Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Hobby elektronika
- Home server / házi szerver építése
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Otthoni időjárás-állomás
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wednesday
őstag
Egyrészt lehet, bár én sose tettem. Alapból normálon van a játék sebessége, lehet lassítani és gyorsítani is.
Másrészt azért nem lövi el, mert a valóságban sem tudja. A régi részekbe ez nem volt leanimálva, figyelembe véve. Ott a labda mozgás sem volt megcsinálva, csak pörgött magában a labda. A játékosok és a labda díszlet volt.
Ha nem jön ki a lépés nem tud rálőni, ha nincs rúgó távolságban a labda nem tud rálőni, ha irányváltás lövés van, akkor sem tudja rögtön rálőni.
Egyik nagy hiba sprintelés közben nyomni a lövést. Mert ilyenkor messzebb van a labda. Ilyenkor lehet késés, még "odaér" A játékos a labdához, megtudja lendíteni a lábát stb.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A véleményt többféle formában el lehet mondani. A te regisztrációd azért él, mert a normális véleménynyilvánítás módját választottad. Sose tiltottunk ki érte, és sose kaptál szankciót. Kulturált hsz-eket fogalmaztál meg mindig. Aztán a vita kialakulása egy másik kérdés, de a kulturált vita az rendben van.
A meg nem nevezett fórumtag korábbi nickje azért szűnt meg, mert ő más utat választott. Nem is tért le róla. -
Nálam volt a két csúcs-APU és a két öreg Pitcairn, így csináltam néhány tesztet. FIFA15 DEMO, 1920×1080, Rendering: High. MSAA ott volt bekapcsolva, ahol fel van tüntetve. Egy félidőt játszottam a kezdőrúgástól a lefújásig, lassítást, közeli képeket nem skippeltem ki.
A10-6800K + Radeon HD 7850 2 GB:
Frames: 37032 - Time: 387390ms - Avg: 95.594 - Min: 42 - Max: 116 -- MSAA 4×
Frames: 54403 - Time: 421906ms - Avg: 128.946 - Min: 60 - Max: 170
A10-6800K + Radeon HD 7870 2 GB:
Frames: 40535 - Time: 384485ms - Avg: 105.427 - Min: 50 - Max: 128 -- MSAA 4x
Frames: 67973 - Time: 493313ms - Avg: 137.789 - Min: 68 - Max: 204
A10-6800K + IGP 2400 MHz-es RAM-okkal:
Frames: 13586 - Time: 314234ms - Avg: 43.235 - Min: 15 - Max: 53
A10-7850K + Radeon HD 7850 2 GB:
Frames: 44829 - Time: 519750ms - Avg: 86.251 - Min: 33 - Max: 114 -- MSAA 4×
Frames: 43963 - Time: 344610ms - Avg: 127.573 - Min: 63 - Max: 166
A10-7850K + Radeon HD 7870 2 GB:
Frames: 45127 - Time: 479938ms - Avg: 94.027 - Min: 40 - Max: 125 -- MSAA 4×
Frames: 47611 - Time: 367609ms - Avg: 129.515 - Min: 69 - Max: 161
A10-7850K + IGP 2400 MHz-es RAM-okkal:
Frames: 19363 - Time: 435531ms - Avg: 44.458 - Min: 20 - Max: 59
Ebből le lehet vonni a következtetést: a FIFA 15 az Ignite ellenére semmit nem profitál a Kaveri modern és "konzolközeli" felépítéséből.
-
b.
félisten
válasz
#55157760 #63 üzenetére
AZ oldalt ne járasd le kérlek, főleg ne alaptalan dolgokkal. Évek óta tagok vagyunk, nem volt soha abból probléma ha valaki kulturáltan nyilvánította ki a véleményét akár személyes jellegűt is.
A dologhoz kapcsolódóan szerintem inkább annyi a gond, hogy Abu szakmai oldalról tudja csak nézni, nem pedig felhasználói oldalról. Ez egy fajta csőlátás. Amúgy meg bízik a technológiában, elhiszi azt, amiben lát realitást, pedig lehet, hogy éppen az is csak marketing bullshit., amit a fejlesztők megmagyaráznak és elképzelnek, de aztán a programozók vagy a játékkészítők ellentmondanak, vagy kénytelenek ellentmondani, mert a pénz nagy úr ( multiplatformok) Éppen egy terv, ami elméletben nagyon szépen működik, de a valóság rácáfol ilyen vagy olyan okokból.
Úgy is mondhatnám hogy egyfajta naivitás talán. Bár az is lehet hogy idővel igaza lesz, mert szerintem azért nagy fokú tudás van az írásai mögött, még ha a jóslás nem is az erőssége -
sad_Vamp
őstag
válasz
#55157760 #63 üzenetére
nem konkrétan a cikkről írtam, hanem általánosságban a "gyagyi az aktuális (next) gen konzol" témáról. Hogy Abu mennyit téved, vagy mennyire informál fére (és hogy szándékosan, avagy akaratlanul) az számomra nem téma. Azért ha másik oldal szemszögét nézzük, a sok marketing hablatyból nem mindig lehet kihámozni az igazságot (főleg úgy ha kaptunk is valami támogatást a cikk megírásához). Sajnos ilyen módon működik a világ nekem is szükségem lett volna reviewre a termékünkről (nem IT szektor). Term. valódi nem befolyásolt cikket szerettem volna, a helyzet az h iylet ma lehetetlen. Megmondták hogy X € és azt írnak róla amit csak akarok. Na már most lehet akármennyire is tisztességes az ember, ha már pénzt ad valamiért (mert ugye nem elég ha cikkirónak rendelkezésére bocsájtja az adott dolgot) akkor azért elvárja hogy ne húzzák le a fekete földig a termékét, ami szerintem érthető, de megöli hiteles újságírást.
-
-
sad_Vamp
őstag
Azt én ezért így ennyire nem állítanám. Szerintem a hypotetikus lehetőség igen is megvan a nextgenben. A probléma gyökerét sokkal inkább ott látom, hogy senki nem mer/akar bátran úgy programozni rá ahogy kellene (GCN, HSA, párhuzamosítás mittomén mik). A fejlesztők ezt kérték, a kiadók meg gondolom nyomják, hogy de multi-platform legyen ám! Aztán ebből vannak ilyen fél megoldások (pc fele annyi animáció, konzol félig kihasználva), ha ez így marad valószínűleg keresztet is lehet vetni a jelenlegi új konzolokra. Majd a PS6 vagy 7 környékén talán már fognak merni/tudni/akarni így programozni, de az ennek a gennek a szemszöögéből már édes mindegy lesz (főleg hogy akkor már ezt a PC-k is fogják tudni nagyon nagy valószínűséggel).
-
_kovi_
aktív tag
Amit még hiányolok, az az, hogy mintha lelassult volna a játék.
Ha megnyomom pl a rúgás gombot nem azonnal rúg, hanem 1-2 tizedmásodperccel később.
A játék sebessége meg lassú. Lehet ezt gyorsabbra állítani? Úgyértem pörgősebbre.. -
Én is úgy állok a gépekhez, mint te, hogy az exkluzívok miatt muszáj a PS4, viszont a multiplatform játékokat nem tudom, melyiken toljam majd.
A helyzet az, hogy ha most egyszinten van egy erős gamer PC a PS4-gyel, akkor az évek során, amennyivel jobban megtanulnak majd fejleszteni és többet kihozni a PS4-ből, az közel sem lesz akkora fejlődés, mint amennyire fejlődik majd pl a videókártya piac a PC-n, így szerintem évről-évre egyre jobban le fog maradni a PS4-en megjelenített grafika a PC-s verzióktól.
-
Peat;)
veterán
válasz
Citroware #47 üzenetére
Egy ideig, ahogy mindig is, lesz fejlődés a konzolon is. Azt hogy mennyi nem lehet tudni, a ps3-nál pl rengeteg fejlődést értek el. Én akkora ugrást személy szerint nem várok, de annyit igen ami még mindig elég arra hogy igényes játékokat készítsenek megjelenésügyileg is. A forradalom nagyon odébb van még szerintem, de ez a pc-re is igaz. Ezért a tartalomra kellene koncentrálni, nagyon sok játék jön, de ezek 90%-a termék inkább mint játék, remélhetőleg majd meglesznek ezen generáció nagyjai is minél előbb. Megjelenésügyileg szerintem felesleges pc és konzol között különbséget tenni, egyik sem jobb a másiknál annyival bármely programban hogy az jelentős jelzőt kapjon, szerintem.
-
A kíváncsiság kedvéért levettem a 60fps limitert, hogy vajon mennyit megy az erős de egyáltalán nem csúcskategóriás, és egyáltalán nem megfizethetetlen gamer PC-men, hát mindent maxra tekerve TV közvetítéses nézetből játékmenet közben 155FPS-t produkál átlagban, de amikor pl gólöröm van, tehát közelről mutat mindent, "leesik" 80 FPS körülre, de a legalja, amikor betöltötte a pályát, volt egy kis megingás, mert egy-két pillanatra "csak" 62-63FPS volt...ez volt a minimum.
Ebbe belegondolva, rendkívül jól optimalizálták. -
válasz
#55157760 #46 üzenetére
Írtam is Abu-nak a múltkor privit ezzel kapcsolatban (nem válaszolt), mert nem értem, hogy ha olyan sokkal többmindenre képesek azok az új konzolok, akkor miért nem festenek jobban a konzolos játékok a PC-s portoknál. És most ne menjünk bele ezekbe az említésre sem méltó hajszálnyi különbségekbe. Ráadásul ennek a FIFA-nak tényleg még csak nem is olyan nagy a gépigénye. Nem nagyobb, mint bármely más jó grafikával rendelkező játéknak. És mindezt elfogultság nélkül, sőt, igazából én PS4 párti lennék, mindenképpen akarok venni, csak ezekből a tényekből a teljesítmény terén korai elavulást következtetek...hiszen ha már egy mai még csak nem is méregdrága közép-felső kategóriás PC-n ugyanúgy mennek a top játékok, akkor 1-2 év múlva mi lesz. Ugyanúgy-e egyáltalán? Csak mert sok játék esetében fixálják konzolon a 30fps-t vagy csökkentik a natív felbontást 1080p alá.
-
Abu: és skálázódik? Tehát egy fizikailag 8 magos gépen hajlandó gyakrabban kiszámolni az animációkat, vagy ugyanúgy 30 animáció / 60 frame?
-
Egon
nagyúr
Hogy mi tart vissza? Egyrészt érdektelenség (a Fifa10-zel játszottam utoljára a sorozatból, pedig már az első Fifa-t is kipróbáltam anno; a legtöbbet talán a Fifa99-cel és a World Cup 98-cal játszottunk), másrészt perpill. lakásfelújítás miatt szanaszéjjel van a gépem, otthonról max. tableten tudok netezni, azon meg nem lenne igazi a demo...
Amúgy csak technikai szempontból érdekel a gpu-igény. -
_kovi_
aktív tag
Sziasztok,
A nagy Fifásokat kérdezném, hogy régebben, a fifa '98-ast és a 2000-et is billentyűvel játszottuk.
Azóta nem játszottam fifával, néha megpróbáltam ismerősnél kb 5 percre egy kontrolellel, de nagyon ratyi.Ezeket az új Fifákat nem is lehet billentyűvel játszani?
Köszi
-
Dagidög
senior tag
Nem hasonlóan volt megoldva a Bioshockban a tárgyak animációja? Pl. arrébb löktél valamit, levertél egy tárgyat az asztalról, kihúztad a fiókot, stb. Nekem ezek az animációk akkor darabosnak tűntek (fix 60 FPS mellett).
-
sad_Vamp
őstag
hát ezzel a művelettel szépen alávágtak az AMD-nek ha jól értem.... Vagy ha APU van a gépben azt úgy használja mint a konzoloknál?
Megint az lesz, hogy az AMD kitalált valami egész jót, de mindenki elkaszálja, majd amikor a Zintel kitalálja valójában u.a. de más néven akkor majd mindenki arra kezd fejleszteni? Nagyon elk**vult ez az ipar is. -
pakriksz
őstag
-
Peat;)
veterán
Akik megijednének a cikk láttán: A játéknak egyáltalán nincs nagy gépigénye, a mai játékokhoz mérten még visszafogottnak is mondanám. Legalábbis ha az én x éves processzoromon, 3 éves vga-mon reccenésmentesen fut az amire tavaly még azt állították nincs olyan erőmű pc oldalon ami elbírná, akkor nem mondanám erőforrászabálónak a dolgot. A mai játékok között semmiképpen sem, és mihez hasonlítsuk ha nem a maiakhoz, hiszen tavaly még forradalmi evolúciónak állították be a programot.
Annak ellenére hogy a cikk sorai között a gőgös magyarázkodás is érződik, le a kalappal hogy lehoztátok. A játék demo ellenére meglepően simán, bugok nélkül fut. Idén nem vásárolok konzolt ennek köszönhetően. Ez egyben magyarázat arra más konzolportokat miért rontanak el...igazuk van, teszem hozzá. De egy ideig még el lehet lenni a konzolok és azoknak a játékárai nélkül szerencsére.
-
Most akkor mégsem lesz világvége PC-n?
-
javorb
csendes tag
A probléma inkább ott van, h mikor elindítom, összenyomott képaránnyal megjelenik Messi és ott vége is: "EA FIFA 15 működése leállt". Csak nem megint gondoltak a közép-európai nyelvekre.....?
-
Zsohi
őstag
Ezt nem állítanám. A haverommal akivel játszom a FIFA-t nem egy erőművel rendelkezik még is megy neki a játék a natív(1080p) felbontáson magas beállításokon, élsimítás nélkül stabilan 60 FPS sebességgel(Phenom II 840 és HD5770, órajel emelések nélkül). Az irányítás meg akkor probléma, ha billentyűzettel próbálsz játszani.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lényegében igen. Tehát van egy mozgásfázis, és azt két képkocka erejéig használja fel. Aztán a következőt megint. De maga a jelenet frissül, tehát ez az egész csak a mozgásra vonatkozik, így más elemek az új képkockán már szintén újak. Illetve ez csak a PC-re vonatkozik. Konzolon mind a 60 jelenet új mozgásfázist kap.
De ez nagyon jó trükk. Nagyon nehezen észrevehető.
Nyilván nem marad ez örökké így. Idővel elterjednek a nyolcmagosok, vagy PC-be is át lehet hozni az IGP-s számítást.Szerk.: Tulajdonképpen elvi működés szintjén igen. De a FIFA 14 után, még így is extrém mértékű lesz a PC-seknek a fejlődés.
A FIFA2010 után neked pláne más lesz.
-
DigitXT
félisten
Erről az optimalizációról valami képkockás illusztráció nincs?
Ugye nem jól értem, hogy ugyan 60 fps képfrissítés mellett fut a
játék, de valójában csak 30 mozgásfázist rajzol ki? Gáz lenne...De maga a jelenet frissül, tehát ez az egész csak a mozgásra vonatkozik
Azaz a kamera mozog, a labda repül, csak a játékosok darabosak?
Hát: érdekes; meg kéne nézni élőben. (A konzol pont nem érdekel.)szembeötlő lesz a PC-seknek a fejlődés
Nem játszottam a 14-gyel.(Talán utoljára a 2010-et vettem meg.)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Rá van írva a dobozra, hogy kell neki egy négymagos. Ez nem atomerőmű, de igen extrém mértékben emelkedett a gépigény. A több számítás ezzel jár.
Igazából PC-n is azt kapod, amit a konzolon, csak a PC-s port nem számol új animációt minden jelenethez. A gyakorlatban nagyon oda kell figyelni, hogy ezt észre is vedd. Főleg azután, hogy a FIFA 14 mennyire rossz volt. Ahhoz képest még ezzel a kis limittel is sokkal jobb a PC-s verzió.
-
BlackSoft
addikt
"Jól sikerült az Ignite motor átültetése PC-re"
Eddig amit olvastam visszajelzéseket róla: Atomerőmű kell neki, konzol szintű grafika, irányítás pont akkora szutyok, mint az 5 centes konzolportoknál...
-
drlovi
aktív tag
Remek
Sokan már megvették a Pentium G3220 ast , mert eddig a Fifának nem kellett erőmű. Lehet majd hamarabb váltani i5 re.
-
Zsohi
őstag
Érdekes és a demo láttán gondolni se mertem volna ilyen trükkre. A korábbi FIFA részek nem futottak tükörsimán, lehetett neked +500 képkockád akkor is borzalmasak volt az apró akadások és a közeli képeken meg követhetetlen volt az animáció... Ellenben a 15-ben PC-n megváltozott minden, kisimult a játék, a közeli felvételeken bármilyen gyors mozgás is tökéletesen sima.
Ami számomra már csak a hab a tortán, hogy végre eltűntek textúra ütközési hibák. Nincsen egymáson átsétáló játékosok és végre a mágnes effekt eltűnt
-
gianni85
veterán
na akkor egy évig tartott a konzol előnye... már ami az EA sportjátékokat illeti
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony PlayStation 5 CFI-1216A lemezes PS5 eladó
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Silverstone st1200-pts tépegység
- HP ProBook 440 G7, 14" HD, I5-10210U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia ( OLVASD VÉGIG)
- Dell Latitude 7490, 14" FHD Érintőkijelző, I7-8650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, Számla, Garan
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC