Új hozzászólás Aktív témák

  • 1tom

    aktív tag

    Meg is jött a válasz a gigatól :

    Dear Tom,

    Thanks again for your mail.

    Since you have done the clean boot, and the situation happens when there's no 3rd party softwares, we are sorry that a further testing or examination to your phone might be required.
    Please contact supplier/retailer (where you purchased the product) for further assistance. We are really sorry for the inconvenience you have with our product.

    Best Regard,
    GSmart

    Goggle fordítóval magyarul (már amennyire jó):

    Kedves Tom,

    Még egyszer köszönöm a levelet.

    Mivel tettél a tiszta rendszerindítást, és a helyzet történik, amikor nincs 3rd party szoftverek, mi sajnáljuk, hogy egy további vizsgálat, vagy vizsgálat a telefonra lehet szükség.
    Kérjük, forduljon szállító / kereskedő (ahol a terméket vásárolta), további segítségért. Igazán sajnálom a kellemetlenségért van a mi termék.
    ( A speedshopban azt mondták, hogy a szoftal nem tudnak mit kezdeni, úgy hogy hagyom az egészet).

    Legjobb Regard,
    GSmart

    Azt hiszem hamar megválok ettől a teltől, és veszek valami mást. Ahogy a speedshop weboldalán található fórumon is írta valaki "57 ezerért ez kezd rossz vicc lenni.. " [link]

    Ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák