Hirdetés
- Milyen egeret válasszak?
- T Tablet 2 5G - megkopott magenta
- OLED TV topic
- Szenzorosan védett 12V-2x6 kábel jött az ASRock berkeiből
- Milyen TV-t vegyek?
- Valami baja van a tápomnak
- E-book olvasók
- Androidos tablet topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Külső SSD operatőröknek: Aiffro P10 bemutató
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
A lámpa meleg fényű 2800-3000K a glow a tükrön ami eltűnik meg jóval hidegebb, én kizárnám hogy az a lámpa lenne, az minden bizonnyal a padlóról visszatükröződő napfény*.
jó, nem fogyott el az erőforrás, csak egyik kockárol a másikra eltűnt egy fényforrás.
*A kint végbemenő naplemente senkit se zavarjon meg, ahogy programozókat se tudta, ennyit nem hidegít rajta egy fémgőzölt tükör.
-
ted_tris
tag
A hellblade sotet tonusa apolt es eltakart.
Konzolos cso cucc.
Nem nehez igy olyat csinalni.
A mass effect meg minden csak nem szep.
Az ea azert nem fogja beepiteni mert sok melo es ok a legszarevobbek az egesz iparban.
Ertelem se lenne eg olyannak ami a jatekosok 0,01%-anal eldocog 30 fps-el.
Senki nem mondja hogy nem ez a jovo de kovetkezo generaciora varni, hogy 1 kartyan elfusson kicsit nem foldlakora vall.
Az enginek nagy resze nem ezt hasznalja azaz mind a ket technologiahoz meg kell legyen benne a kartyan a cucc.
Most kb 250 watt egy csucskartya.
Az mennyi lesz?
500 watt?
Es mennyi most egy 1080ti ?
1000 dollar?
Az mennyi lesz 2000?
Nem kell egyerteni velem ez a vita lenyege, de meg 2 ev mulva se lesz jatek ami ezt hasznalja az is tuti.
Engineket kell irni, aztan az elejen kijonnek a buktattok, hogy mire kell gyurjanak a hardvergyartok.
Ebben a nyomorult videoban semmi sincs egy darab gagyi gumino mozog azt annyi.
Se egy borshader, se egy normalis noveny, tobb skinelt cucc nincs benne.
Jovore ilyen kartyat meg jatekot varni esztelenseg.
Majd kb 3-4 ev mulva terjunk erre vissza.
Es meg akkor is faszsagnak fogom erezni mikor a legtobb jatekban fennakadsz egy rohadt papirkosaron es golyoallo minden, a gombnek meg kocka proxyja van.Ez amit latunk mokusvakitas.
Szerintem egy a jatekiparban dolgozo nem foldonkivuli szakmabeli se lat meg belathato idon belul benne ertelmet.
Draga lesz. -
ted_tris
tag
Eddig nem lattunk , ja.
De meg egy par evig nem is fogunk az tuti.
Az unreal enginnek mindig nagyon penge marketing cuccai voltak.
Es nezz meg egy jatekot, hogy nez ki vele.
Koszono viszony sincs soha koztuk.Enneka cuccnak egy gyakorlati haszna van ez pedig az "ipari" felhasznalas. Filmek, reklamok stb.
Nem kell 100 cpu csak x gep 20 videokartyaval amivel gyorsabb lesz az eloallitas.
De az a minoseg egy tonna cuccal lesz max realtime. -
ted_tris
tag
A tukrozodes es dolog.
Az egesz osszkepre gondoltam.
Amugy javitson ki valaki ha nem jol tudom, de a tukrozodes eddig ugy mukodott, hogy a framebufferbe tarolt lerenderelt kepet toltak vissza a tukrozodo feluletre.
Azaz a renderelt kep minosege hatarozta meg milyen lett a vegeredmeny.
Egy borshadert nem mertek bevallalni mint irtam is.
A noveny is furi.
Muanyag az egesz.
Az egesz osszkep gagyi.
De lehet csak azert mert nem igazan spilerek raktak ossze a jelenetet. -
kikikirly
senior tag
Jó de ha a Ray Tracingre van igénye a fejlesztőknek(Abu irta hogy erre van igény, fizikára nincs, am sajnos a valóság őt igazolja vissza).Mind kettő plusz pénzbe kerül(ez a Ray tracing móka egyáltalán nem tűnik olcsónak,főleg az elején hisz trükközni kell a hardverek véges számitási kapacitása miatt).Miért nem a fizikát választják?Ray Tracingből már van Tech demó.Csinálni kéne fizikából is Techdemót, szerintem a játékosok döntő többsége fejlettebb fizikára szavazna.
Egyszerűen rossz irányba halad az egész iparág.Én így látom. -
kikikirly
senior tag
Mind igaz amit írsz.Nekem tényleg csak a sorrenddel van gondom. Particle alapú fizikát sokkal szívesebben látnék a játékokban mint ezt.Grafika már most is elég fotó realisztikus/valósághű beleértve a fényeket, am fizika,animációk mennyisége stb minden ami dinamikus elem, mérföldekkel le van maradva nyers grafhoz képest.Hátrány ledolgozásához nem ez kellene hogy az első lépés legyen.Ugye a játékok költségvetése is véges...
Szerk. Particle meg egyéb fizikához Ray Tracingnek semmi köze. Nvidia GPU PhysX megvalósitotta több éve amire vágyom,csak az egy zárt rendszer, fejlesztők sebességvesztés miatt kerülik a zárt middlewarok használatát.
-
kikikirly
senior tag
Napot Ray Tracing-es mókával se tudod kilőni. Többi fényforrást meg be lehet állítani előre(ahogz te is mondtad).
Akkor lenne valami értelme ha nem kellene a fejlesztőknek mókolni vele, elég lenne egyszer megírni a ,,fény-árnyékgeneráló" motort, azt a berendezések, nap helyének stb-nek megfelelően ő elvégzi a többit.E helyett ez a vacak még több utómunkával jár.#32,Abu
Boldog vagyok...
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- antivirus szoftverek, licencek, Legion Pro 7 RTX GAMING laptopok (RTX 4090), Dokkolók
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8-16GB I 256-512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone XS 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2912, 100% Akkumulátor
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest