- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
válasz Robi BALBOA #8 üzenetére
Ahogy mondod.
-
kikikirly
senior tag
-
kikikirly
senior tag
Úgy kell a fenének.Elképesztően nagy az olló a statikus és a dinamikus elemek között, ez az egész Ray Tracing móka tovább növeli az ollót a statikus elemek felé.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
-
kikikirly
senior tag
Napot Ray Tracing-es mókával se tudod kilőni. Többi fényforrást meg be lehet állítani előre(ahogz te is mondtad).
Akkor lenne valami értelme ha nem kellene a fejlesztőknek mókolni vele, elég lenne egyszer megírni a ,,fény-árnyékgeneráló" motort, azt a berendezések, nap helyének stb-nek megfelelően ő elvégzi a többit.E helyett ez a vacak még több utómunkával jár.#32,Abu
Boldog vagyok...[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Mind igaz amit írsz.Nekem tényleg csak a sorrenddel van gondom. Particle alapú fizikát sokkal szívesebben látnék a játékokban mint ezt.Grafika már most is elég fotó realisztikus/valósághű beleértve a fényeket, am fizika,animációk mennyisége stb minden ami dinamikus elem, mérföldekkel le van maradva nyers grafhoz képest.Hátrány ledolgozásához nem ez kellene hogy az első lépés legyen.Ugye a játékok költségvetése is véges...
Szerk. Particle meg egyéb fizikához Ray Tracingnek semmi köze. Nvidia GPU PhysX megvalósitotta több éve amire vágyom,csak az egy zárt rendszer, fejlesztők sebességvesztés miatt kerülik a zárt middlewarok használatát.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Jó de ha a Ray Tracingre van igénye a fejlesztőknek(Abu irta hogy erre van igény, fizikára nincs, am sajnos a valóság őt igazolja vissza).Mind kettő plusz pénzbe kerül(ez a Ray tracing móka egyáltalán nem tűnik olcsónak,főleg az elején hisz trükközni kell a hardverek véges számitási kapacitása miatt).Miért nem a fizikát választják?Ray Tracingből már van Tech demó.Csinálni kéne fizikából is Techdemót, szerintem a játékosok döntő többsége fejlettebb fizikára szavazna.
Egyszerűen rossz irányba halad az egész iparág.Én így látom.[ Szerkesztve ]