Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Kansas #46 üzenetére

    Nem tudom hogy őszinte legyek. Vannak dolgok amiket megértek Nvidiában , pl CUDA, hatalmas pénzt tettek bele és erre épít az egész professzionális szegmensük. KB mint az AMD nek az A64 és Intelnek az X86.
    A Gysnc már nehezebb dió, azért rühelltem őket. ott nagyon örültem hogy nyitottá tették a támogatást, az gáz volt.( illetve lehetett volna ez is az is)
    RT meg teljesen szabvány már náluk, látod nem kell hozzá RT mag AMD nek, max gyorsít pár FPS-t
    A DLSS is azért specifikus mert még nincs hozzá szabvány eljárás Dx 12 alatt, megelőzték a korukat 2 évvel, ahogy megjön támogatni fogják. A Microsoft a Direct ML-t RTX 2080 Ti vel reklámozta.
    Én nagyon szeretném, ha az RT fejlődne, mindegy nekem milyen gyártó által. Intel, Amd , Nv . :N
    De az csak akkor lehetséges, ha nincsenek külön utak és mindenki látja mire is jó, tulajdonképpen azon kívül hogy 100 FPS ről 40 re leveszi a sebességet. Nagyon nagyon szuper dolog, én már évek óta 3DS ben és hobbi szinten használom, igaz fix render képeken használom és nem is mindig van hozzá erőm energiám hogy beiktassam, de nagyon nagyon jó dolog lesz ha működni fog.

Új hozzászólás Aktív témák