Hirdetés

Jön a DirectX Raytracinget használó 3DMark

Neve még nincs, de videó már készült belőle, a megjelenés pedig az év végén esedékes.

Hirdetés

A 3DMark aktuális verziója meglehetősen teljesnek tekinthető, gyakorlatilag minden API-ra kínál valamit, de a héten a Microsoft bejelentette a DirectX Raytracinget, amire a Futuremark természetesen tervez egy tesztet, ami a Time Spy tartalmait hasznosítja újra, illetve egészíti ki.

Az egész teszt a valós idejű visszaverődések realisztikus feldolgozására lesz felépítve, így megmutatva azt is, hogy mire képes szimplán a raszterizáció, illetve mit lehet elérni, ha némelyik effekt sugárkövetéssel lesz számolva. Minden esetben a legújabb Windows 10 frissítés szükséges majd a program elindításához, ugyanis ebben lesz benne maga a DirectX Raytracing kiegészítés, ami nélkül nyilván nem működik a rendszer. Öröm az ürömben, hogy új hardvereket nem kell vásárolni, amelyik grafikus vezérlő támogatja a DirectX 12 API-t, az valamilyen módon képes a DirectX Raytracinget is futtatni.

A vállalat pár képet is kiadott, hogy látható legyen a sugárkövetés hatása, így alább megtekinthető, hogy milyen a képezés DirectX Raytracinggel és nélküle. Fontos kiemelni, hogy utóbbi esetben egyik effekt sem hiányzik, csak hagyományos raszterizációs futószalagon keresztül, különböző trükköket bevetve lesz számítva.




[+]

A tesztprogram megjelenése még messze van, a Futuremark reményei szerint az év végére lesz kész, de pontos dátumot még nem mondtak.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények