Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rickazoid

    addikt

    válasz Alex91 #72 üzenetére

    Nagyon problémás ez a gondolatmenet. Ha valaki iskolában nem ért meg egy problémát, mégis előrébb jár, mint ahol a probléma megértését meg kellett volna tanulnia, pontosabban ahol a szükséges készséget el kellett volna sajátítania, az nem csak a tanulót minősíti, hanem az iskolát is.
    Ráadásul akinek nincs türelme a tanításhoz és a velejárókhoz, az mégis mit keres a tanárok között? Azon az egyetemen mehetett volna más irányba is. Ráadásul az, hogy ilyen emberek lehetnek tanárok, még tovább minősíti az oktatási rendszert. Az a baj, hogy alapjaiban rossz az egész, hisz ha csak az lenne tanár, aki tényleg alkalmas rá, akkor egy marék iskolán kívül mindegyik bezárhatna. Azt inkább nem fejtem ki, hogy hogy lehetne így mégis egy jobb oktatási rendszert létrehozni, mert tapasztalataim szerint az idealizmust könnyen keverik össze sok egyébbel, például szélsőséges szocializmussal vagy elmezavarokkal.

  • mrhitoshi

    veterán

    válasz Alex91 #72 üzenetére

    Nem szabad általánosítani. Amúgy meg ok-okozat felcserélődött a hsz.-ban.
    Nem ott kezdődik a probléma, hogy FB-nak, meg CS-nek, hanem hogy az iskola nem szabja meg.
    Illetve szerintem túl van lihegve ez az egész IT probléma.
    Nem, nem létfeltétel, hogy valaki értsen a gépekhez. Itt kezdődik a probléma, hogy az egész világ úgy akarja beállítani ezt, mint ha ez létszükséglet lenne.
    Ahhoz, hogy egy mindennapi ember kezelje a gépét, totál nem kell infó óra. Az egy-két éves gyerek is tudja kezelni a Tablet-et, akkor minek oktassák neki 1. osztályban, hogyan hozzon létre egy mappát?
    Az egész IT szektor átalakult, nem kell ahhoz éveket tanulni, hogy valaki tudja kezelni a gépét. A 20 év alattiak ebbe nőttek fel, még jó hogy totál bukás az egész IT oktatás, mikor mit tanítson az iskola ennek a korcsoportnak ? Hogyan telepítsen fel egy .exe fájlt, vagy hogy mi is az a .jpeg formátum ? Felesleges, csak pénz kidobás.
    Szerintem a normális az lenne, ha az infó órákat teljesen beszüntetnék általános iskola alsó tagozatban, felsőben meg bőven sok az a heti 1 óra is.
    Aztán középiskolában lehetne menni infó szakra, aki kívánja a dolgokat mélyen, jól megtanulni. Hozzá teszem, egy ECDL vizsgát simán kötelezővé, vagy akárcsak az alapvető irodai programokkal megismerkedni.

  • Penész Gomba

    tag

    válasz Alex91 #72 üzenetére

    100k, ez mellé jön a 3 hónapos fizetett szünet + a többi szünet. Ugye ugye, máris nem 100k az a 100k.

Új hozzászólás Aktív témák