- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
Új hozzászólás Aktív témák
-
pigster
senior tag
válasz
Penész Gomba #73 üzenetére
Jó nagy ökörséget írtál!
Infotanár vagyok. Eddig is elég nagy baromságokat írtak az eddigi hozzászólók, de ez a csúcs. A 3 hónapos fizetett szünetről annyit, hogy június végén is még az iskolában kell lenni, július elején kezdődik a nyári szünet, és már augusztus 20. körül vége van. Ez durván 6-7 hét, 30-35 nap. Hát tudod, ennyi fizetett szabadság egy korombelinek pont jár, akkor is, ha nem tanár. A tavaszi, őszi, meg téli szünetekben, az ünnepnapok környékén tényleg van néhány plusz nap, elismerem. De az a pár plusz nap a "másik oldalon" megvan mondjuk kirándulás, színházlátogatás és hasonlókra. Ha esetleg valaki azzal fárasztana engem, vagy saját magát, hogy naponta mennyit kell dolgozni, inkább ne tegye. Nem fogok bizonygatni semmit. Én sem voltam mindig tanár, meg ismerek nem-tanárokat, úgyhogy nagyjából tudom, hogy különböző munkahelyeken az állandóan emlegetett napi nyolc órát milyen intenzitással és mivel töltik el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Háztartási gépek
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Villanyszerelés
- Nintendo Switch 2
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Honor Magic 5 Lite, 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁS - Asus TUF FX505DT gamer laptop eladó