Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    válasz Firestormhun #383 üzenetére

    ''Unified shader egységek működése API független? Tehát DX9 alatt is tudni fogja-e a kártya hogy abban a jelenetben épp több vertex kapacitás kell mint pixel és fodítva?''

    A mukodesuk fuggetlen az API-tol, de nem ugy ahogy leirtad. Pont azert amit utanna irtal - nem az API hatarozza meg a hardver felosztast. Az aplikacio megmondja az API-nak mit akar, az API megmondja a drivereknek es a driverek + hardver dolga azt visszaadni amit az API ker tole. Hogy hogyan csinalja az az o dolga. Tehat az API-nak mindegy hogy milyen vas fut alatta mindaddig amig azt kapja vissza amit kell. Egy jo pelda az R600 es a G80 - mindket kartyahoz lesz DX10 meghajto de az egyik hardver Unified Shader a masik nem. A DX10 alatt nem a hardver shader egysegeknek kell egyesitve lenniuk, hanem a shader programoknak amiket a kartya kap elvegzesre. Remelem erthetoen irtam.

Új hozzászólás Aktív témák