Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DummyBoy

    senior tag

    A Wiimote egy 120 FPS-es infrakamerát tartalmaz, ami 2 pontot követve határozza meg a kontroller helyzetét. (A PS Eye-t nem vágom, de az is 120 FPS, szvsz ugyanígy működik az is ...)

    Ez nagyon jó modalanyokká teszi őket, főleg mivel 3 pont érzékelésével már a térbeli elmozdulást is lehet követnim, nem csak a síkbelit. (Maga a Wiimote 4 pontot "tud követni" egyszerre, de a Wii csak 2-t használ ebből ...)

    Ezzel szemben a Kinect 30 FPS-es kamerát tartalmaz, ami viszont emberenként 20 pontot tud figyelni, és egyszerre 2 embert, míg az új magasabb felbontás mellett 26 pontot és 6 embert.

    Már a számokon is látszik, hogy a két különböző technológia nem ugyanarra a felhasználásra született.

    1 pont követésére (játékpuskázás ...) jobb az első 2, mert erre vannak kitalálva + a magasabb mintavételezés miatt a gyors mozgások esetén is precízebbek, viszont a Kinect esetében ugyanezt simán pisztolyt formázva a kezünkből is meg lehet csinálni.

    Viszont ha a test mozgását akarjuk követni, akkor elég sok Wiimote-al vagy Move-al kellene körberagasztgatnunk magunkat, erre való a kinect. Ugyan nem atompontos, de nincs is rá szükség. Természetsen az adatok feldolgozása itt tovább tart, majd meglátjuk mennyire.

Új hozzászólás Aktív témák