- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Apple asztali gépek
- Amazon Kindle
- CPU léghűtés kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Részesedést szerezhet az AMD-ben az OpenAI
- Milyen házat vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
pigster
senior tag
válasz
Penész Gomba #73 üzenetére
Jó nagy ökörséget írtál!
Infotanár vagyok. Eddig is elég nagy baromságokat írtak az eddigi hozzászólók, de ez a csúcs. A 3 hónapos fizetett szünetről annyit, hogy június végén is még az iskolában kell lenni, július elején kezdődik a nyári szünet, és már augusztus 20. körül vége van. Ez durván 6-7 hét, 30-35 nap. Hát tudod, ennyi fizetett szabadság egy korombelinek pont jár, akkor is, ha nem tanár. A tavaszi, őszi, meg téli szünetekben, az ünnepnapok környékén tényleg van néhány plusz nap, elismerem. De az a pár plusz nap a "másik oldalon" megvan mondjuk kirándulás, színházlátogatás és hasonlókra. Ha esetleg valaki azzal fárasztana engem, vagy saját magát, hogy naponta mennyit kell dolgozni, inkább ne tegye. Nem fogok bizonygatni semmit. Én sem voltam mindig tanár, meg ismerek nem-tanárokat, úgyhogy nagyjából tudom, hogy különböző munkahelyeken az állandóan emlegetett napi nyolc órát milyen intenzitással és mivel töltik el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gumi és felni topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gran Turismo
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 256GB Red-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen MS2213 ,96% Akkumulátor
- 2 db (130 / 131) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080