Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    válasz Firestormhun #389 üzenetére

    ''Jelen állás szerint mindkét hardver unified shader működésű lesz.''

    Hmm...a G80 az NV szerint nem US, kulon feldogozo egysegek vannak benne VS, GS es PS-re is.

    ''Az ok ,hogy DX10-nek nem feltétele unified shaderes hardver, csak az érdekel hogy....''

    Igen, az API-nak az a lenyege hogy az aplikacionak mindegy legyen milyen vason fut. Csak az API altal elerheto funkciokat hivja. A DX fuggetlenseg pedig annyiban igaz hogy vannak funkciok amiket hardverileg megkovetel az API (mert mashogy nem lehetne biztositani), de a shader egysegek szama es tipusa nem tartozik ide. A DX-nek mindegy hogy egy kartya mondjuk 48 shader-ebol 8 allandoan VS-ken, 8 GS-ken es a maradek 32 PS-kent dolgozik vagy hogy barmelyik elvegezheti mindegyik funkciot. Az a lenyeg neki hogy visszakapja a kartyatol azt amit ker. Es ezt a meghajtotol keri nem a vastol.

Új hozzászólás Aktív témák