a DX10.1 jelent megoldást. Szerinted nem az a felhasználó érdeke, hogy legyen AA Deferred Rendering mellett, csak hogy a legegyszerűbb problémáról beszéljünk. De említhetném az anizotróp szűrés kompatibilítási problémáit a parallax occlusion mappal, amire valami hihetetlen okból a DX10.1 szintén kínál megoldást a LOD utasítások formájában. Ezek alapján nem nevezném meglepőnek, a fejlesztők nyitását a DX10.1 felé, éppen eleget szívtunk a DX9-es AA mentes játékokkal. :))

Új hozzászólás Aktív témák