Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48613632
törölt tag
Fuhh, most végeztem vele. Elég morbid volt, de tetszett. A végén azért néztem, hogy mit kell csinálni. Kénytelen voltam elővenni a youtubet, mire rájöttem, hogy
semmit -
arc82
tag
Ilyen indie gamek kellenek,izgalmas volt végig és eredeti.
-
AMD_ok
őstag
Most a Brothers Tale jatek PC-re 1,64 angol font, akinek megeri, most tenlyeg olcso:
-
dudikpal
senior tag
Érdekes ez, én ahogy végigvittem, kis ülepítés után elkezdtem keresgetni fórum után, ahol beszélgetnek a játékról.
Nem kész magyarázatért, hanem mert ez a játék kitárgyalásért kiált.
Az smafu, hogy a készítők hagyják a gémert képzeljen bele amit akar, hiszen neki(k) valamire gondolniuk kellett, hogy ez az egész világ így nézzen ki!"De a disznó nem, az megtámad. Miért?" - Abban volt az a féregizé. -
Weareus
addikt
Szeretném megkérdezni - mivel jókat hallottam erről a játékról -, hogy mennyire lineáris, ill. mennyire bonyolultak a fejtörők? (Pl. egy Machinariumhoz képest mennyire gondolkodtatóak?). Az újrajátszhatóság miatt kérdezem.
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
Az a baj, hogy túl sok mindent nem lehet írni róla, mert konkrétan nem tudunk semmit, semmi lényegi dolog nem derül ki, ezért is nagy WTF az egész játék.
Szerk:
Mondjuk a játék egy-két pontján én simán azt hittem, hogy a befejezés az lesz majd, ahogy elkezdtük a játék. Az a gond, hogy ebbe aztán tényleg bele lehet magyarázni mindent, de talán pont ez a játék lényege, hogy mindenki másra gondol, de mivel a fejlesztők nem adnak magyarázatot, így akármi lehet a valóság.
-
.LnB
titán
Azért írtam le ilyen hosszan a gondolataimat, mert gondoltam páran akik végignyomjuk elkezdünk "diskurálni" róla, hátha okosabbak leszünk többen. Erre semmi.
(És most nem rád értem, általánosságban gondolom)
De ha az aktuális CoD részhez beírok valamit, ne adj isten, hogy sz*r. Akkor tízesével ugranak nekem.
-
.LnB
titán
Na némi ülepedés után némi teória vadászat. Nem tudok megoldással szolgálni, de a gondolataim a sztoriról:
-Az biztos, hogy a mind controll a legfontosabb eleme a sztorinak.
-Mi irányítjuk a fiút? Vagy a "húsgombóc" irányítja?
-Lehetséges, hogy mi irányítjuk, de minket is irányítanak? Van a játékban egy pont ami azt bizonyítja, hogy ez is lehetséges. Mikor irányítunk egy "zombit" akivel csatlakozunk a gépre, és irányítunk egy második "zombit".
-Szóval a fix, hogy irányít valaki valamit. És biztos, hogy a főhőst is. Mi sem bizonyítja jobban, hogy az ending megrendezett. Van egy makett bakker arról a jelenetről a játékban! Konkrétan a húsgolyóval pont bele zuhanunk abba a makettbe. Egy szintet esünk le, beszakad a padló. És már akkor pont úgy állunk ott, és világít ránk a lámpa (nem, nem a nap) mint a végén.
Szóval ez egy kísérlet. Az egész megjátszott.Ami engem összezavar az az alternatív ending. Ott kihúzzuk a dugót, a gépből, amire valaki rá van kötve.És a főhős látványosan összecsuklik, vagyis leguggol, erejét veszti. Öngyilkosság? Vagy csak a kisfiú is egy "zombi" akit eddig valaki irányított. Mi. És mikor kihúzzuk a dugót a(z elme) kapcsolat megszakad. Vége.
Ja, csak akkor mire fel a megrendezett kísérlet?-Fontos lenne tudni, hogy az alternatív befejezés az most magyarázat? Vagy egy teljesen már zárás? Láttunk már a történelem során mindkettőre példát (leginkább a filmek esetén).
Ha teljesen más vég az alternatív, akkor: [link]
Ha nem akkor fuck!Akkor nemtom.
Fennmaradó kérdések: -Miért lőnek ránk?
-Vajon a kukacos kór kipusztította az emberiség nagyját?
-Mik azok a gravitációs lökések? Az a létesítmény reaktorja? Az adja az energiát?
-A kisfiú különleges? Mert már a játék elején is követnek a csibék, később a halak. De a disznó nem, az megtámad. Miért?
-Amikor a "csaj a Kör-ből", a vízbe belefújt minket. Akkor vajon ott meghalunk? Vagy csak tényleg képességet kapunk tőle, hogy nem kell lélegeznünk a víz alatt, és "kábel" nélkül tudunk onnantól irányítani másokat. Vagy ott veszi át felettünk a hatalmat a "húsgombóc"?Ennyi. Ebből se derült ki semmi. [link]
-
.LnB
titán
Sokan felhoztátok a Brothers-t példának. Ma szerintem nekiállok annak is.
-
copass
veterán
-
.LnB
titán
Végeztem vele. Pont most. Kell egy cigi.
..de ez mi a f*sz?! [link]
-
oriic
HÁZIGAZDA
Végigtoltam, kimaxoltam. Uh, ez masszív WTF, de imádtam.
-
copass
veterán
szomorú ez, mert ezek a nagy AAA játékok megölik a játékok lényegét. a játékélményt.
szerencsére én úgy látom hogy az indie játékok nagyrésze még mindíg a játékélményt helyez előtérbe. nem pedig azt hogy minél,szebb, jobb, könnyen játszható legyen és nagyobb legyen az eladás...
nekem a kedvenc helyem a ludum dare vagy itch.io. -
Bandi995
aktív tag
Nagyon érdekel, de nem vagyok hajlandó ennyit adni érte. Mivel denuvo, nem lehet sehonnan megszerezni se, úgyhogy marad a várok és majd lesz valami történet. Ennek a pénznek a feléért is elgondolkodtató. Megadom neki, hogy csodaszép, művészi, látszik rajta, pont ezért is érdekel, de akkor se lehet ilyen rövid játékot ennyiért adni.
-
.LnB
titán
válasz
- = Zk = - #39 üzenetére
hát hogy az emberek khm khm mert már gondolkodni, és elképzelni dolgokat is lusták. De ez nem az én véleményem, csak hallottam, meg az "Azonos című" könyv alapján tudod..
Mert oda jutottunk ma már, hogy ez negatívum. Ami egy kis kreativitásra serkentené a játékost, akár a játékos agyát.
-
.LnB
titán
válasz
- = Zk = - #31 üzenetére
A választ tudod.
De igen, leírni nem szabad mert azért bünti jár.
-
copass
veterán
válasz
waithEard #36 üzenetére
üdv a valóságban!
a negatív vélemény tények nélkül a bulvár szintet ütik meg. arra meg ott a blikk.
azért mert valaki hangosan és kitartóan hangoztatja negatív véleményét, attól még az nem biztos hogy valós tényekre van alapozva. simán csak feltünő.
a metacritic-en xbox-on az év játéka...mikor jött ki? 1 hete? köszike. -
copass
veterán
válasz
waithEard #34 üzenetére
ugye most csak trollkodsz?!
egy AAA csúcs rpg-t hasonlítunk össze egy indie játékkal? wtf?!
csak a tisztánlátás végett, hogy mennyire értelmetlen az egész összehasonlítás...
cd projekt red (330 alkalmazott) vs playdead (25 alkalmazott)ez nem a sherwoodi erdő ám robin!
de én nem kötök érzelmeket élettelen tárgyakhoz, pláne bitekhez nem!
ezek tények. legyen negatív véleménye, nekem is van sokszor. de én meg is tudom indokolni.
ez pedig nem érv, hanem sima mezei xarozás. -
waithEard
őstag
Szerintem te nem tudod elviselni, ha valakinek más a véleménye. Miért ne hasonlíthatná a Witcher-hez, ha a tartalmat és a fejlesztésre fordított időt nézi? Elég jól elmagyarázta, hogy miért nem teszik neki a játék, te pedig szépen felhúztad magad azon, hogy valaki az imádott gámáról így mert nyilatkozni. Ez pedig nem jó dolog.
(Amúgy én nem ismerem a Witchert, de a Limbot végigtoltam, és nem volt rossz, de azért nem ájultam el tőle.) -
copass
veterán
válasz
waithEard #29 üzenetére
nem a negatív vélemény a probléma, hanem az hogy egy witcherrel példálózott.
az inside, a limbo következő része mondhatni.
egyedi játékmenettel, látványvilággal,sztorival nagyon komoly nevet szerzett magának és most is maradandót tettek le az asztalra.
xarozni meg mindenki tud. -
Ghard
őstag
Sajnos nekem sem tetszett igazán, pedig a Limbo-t nagyon szerettem.
Mindig lehet tudni merre kell menni, mit hova kell húzni és közel sem csap annyiszor arcon a halál, mint az elődben.
Csak az ending miatt nem éri meg végigjátszani.
Spoiler nélkül: a játék rád bízza, hogy mit gondolsz bele a végébe.
Van titkos befejezés is, amit segítség nélkül majdnem lehetetlen megtalálni, persze választ igazán ez sem ad. -
- = Zk = -
félisten
" túl sok mindent bíz a játékos képzeletére; "
ez miért kontra?! -
waithEard
őstag
válasz
Dark Archon #16 üzenetére
Szerintem nyugodtan formálhatsz negatív véleményt, legalábbis ilyen módon, nem volt ott semmi pökhendiség. Semmi problémát nem látok benne, elfér a fórumban. Egyébként én sem értek egyet veled, de megértem a nézőpontodat.
Sajnos egyre erősebb ez a tendencia, hogy az ellenvéleményt el kell taposni... -
acura
tag
óóó, hogy...
DENUVO-s lett PC n. Tudom-tudom itt éppen konzol a téma.
Remélem hamar lemegy 10eurora. -
Jhonny06
veterán
Nem tud valaki ilyen hasonló 2D-s, sztori alapú játékot PS4-re? A Limbo-n kívül.
-
lorcsi
veterán
huh..de szép játék !!
-
Ezzel az erővel azt se fontos közölni, ha valami tetszik. Gondolj bele, ha moderálnák a játékoknál is a negatív véleményeket és csak a pozitívak lennének, minden játék ku**a jó játék lenne. Tulajdonképpen szintén nem fontos reagálni akár pozitív, akár negatív dolgot írok, mégis megtetted. Pedig ez egy fórum, erre való szvsz.
-
Šolaire
veterán
Limbo zseniális játék igazi élménybomba. Utóbbi időben csak a Brothers tudta nálam felvenni vele a versenyt. Tesztet olvasva ez a game is jól sikerült hétvégén lehet kipróbálom.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Spoiler aktiválva a topikban.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
CriticalHit #21 üzenetére
moderátor ki tudja.
-
thrill
tag
válasz
Dark Archon #16 üzenetére
Lehet véleményed persze. De őszintén szólva mit vársz, hogy valaki megveregesse a vállad? Minden játékhoz kommentelsz, ami nem tetszik? A gond az, hogy tök pökhendi hangnemben puffogtál, egy olyan játéknál, ami abszolút nem érdemli meg a kritikád, mert ha kicsit objektíven látnád a dolgokat, akkor láthatnád, hogy annak ellenére, hogy neked nem tetszik, mennyi effort lett belepakolva. Ennek tetejébe nyilvánvalóan fals hasonlatokkal támogatva az "igazadat". Ez a gond....
Ugye azért az nem baj, ha másnak tetszik, ha neked nem?
-
válasz
Dark Archon #16 üzenetére
Nem, nem az a gond, ha valakinek rossz véleménye vagy negatív érzelmei vannak valamivel kapcsolatban. Én azt nem értem, hogy aki valamivel így áll, akkor miért tartja olyan fontosnak közölni, hogy ez neki nem tetszik. Rengeteg játék van, ami nekem nem jön be, de ezt elintézem annyival, hogy magamban elkönyvelem. Miért lett manapság olyan fontos, hogy a negatív véleményünket közöljük?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
CriticalHit #17 üzenetére
azé' ez az utolsó mondat nagyon durva spoiler... én már végigjátszottam, de sokak örömét veszed el vele, szerintem szerkeszd/szedesd ki inkább...
-
CriticalHit
addikt
válasz
Dark Archon #1 üzenetére
Használd a fantáziádat. Sokkal nagyobb élmény, mint amikor mindent a szádba rágnak és vezetik a kezed. A Limbo óriási élmény, feledhetetlen hangulat a maga borzasztóan nyomasztó világában.
A Brothers: A Tale of Two Sons is Mestermű, pedig nem a történet teszi azzá Ahogy a kezdeti vidám, színes, viccelődős világ fokozatosan átalakul egyre véresebb, komorabb, nyomasztóbb környezetté és történetté, majd eléri a játéktörténelem számomra minden idők legszomorúbb részét máig könnyeket csal a szemembe.(amikor eltemeted bátyádat) [ Módosította: radi8tor ]
-
Most nem ez a lényeg, mert kis csapattal is lehet jó játékot csinálni. Egyik remek példa a Brothers: A Tale of Two Sons. 5 óra alatt végig lehetett vinni, de valami hihetetlen megható volt az egész történet.
Ezzel szemben a Playdead csinált a valóban jó Limbo-hoz hasonló, de még elvontabb valamit. Persze, biztos van, akinek ez jön be... attól még formálhatok véleményt, mert az negatív, nem?
-
RyanGiggs
őstag
Nemrég játszottam ki a Limbo-t, amikor ingyenesen elérhető volt a Steam-en. Nekem tetszett, aranyos kis játék volt. Egyszer végigvihető kategória. Ezt az újat is majd kipróbálom, ha ingyenes lesz! 20€-t semmiképp nem adok ki érte!! Picit túlárazták szegényt.
-
Jhonny06
veterán
Szerintem nem vészes a 4k 4 óráért, ha élményt ad. Gondoljunk csak a Journey-re, ami kb. 2 órás. Ennél olcsóbban meg már nem nagyon lehet adni egy játékot. A PS4 hiánya kár, pedig megvenném azonnal. Olvastam, hogy eléggé Xbox-ra helyezték a hangsúlyt, szóval egy darabig még biztos nem lesz.
-
sz_abika
addikt
Nem igaz már hogy PSre nincs és streamelni kell a nappaliba Steammel
-
.mf
veterán
válasz
Dark Archon #1 üzenetére
Valamelyest egyetértek. A Limbonak is nagyon tetszett a képi világa, de egyrészt a teljes történet-nélküliség egy kicsit zavart, másrészt és sokkal jobban viszont az, (s ez egy kicsit messzire vezető téma), hogy mennyire könnyelműen veszi a halált. A Limboval bármi előismeret nélkül találkoztam, benne volt egy filléres bundle-ben, amiből elsősorban más érdekelt, de a képi világa nagyon megtetszett, telepítettem, elindítottam. Megyek-megyek, jön szembe valaki, na, hátha valami dialógus, hogy mi történik; de egy másodpercen belül valami óriásfullánk lecsap rá, lecsukódik a szeme. Aztán sorra halnak meg különböző lények. Majd én is valami csapdát elrontok, meghalok, de már indulok is újra egy képernyővel visszább, mintha mi sem történt volna.
A játékok, ahol a halál előkerül, sajnos nagyon félvállról veszik, főleg, ha osztogatásáról van szó. Aki látott már valóságban halottat, tudja, hogy kicsit másképp megy a feldolgozása; és saját szemmel látni halált még rosszabb lehet; ölni pedig? Egy kutatás szerint a 2.VH-ban a katonák 60%-át nem vitte rá a lélek, hogy mást megöljön, sokan el sem sütötték a fegyverüket a harctéren. Ennek ellenére most igazából csak a Longest Journey ugrik be, ahol a főszereplő traumaként, lelki válságként éli meg egy másik szereplő halálát, akit amúgy nem is kedvelt.Ja meg: francért platformerek ezek, utálom a műfajt, sosem voltam jó az ilyen ugri-bugris játékokban. Lett volna inkább point-and-click kalandjáték, logikai fejtörőkkel, akkor nem csak a képi világ, hanem a játékélmény is jobban tetszene.
-
thrill
tag
válasz
Dark Archon #5 üzenetére
Plusz érdemes megnézni, mekkora brigád készítette a két cuccot (Witchernél csak a movie csapat volt akkora, mint ahányan pl. a Limbon összesen dolgoztak), valamint a büdzsé is teljesen más kategória.
Olyan, mintha filmeknél a Moont vetnéd össze az Independence Day-jel. Ráadásul akinek az előbbi témája jobban tetszik, annak hiába magyarázod, hogy a másik jobb, ha az nem jön be neki. Egyet viszont nem értek. Ha neked nem tetszik és még láthatóan fogalmad sincs semmiről, akkor miért nem maradsz inkább csendben? Ennyi a fölös energia?
-
copass
veterán
válasz
Dark Archon #5 üzenetére
ez egy ilyen stílus. nem te vagy a célközönség. de attól még jó. akár a limbo. ami zseniális. de mondhatnám a thomas was alone-t vagy braid,stb.
-
válasz
Dark Archon #5 üzenetére
Nem kezellek le, gondolom a BF4-ről jókat lehetne veled beszélgetni. Egyértelmű, hogy ez a játék nem neked készült, nem talál meg téged se a játékmenete, se a története.
-
-
-
copass
veterán
válasz
Dark Archon #1 üzenetére
pont ez a lényeg, hogy nincs szájbarágva semmi.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Dark Archon #1 üzenetére
PC-re is megjelenik holnap.
-
Fura dolog, hogy ehhez kellett 6 év. Végignéztem a végigjátszást, a sztori még nagyobb nulla, mint a Limbo. Legalább mondjuk erre nem kell pénzt kidobni, mert nincs PC-re. Mindenesetre mind a fejlesztési idő, mind a játékidő, mind a történet egyenesen nevetséges egy Witcher 3 mellett pl. Rühellem az ilyen "gondolj, amit akarsz" játékokat, pedig alapvetően szeretem a rejtélyes dolgokat, ha kapok némi magyarázatot vagy legalább valami támpontot, akármit (pl. Alan Wake).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
gp A dán illetőségű Playdead hat év után új játékkal állt elő: egy furcsa, rideg világban egy kisfiú sötét dolgok nyomába indul. A Limbo készítőinek új játékához nem is kell több, mégis remekműnek tekinthető.
- Eladó Nintendo Switch Oled, CFW, 256gb Nintendo sd kártya.
- Playstation 3 4 Ps3 Ps4 Xbox One / Series Eredeti Játékok Játéklemezek
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch Lite 32GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Nintendo switch oled LEÁRAZTAM!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest