Hirdetés
- OLED monitor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Apple MacBook
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
VaniliásRönk #98 üzenetére
Az igazsaghoz hozzatartozik meg az hogy a BF2-vel egyetemben osszesen egy maroknyi (ertsd maximum 5) jatek van aminek PS1.4 kell. Egyszeruen nem terjedt el mert nem volt ra ideje a DX9 eljovetele miatt.
-
VaniliásRönk
nagyúr
El vagy tévedve, mikor kezdett kikopni a DX7-8, akkor egy sor játéknál a minimálisan támogatott hardware Radeon 8500 és GeForce FX volt, és nem azért mert ez volt az ajánlott az élvezhető futtatáshoz (FX esetében szó sem volt élvezhető sebességről
), elavultabb cuccon max. hackeléssel indultak el az ilyen játékok kismillió grafikai buggal, lásd pl. Battlefield 2.
-
rumkola
nagyúr
* Direct X 6.0 - Multitexturing
* Direct X 7.0 - Hardware Transformation, Clipping and Lighting (TCL/T&L)
* Direct X 8.0 - Shader Model 1.1
* DirectX 8.1 - Pixel Shader 1.3/1.4 & Vertex Shader 1.1
* DirectX 9.0/a - Shader Model 2.0 or Shader Model 2.0 extended
* DirectX 9.0b - Pixel Shader 2.0a/b & Vertex Shader 2.0a/b
* DirectX 9.0c - Shader Model 3.0, GPGPU
* DirectX 9.0L - Windows Vista only, Vista version of DirectX 9.0c, Shader Model 3.0, Windows Graphic Foundation 1.0, DXVA 1.0, GPGPU
* Direct3D 10 - Windows Vista/7, Shader Model 4.0, Windows Graphic Foundation 2.0, DXVA 2.0, GPGPU
* Direct3D 10.1 - Windows Vista/7, Shader Model 4.1, Windows Graphic Foundation 2.1, DXVA 2.1, GPGPU
* DirectX 11 - Windows Vista/7, Shader Model 5.0, Tessellation, Multithreaded rendering, Compute shaders, supported by hardware and software running Direct3D 9/10/10.1, GPGPU -
Sennalacy
aktív tag
Azért az nem fura kicsit, hogy ilyen közel a Dx11 megjelenéshez még egyetlen nagyfelbontású (tech)videót sem adtak ki, hogy ez mennyivel jobb lesz mint a Dx10? Vagy csak én nem vettem észre a tolongást?
Vagy a Dx11 a 10.1-hez képest csak abban a 10-15%-os gyorsulásban merül ki, ezért ilyeneket nincs is értelme kiadni? -
mmdms
addikt
válasz
VaniliásRönk #94 üzenetére
A későbbiek is elindultak rajta hálisten, és nem is volt olyan lomha. Köszönhetően annak hogy a grafikai beállításoknál szinte semmit nem lehetett állítani, mivel a kari nem támogatta a dx9-et, amit kezelt azt viszont piszok gyorsan. Ott van pl a farcry, ami igazából egy 6600gt-n ment szépen, de a kis titánommal is maxra állított grafikával tudtam játszani. Igaz nem volt olyan szép mint a gt-n, de sokkal többre tartottam, mint az akkoriban megvásárolt fx5200-asomat, ami mérföldekkel lassabb volt nála, és a bőrt is lehúzták rólam a boltban amikor megvettem.
-
Raymond
titán
válasz
Dr. Romano #90 üzenetére
Nem, a GF3 csak PS1.1-et tamogat.
-
#54715584
törölt tag
figyeltétek a két kocsi melleti úton a szögletes nyomokat?
-
Raymond
titán
Valahol a technet melyeben biztos van, de ott akkora a bordel hogy soha nem talani semmit. Ha gondolod keresd (SDK cikkek kozott van), de en a regi szep idokbol meg siman emlekszem a kovetelmenyekre: )
DX8.0 = 1.0 es 1.1 (csak 1.0-as kartya nincs is)
DX8.1 = 1.2, 1.3 es 1.4Az hogy az 1.2 is eleg a 8.1-hez nem keves keseruseget okozott anno marketinges korokben az ATI-nal. Az oka az volt hogy akkor az MS nagy haver volt az NV-vel az elso xboxban levo grafikus chipnek koszonhetoen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van erről valami hivatalos dokumentum a Microsofttól? Nekem az ATI-s és az NV-s anyagok vannak. Megnézve ezeket ellentmondanak egymásnak, az ATI követelményként említi a PS1.4-t, míg az NV nem is ír róla (ellenben az 1.3-at említi követelménynek).
Most már engem is foglalkoztat mi a hivatalos tényállás. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
K21_overlord #58 üzenetére
A linket beraktam.
A játék fejlesztése minden esetben PC-re kezdődik meg, még akkor is ha konzol exkluzív. Mindhárom konzolhoz van belső használatra tervezett emulátor. Ezután optimalizálják a kódot a konzolok képességeihez, a grafikai eljárásokat is az elemzéseknek megfelelően írják. Amennyiben lesz PC-s verzió, akkor választható az az út, hogy a PC képességeire szabják a játékot, tehát plusz effekteket raknak bele, hogy minél szebb legyen.
Az Xbox 360-ban és a PS3-ban is van még egy rakás tartalék. Az új játékok már rá is álltak ezek kihasználására.smkb: A DX11 fejlesztésre lehet jelentkezni az AMD-nél. Amennyiben a vállalat úgy véli, hogy szükséged van DX11-es hardverre, akkor ad. Már május óta le vannak szállítva a partnereknek a DX11-es vasak, annyi a különbség, hogy a paramétereik nem véglegesek, de funkcionalítás tekintetében DX11-esek. A Computexre egy ilyen karit vittek.
Az infókat felesleges kirakni a netre, mert még az AMD sem döntött a végleges paraméterekről. A másik dolog pedig, hogy itt nagyon komoly titoktartás megy, ha valaki ezt megszegi, akkor az AMD támogatását is elveszti. Mivel a DX11-re csak az AMD-nek vannak felkészült programozói ezt nem nagyon kockáztatják meg a stúdiók.Sotho (69): A compute shader elsősorban az általános célú programokért jött létre. Technikailag nagyon jó képességű, így a közeljövőben számos program fog rá érkezni. Bár itt a fejlesztők véleménye megoszlik. Az OpenCL is reális alternatíva, illette többen szeretnék a CUDA-t ipari szabványnak, de erre kevés az esély, így az NV rendszere idővel visszaszorul.
orbano (75): De truformmal lényegében a kocka geometriai váza eltorzul, nem lesz többé kocka, ez a rendszerrel a probléma. Ahhoz, hogy abból kocka legyen az alapmodellnek nem szabad kockának lennie. Persze van némi vezérlés a truformban, de a gyakorlatiban nem igazán működik. Maga a truform ötlete nagyon jó, csak a megvalósítás gyenge. A Xenos tesszellátor elve sokkal jobb.
A Xenos elvekre épülő tesszellátor Displacement Map segítségével dolgozik, tehát nem kell speckó modell. A DX11-es verzió ennél kifinomultabb, az elv ugyanaz, de két shader szakasz van tökéletes programozhatósághoz.flugi: Az AMD ugyanúgy támogatni fogja az OpenCL-t, de a Compute Shader is hasonlóan fontos számukra. A fejlesztők majd eldöntik melyik a kedvezőbb nekik. Az OpenGL sem véletlen szorult mára vissza. Össze sem lehet hasonlítani a megreformált DX10-zel, az MS rendszere mára sokkal jobb. Persze nyilván az OpenGL-nél a kompatibilitás elsődleges szempont, így reformról itt szó sem lehetett.
-
HaGii
tag
Engem az a kérdés foglalkoztat, hogy a Duke Nukem Forever milyen DX-re épül?
-
flugi
tag
nem tetszik ez az amd lelkesedés, mert az MS directx compute shader pont az egységesítés szellemében létrejövő OpenCL implementálása elől veszi el az időt az amd-nél. Az MS nem bírja ki, hogy ha van egy jó és szabványos dolog, akkor ne csináljon belőle egy inkompatibilis MS-only cuccot, amit aztán megpróbál marketingmegoldásokkal a szabványos elé tuszkolni. Az egyik ilyen marketingmegoldás az, hogy a directx platformon aktuálisan erősebb gyártóval elintézik, hogy hamarabb legyen compute shader kompatibilis drivere, mint opencl-es..
-
orbano
félisten
-
divrapier
tag
Valami ilyesmit hallani:
Compute shaders — which exposes the shader pipeline for non-graphical tasks such as stream processing and physics acceleration, similar in spirit to what NVIDIA CUDA achieves, and HLSL Shader Model 5 among others.
Előző hszemre: majd legközelebb válaszolok is a hsz-emre, hogy LOL meg teszek smiley-kat-t
szerk: lehet jobb lenne az aláirásomat is kivenni, pedig fél napig röhögtem rajta, mert valaki ezt komolyan irta. -
gabi81
tag
na akkor valaki azt mondja már meg hogy a 4850es ati kártyámmal tudok majd dx11-ben játszani vagy sem.
-
smkb
őstag
De, ha vannak működő tesztpéldányok, akkor egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ne kerüljön ki azok specifikációja, mivel akár százak is dolgoznak vele fejlesztőcégeknél... ma ha már csak kigondolnak valamit is megjelenik a neten, nem pedig az, hogy valamiből működő példányok vannak szanaszéjjel, azon emberek dolgoznak fejlesztenek rá, azaz teljesen töviről hegyire ismerik a gpu-kat és nulla hiteles infó. Na ennyire jó titoktartás nem létezik...
-
zuchy
őstag
Köszönjük az írást!
Szóval olyan auguszus vége felé kiderülnek a specifikációk, vagy legalábbis valami konkrétum?
-
Madárpók
aktív tag
válasz
K21_overlord #58 üzenetére
Szerintem ez attól is függ, hogy megírják egy vagy két platformra és utána portolják a többire, vagy mindegyik platformra külön fejlesztik.
-
T.Peter
őstag
válasz
belaazallat #28 üzenetére
Kíváncsi lettem volna az eredeti hsz-edre.
(#29) Kendek: Nem kapcsoltam össze a nevével. Amúgy hogy jön ide a neve? A user experience shader mondatrésze miatt gondoltam, hogy ironizál.
-
smkb
őstag
Engem egy dolog érdekelne. Computexen sem tudtak bemutatni egy teljesen tökéletesn működő szabványosnak nevezhető dx11 kártyát (egyik fél sem, Ati legalább valamit mutatott), de a DX11 -re nagyerővel fejlesztenek a fejlesztők. Oké, nem létező vas nem létező harcderes funkcióira fejleszteni lehet, az rendben, de hogyan optimalizálnak erre? Mert azért arra nem 1 hetet kéne hagyni. Avagy, a fejlesztőcégeknél kinn vannak már valamilyen ősztől ebben a formában gyártásra kerülő fejlesztői példányok? Avagy????
-
Mark_o
tag
Ahogy már elöttem is írták a CoJ 2 DX9-ben igazán meggyőző.ami jól példázza a rohanást.
A kapott látvány a mérvadó. -
sh4d0w
félisten
Kíváncsi leszek, hogy a DX11 hatására az nV rájön-e, hogy nem egy bazinagy chipet kell csinálni, vagy esetleg végleg a VGA-piac feladásáról döntenek...
-
K21_overlord
tag
A game fejlesztés hogy működik? Ha kiadják a game-t consolra is, akk az új effektek csak pc-n lesznek?, vagy pc-n kevesebb hardver kell alá? Mert ha utóbbi akkor nem nagyon látom szükségét (értelmét azt látom) az új szériának mert szerintem a mostani kártyák is megállják majd a helyüket az elkövetkező gamekben is. (a jó öreg xbox360-ban szerintem már nincs annyi tartalék)
u.i. "A két rendszer konkrét különbségeiről már írtunk egy korábbi cikkünkben, így most nem jellemezzük őket" ide egy link befért volna...
-
hahakocka
őstag
A Diablo3-ba és a Starcraft 2be is vajon már akkor nem is DX10.1 esz ahogy a Blizzard mondogatta hanem 11? Plusz erősen ati architechtúrára mennek vajon miért?
-
mmdms
addikt
Jó lenne most már valahol megállapodniuk. A dx9 éveken át állta a sarat, nem értem miért nem tudnak még egy ilyen dx-et megcsinálni végre.
-
Med1on
aktív tag
A Stormrise-t szándékosan nem írtam annyira rossz értékeléseket kapott, hogy játéknak aligha nevezhető
Mivel azt írtad kedved lenne tesztelni, így viszont szigorúan csak tesztelésre (és nem vacsora után)
megnézheted.
Leggyorsabban talán az ingyenes Battleforge játékot tudod letesztelni.
-
GhostWalker
tag
Akármennyi is lesz ez az új dx11 én tuti veszek egyet a csúcsidőben mert már nagyon kellene vga újítás egy 88gt után
Valyon ezek a kártyák is referencia kártyák lesznek mint a 4870 x2 ? Vízhűtés céljából kérdezem.
-
radírfej
senior tag
sok előrelépés nem a "látható" kategória, ha nem pl az is fejlődés, ha ugyanazt sikerül sokkal kevesebb erőforrással elérni. ez az abu által linkelt stormrise video tanulsága is, dx10 és dx10.1 viszonylatban.
a dx 11. is nagyjából "ésszerűsítési" vonalon halad, azaz, az adott erőforrásokat jobban ki lehet használni, már ha jól értettem a szabvány lényegét.
-
Med1on
aktív tag
-
szuper-t
őstag
a dx9-10 között nem sok különbség volt
na jó most jönne egy programozó és leordítaná a fejem h MICSODAAA? ilyet neki ne mondjak
szebb volt a crysis ben a víz meg a felhő... de én pl nem vettem észre míg nem néztem egy összehasonlító tesztet
1 kis finomítás itt 1 kis finomítás ott és kész... majd szerintem a dx20.30 nál láthatunk majd komolyabb előrelépést -
Med1on
aktív tag
válasz
belaazallat #39 üzenetére
Csak CF-el lett lemérve.
-
-
szuper-t
őstag
szép lesz jó lesz de én eből szerintem megint nem sok mindent fogok érzékelni a játékok alatt
-
radírfej
senior tag
HD3870 tulajként remélem is, hogy ha nem is az élvonalban, de azért a farvizeken el lehet lenni az újabb dx 11-es játékokban is.
meglepő de úgy tűnik, hogy pl az új riddickben a 3870 mintha ütné a 4830-as szériát... pedig a számozás alapján nem kéne neki.
tehát egyes játékokban nyújtott teljesítménye alapján generációk között is elég nagy a szórás... áhh, a jövőben még jobban összezavarodunk! még nvidia sem kell ide.
átlagfelhasználóként az egészből azt szűrtem le, hogy elvileg dx 10-es megjelenítési minőség dx10.1 -el gyorsabb, azaz kevesebb erőforrással lehet ugyanazt elérni, dx11 esetében pedig valamelyest lépést tud tartani a 10.1, némi megjelenítési hiányiságokkal. a szimplán a dx 10-es karikat meg sajnos jelentősebben érinti a dx 11 hiánya... bár gondolom egy gt200 és egy R600 közötti felépítésbeni különbségek sem elhanyagolhatóak, hiába dx10 mind a kettő.
ezt gyakorlatilag lehetetlen rendesen átlátni, főleg megjósolni, hol melyik architektúra mit tud... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Jah csak ott az a fricska, hogy a CoJ 2 DX9 kódja nem támogatja az élsimítást. Ha lenne valamilyen SBAA kód benne, akkor felzabálná a hardvert.
dezz: Mivel a DX11 erre a rendszerre épül elvben ... érdemes megemlíteni főleg, hogy bekerül a PC-s grafkarikba is, így a támogatás érinti a jelenlegi Radeon tulajokat is. A Xenos féle tesszellálás teljesen hardveres megoldás, és minden on-the-fly megy legalábbis a Xenos-on.
-
dezz
nagyúr
Na de négyszer?
Kíváncsi lennék, hogy ebből a bizonyos Xenos-féle rendszerből mennyi a HW és mennyi a SW -- vélhetően egyes részszámításokat gyorsít, egy összetett folyamatból. Egyébként a tesszelálás után nem kell kiírni az adatokat? On-the-fly használható a sok új poligon adata?
ps. akkor most az 5000-esekben mely verziója lesz a Compute Shadernek?
-
fagy53
nagyúr
Össze lehet hasonlítani a most kijött CoJ 2-öt ami DX9 bármelyik DX10-10.1-es játékkal úgy gépigény, mint látvány szempontjából! Ezt nézve egyértelmű, hogy az egész DX cirkusz az új OS megjelenéséhez kötődik és különösebb értelme nincs DX10-VISTA, DX11 WIN 7.
Látványban és az erőforrás felhasználás terén igazi változás a DX10-10.1-nél nem volt a DX9-hez képest, márpedig az átlag felhasználót ez érdekli. Senki nem tudja még hogyan fognak kinézni és milyen erőforrásokat igényelnek a DX11-es játékok, de félő, hogy jelentős előrelépés most sem lesz, csak OS-t és gépet kell cserélni. -
P00By
nagyúr
válasz
juliabrilke #30 üzenetére
Igen, hasonló volt
Köszi Abu az összefoglalót!
-
juliabrilke
veterán
Valamit lehet, hogy ért. De a dx10 előtti fejhajtás után mondtam, hogy semmi sem lett szinte belőle. Mutatták a rengeteg videót, hogy milyen gyors, meg mennyivel szebb, adták ki a sok meggyőző prezentációt.
A sok őrült meg megvette és most megint válthat hamarosan. Én tegnap futtattam az első dx10-es alkalmazásomat, pedig az összes feltétel adott volt hozzá. Engem nem nagyon győztek meg.
-
Med1on
aktív tag
Nah igen a hardver-teszt.hu-nál kollégával "kimértük" a dolgot és az a vicc, hogy még picivel több is lett a DirectX 10.1 előnye mint a videóban.
Egészen pontosan: 1920x1200 2x AA HD 4770CF +23% teljesítmény DX 10.1 alatt a HAWX játékban. A videóban 21% az előny.
Szal ez most nem marketing rizsa sőt még csak azt se lehet mondani, hogy csak nagyon extra körülmények alatt érhető el a ~+20%.
-
#72042496
törölt tag
válasz
juliabrilke #30 üzenetére
+1
Ahhoz, hogy mennyire jó egy háték, hozzájárul(hat) az új technológia, de korántsem olyan mértékben, mint ahogy arra az egyre frissebb DX verziókat kísérő hype alapján számítana az ember.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
juliabrilke #30 üzenetére
A DX10.1 előtt ment ilyen szöveg és láss csodát. [link]
A DX10 előtt az egyszerűsödésről volt szó, és az újragondolt alapokról, amik például lehetővé teszik a manapság DX9 alatt nem működő AA-t.dezz: Ez nem reklám. A Xenos rendszer elvére alapoz a DX11-es tesszellátor. Ezért van ez a rendszer megemlítve. A Truform speciálisan készített modelleket követelt. Sokszor találkoztam truform-os játékban olyan dobozzal aminek kocka formát kellett volna önteni, de inkább valami ívelt izé volt.
A Viva Pinata és a Mass Effect használja a Xenos tesszellátort Xbox 360-on. Mindkettő a teljesítmény növelése céljából, mert az alacsony poligonszámú modellek memóriát szabadítanak fel. -
Loha
veterán
válasz
juliabrilke #30 üzenetére
Pontosan, aztán mi lett belőle a gyakorlatban?
-
dezz
nagyúr
Hát, sikerült egy jó adag Xbox 360 reklámot elhelyezni a cikkben
, de a helyzet az, hogy már az R2xx-ban (8500-9250) ott volt a tesselator (amit néhány játék használt is).
[R600] "The GPU is equipped with an extra feature which is not part of the current DirectX 10.0 specification. It contains programmable tessellation units, similar to those within the Xenos GPU (codenamed "C1") also developed by ATI." [...] "This unit is reminiscent of ATI's earlier "TruForm" technology, used initially in the Radeon 8500, which performed a similar function in hardware." [...] "The "TruForm" technology from the past received little attention from software developers and was only utilized in a few game titles (such as Madden NFL 2004, Serious Sam, Unreal Tournament 2003 and 2004, and unofficially Morrowind), because it was not a feature shared with NVIDIA GPUs which had a competing Tessellation solution using Quintic-RT patches which met with even less support from developers. Since the Xenos contains similar hardware, and Microsoft sees hardware surface tessellation as a major GPU feature with proposed implementation of hardware tessellation support in future DirectX releases (presumably DirectX 11), dedicated hardware tessellation units may receive increased developer awareness in future titles."
Arról viszont nem tudok, hogy az Xbox360-as játékok használnák a Xenos tesszelátorát, hiszen az teljesítményveszteséggel jár, amivel spórolni kell a kötött keretek miatt.
-
juliabrilke
veterán
Ugyanez a marketing szöveg ment a dx10 előtt is.
-
válasz
belaazallat #28 üzenetére
Talán csak a nevével összekapcsolva gondolta a dolgot. Mert amúgy ebben semmi irónia nem volt.
-
Allien
veterán
Mi ebben a meglepő??? Bár, szerintem a DX666-ot át fogják ugorni!
De abban biztos lehetsz, hogy ha ezeken a karteles cégeken múlik, lesz még ilyen. Bár valszeg lassan átkeresztelik, és újra kezdik a számolást. Tehát, Microsoft, AMD(ATI)/ Nvidia, ezek egy kutyák. Valahogyan ki kell csalni a pénzünket. Vannak, akik képesek VGA-t cserélni félévente. Persze, semmi értelme, de sznob ember volt, és lesz.
-
IreN!CuS
őstag
"lol win7-re se érdemes váltani... "Kis János-nak az irodai gépére miért is kéne win7et felrakni
vagy az én gépemre amikor most(is) egy tökéletesen működő Vista van rajta?Aki vesz dx11es vga-t annak "kötelező" a win7,de lásd dx10 vs xp-t...ott is elméletileg "kötelező" volt
Abu.:Grat az íráshoz. -
divrapier
tag
A win7 után a következő OS-ben lesz DX12, és abban user experience shader, amely nem csak játékok alatt növeli a felhasználói élményt, hanem a legtöbb általános alkalmazás esetén is, ha implementálják. Sajnos a vista és win7 architektúrája ezzel nem kompatibilis - mint dx10 és xp - ezért win7-re sem érdemes váltani úgy, mint hd4850/70/90-et venni most, hogy jön a dx11.
-
Zso2
őstag
Hét ezekkel a gyors vga-váltásokkal csak minket húznak le de nagyon.. zuhan az áruk lefele mint a gólyafos..
-
keIdor
titán
válasz
belaazallat #11 üzenetére
Dirt 2: 2009. December
Battlefield Bad Company 2: 2010 szerintem
Meg még jön 1-2 játékhoz DX11 patch.
Tudtommal ennyi egyelőre, és HD4700/4800-ról idén már nem biztos, hogy megéri váltani, én is csak azért fogok, mert úgyse fogom kibírni, de "átlag" ember az nyugodtan maradhat még a seggén szvsz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
belaazallat #11 üzenetére
Amit el lehet mondani, az a DiRT2. Illetve jön egy BattleForge DX11 patch. Emellett még jön egy pár, de azok még NDA-sak (nem adhatok infót róluk). [link] - ez a videó talán segít.
tdd587: Az én nyugodt éjszakáimat is ez a kérdés zavarja.
-
tdd587
őstag
Most akkor vegyek 4890-et, vagy már felesleges?
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Mely játékok jönnek ki DX11-es ként, és mikor?
-
Ari18
őstag
most fogok túladni a 4870 512-es karimon, remélem, 50-60k között vehetek majd egy jó kis karit a helyére.
-
keIdor
titán
Én nem számítok olyan durva árakra... 60-70k-nál ne legyen drágább az erősebb és akkor rohanok érte.
-
Cefet
aktív tag
Köszi a cikket Abu!
Kíváncsian várjuk a fejleményeket... -
Hát, valóban jól hangzanak ezek az új dolgok, amiket hoz a DX11. Majd meglátjuk, hogy hogyé adják hozzájuk az új Radeon-okat. Nekem a 4850-em fél hónap híján 1 éves. Tökéletesen elég eddig mindenre, most, ha lehet még nem cserélném le. De, majd kiderül, hogy az új jövevények, hogy viszonyulnak ár/teljesítményileg a mostani nagyágyúkhoz, és meglássuk.
A Compute Shader-nek különösebben örülök, ebben a cuccban hatalmas lehetőségek vannak, DX-be történő implementálása pedig nagyon sokat segít az elterjedésében. -
janos1988
addikt
S mi lesz a jatekelmennyel?
-
hfrankee
senior tag
A két mag az integrált lesz vagy külön lesz ültetve a NYÁK-ra?
Hát tuti horror lesz az áruk legalább egy fél évig,mint minden uj technologiát felvonultato termék...
De most komolyan az NV-nél kilötték a desktop fejlesztőmérnököket, hogy csak az ATI fejleszt?
Mod:már megelöztek.. -
Vistaboy
veterán
Hát, szép lesz, jó lesz, meg minden, de én nem azért vettem a HD 4890-et, hogy lecseréljem egy éven belül. Majdcsak eldöcögnek valahogy a DX11-et támogató cuccok DX10.1-en is.
-
azbest
félisten
vajon több kártya, több gpu vagy több magos (egybe tokozott, de különálló mag) gpu felé mennek el?
-
LackoMester
addikt
kiváncsian várom,a DX 11 karikat....egyre bejelentkezem,majd meglátjuk
nagyon kiváncsi leszek a különbségekre (képminöség,sebesség)a DX10-el szemben..
-
devast
addikt
Jó cucc lesz ez. Imádkozom, hogy az árak ne szálljanak el, mert ezen a ponton szerintem megtehetik, hogy felülárazzák ezeket a termékeket.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest