Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz Kansas #35 üzenetére

    "hogy lehetne ezt hatékonyan skálázni lefele az NVMe SSD-knél lassabb tárolókat használók számára"
    Sehogy. De nem is kell. PS5 exkluzívoknál nem kell a lassabb háttértárakkal foglalkozni, multiplatform címeknél meg a lassabb XSX-et veszik majd alapul és úgy mindkét konzolon jó lesz. PC-sek meg vesznek egy új SSD-t $60-ért.

  • b.

    félisten

    válasz Kansas #35 üzenetére

    Ott a cikk amit belinkeltem mellé egy képpel a működéséről itt meg egy dev. nyilatkozata. [link] azt is takarja ,a betöltési időt és pályák közbeni adatok mogatását textúrák kitömörítést stb...A kettőt együtt ,nem vagy ez vagy az, az egyikből adódik a másik .. Ez a fejlesztő nyilatkozik ,hogy kompatibilis lesz egy D.S.re optimalizált játék a nem kompatibilis hardverekkel is, magyarul futni fog, csak lassabb töltési és hagyományos textúra kezelési időkkel és túlfutatott adatbekérési sebeséggel mint ahogy most...Gondolom ez egy skálázható megoldás nem végletekben működik... Ha a töltési idők gyorsulásáról és a textúra kitömörítési idő jelentős sebességnövekedéséről és a nagyobb egybefüggő területek kezeléséről beszél akkor gondolom nekünk ez számít...
    A gond ,hogy ugyan az az NVMe eszköz egy boxon 40x gyorsabb míg Pc-n max 3x sebességet lehet elérni a többi bent marad a rendszerben a megfelelő API nélkül...
    A PC-s directstorage nem azonos az Xboxos velocity működésére szabott dologgal. csak abból fejlesztették Pc re...

Új hozzászólás Aktív témák