Jön a DirectX Raytracinget használó 3DMark

Neve még nincs, de videó már készült belőle, a megjelenés pedig az év végén esedékes.

A 3DMark aktuális verziója meglehetősen teljesnek tekinthető, gyakorlatilag minden API-ra kínál valamit, de a héten a Microsoft bejelentette a DirectX Raytracinget, amire a Futuremark természetesen tervez egy tesztet, ami a Time Spy tartalmait hasznosítja újra, illetve egészíti ki.

Az egész teszt a valós idejű visszaverődések realisztikus feldolgozására lesz felépítve, így megmutatva azt is, hogy mire képes szimplán a raszterizáció, illetve mit lehet elérni, ha némelyik effekt sugárkövetéssel lesz számolva. Minden esetben a legújabb Windows 10 frissítés szükséges majd a program elindításához, ugyanis ebben lesz benne maga a DirectX Raytracing kiegészítés, ami nélkül nyilván nem működik a rendszer. Öröm az ürömben, hogy új hardvereket nem kell vásárolni, amelyik grafikus vezérlő támogatja a DirectX 12 API-t, az valamilyen módon képes a DirectX Raytracinget is futtatni.

A vállalat pár képet is kiadott, hogy látható legyen a sugárkövetés hatása, így alább megtekinthető, hogy milyen a képezés DirectX Raytracinggel és nélküle. Fontos kiemelni, hogy utóbbi esetben egyik effekt sem hiányzik, csak hagyományos raszterizációs futószalagon keresztül, különböző trükköket bevetve lesz számítva.




[+]

A tesztprogram megjelenése még messze van, a Futuremark reményei szerint az év végére lesz kész, de pontos dátumot még nem mondtak.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés