Hirdetés
Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen processzort vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Mobilarena témák
IT café témák
Hirdetés
!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eltűnni az OpenGL sem fog. De ma már a DX9-et is teljesen leváltotta a DX11. Alig van olyan cég, aki DX9-re fejleszt célzottan.
Itt igazából az lenne a lényeges, hogy fejlődjön az API, mert ha csak áll a semmiben, akkor elmegy mellette a világ.(#31) Jack@l: A Doom esetében már nem tudom, hogy mennyiszer írtuk le, hogy az AMD előnyét a gyors kódok adják. Ez Vulkan alatt engedélyezve van, míg OpenGL alatt nincs. Ettől gyorsulnak sokat. Világos, hogy az a kód lesz a gyorsabb, ahol a préselés csak 1 utasítás és nem 64. OpenGL alatt is lehetne ennyi, de az AMD nem tette ezen az API-n ezt a képességet kihasználhatóvá.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító hír
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest