- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti (GB206)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Bluetooth hangszórók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
PTM
aktív tag
De GAI vajon azóta se vett robotváltós kocsit?
-
Paxker315
veterán
válasz
Blindmouse #6 üzenetére
fogyasztásügyileg teljesen rendben vannak a DSG-k és a ZF8 megoldása is, hibrid toyotából meg soha nem létezett "nem automata" váltós. Sőt, mai váltóprogramok amúgy a kézi váltós sofőrök túlnyomó részétől takarékosabban tudnak menni. Szvl a fogyasztás pont nem releváns immáron (kivéve a régebbi típusoknál).
szerk: csak fyi, az "ős-dsg" DQ-250-el szerelt csipszelt 2.0 crtdi-s bódém rendszeresen 48-55 liter gázolajat nyakal be 1000 km-en. Szerintem, ez nem egy katasztrofális érték
Szerk 2: ha most kellene elsőautót vadászni, 2007-2008 körüli Toyota Camry HSD. 2M alatt megáll a mutatvány, és egész korrekt a fenntarthatósága.
ami figyelemre méltó: 700ezer km után megkérdezte a tulaj, kell-e váltóolajat cserélni. Nem tudta a szerelő, megcsinálta.
pár cella halt meg az akkupakkban, de cellánként cserélhető, és van belőle dögivel, így néhány tízezer ft-os tétel
ha hozzávesszük, hogy 250-350ezer km-esen 2M alatt megáll. Ideális még kezdőként is, bár a 4.8m hossz, 1.82m szélesség miatt városban sz.r, az átlagos fiat 126-ra méretezett garázsajtón meg nem jut át -
danih
veterán
A magyar 3F szabály helyesen: fordot, fiatot, franciát ne...
Igazi múltszázadi autós-vérpista gondolkodásmód, kimondottan jellemző a nyugdíjkorhatár küszöbén lévő, jellemzően suzuki swift-ekkel és rohadó asztrákkal csámborgó urakra.Egy Citroen C4 GP tulaj, aki imádja a robotváltót és 100k km felett sincs semmi gondja (és ismerőseinek sem, ami, mint tudjuk, mindenkinél marhára reprezentatív minta.)
-
VS461
tag
Főnököm a 4.2-es, V8-as turbódízel Land Cruiser, "céges" verda után döntött úgy, hogy a következő Passatja automata lesz. DSG-t vett, és csak dicséri.
Azóta én is kipróbáltam pár amerikai automatát, Mercitől a Charger Hellcat-en át a Fusion-ig (otthon Mondeo lenne). A legnagyobb ajándék a kúszás, amit már egy Szolnok méretű város dugóiban is mérhetetlen könnyebbség. Viszont a Chargert (a simát is) kivéve lomhák a kézihez szokott embernek, még kézi üzemmódban is. Bennem folyamatosan ott van egy zavaró érzés, hogy "mi lesz már", pedig semmi versenyszitu, csak a megszokott reakciót hiányolom. A Peugeot-m kézi váltója kéne, de nagyon, pedig az ő váltóikat mindenki szidja.
Mindamellett családi/városi autónak automatát vennék mai ésszel, mellé meg egy Mustangot, hatgangos kézivel, csak az íze miatt
-
DEJVID
őstag
Lassan 14 éves lesz a Selespeed 156-osunk, soha, semmi baj nem volt a váltóval.
-
válasz
Mulderpapa #19 üzenetére
Igen, sajnos ezek mind nagy autók, ezért a hossz limit miatt nem férnének be... én is tudnék a nagy szedánok közül találni olyat ami tetszik, pl a felsoroltak közül a cápa orrú Galant szerintem gyönyörű, de sajnos a fizikai határokat nem lehet átlépni
-
Mulderpapa
aktív tag
Nekem már az első autóm is automata váltós volt és annyira megszerettem, hogy azóta is kivétel nélkül mindegyik az.
Opel Kadettal kezdtem, utána volt 2 db B Vectrám, Daewoo Leganza, Mitsubishi Galant, most meg egy Audi A6.
-
-
Viszlát
addikt
Köszönhetően a meglebegtetett luxusadónak, az Accord ára is meredeket zuhant pár éve, azóta se tért magához, de nem kisautó az biztos.
Amúgy a tiédhez hasonló csodához lehetett szerencsém egyszer egy ismerősnek tesztvezetett Astrában, írtad is a bejegyzésben az Easytronic váltókat, szóval meg tudom érteni a kínodat. Én csak negyed órát vezettem, de bőven elég is volt.
-
-
Viszlát
addikt
A hagyományos automata váltók között is van ám olyan, aminek nem ilyen hosszú a reakcióideje, csak nyilván nem ebben az árkategóriában. Nem arcoskodni szándékozék a kijelentéssel, de mivel 2006 nyarán én is eldöntöttem, hogy a következő automata lesz (ami két év múlva meg is valósult), rengeteget kipróbáltam vásárlás előtt. A választott Accordban végül olyan váltóra találtam, amivel semmiben nem kell kompromisszumot kötnöm a hagyományoshoz képest.
-
-
myteve
tag
furcsa egy szerkezet ez a Stilo.
Amúgy, ha jól tudom, pont az általad leírt lejtős problémára megoldás a pl. újabb Renault-okban megtalálható automata kézifék, amit az autó mindig behúzva tart, és indításkor automatikusan felengedi... Fura, hogy erre nem gondoltak a Fiat szakemberei, gondolom annyira nem lehet nehéz kivitelezni.
-
-
-
-
Blindmouse
senior tag
Én egy Nissan Altimát vezetgettem kint az usákoknál. Először nagyon fura volt, folyton satufékeztem, de igazából rá kellett jönnöm, hogy sokkal kényelmesebb vezetni. Már csak a fogyasztásukon kellene faragni, illetve jó lenne ha nem kellene böhöm motor hozzá. Jó lenne egy full hibrid autómatát kipróbálni egyszer, az biztos más élményt adna.
-
zoo8800
veterán
Örülj neki, hogy még működik a váltó. A Selespeedről jót még nem hallottam.
A Stilot viszont annál jobban szeretem -
Tálydi
senior tag
A DSG-t és a hasonló dupla kuplungos váltókat még ne szídd, ha csak nem vezettél egyet és az alapján állítod, mert egyébként borzasztó fejlett, és kényelmes váltók.
-
lapa
veterán
vicces volt, odaadták a céges automatás hondát, hogy menjél el innen oda. az első 10 kereszteződésben elég hülyén éreztem magam, akkorra leesett, hogy nem bal lábbal kell (satu)fékezgetni.
-
bambano
titán
F-est soha...
én vezettem próbaképpen automata váltós opelt, ami papíron 15 lóval erősebb, mint az enyém, csak azért nem röhögtem ki vonyítva, mert rokoné volt és nem akartam családi belháborút... ráadásul abban még turbó is lassította a haladást...
egyébként lehet, hogy egy jobb dsg/pdk váltót meg lehetne szokni (a duplakuplungosokat), nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti (GB206)
- iPhone topik
- Építő/felújító topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Elite Dragonfly G3 13.5" FHD+ IPS érintő i5-1235U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Újszerű 17.3" FHD (1920x1080) IPS 40pin 144Hz matt LED kijelző. AUO B173HAN04.9
- Lenovo kezdő laptop (i3 6th, 500 GB, 4 GB) reklámáron! AkciÓÓ!
- Monitor audio RSW-12 sub eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Asus E510M 128GB SSD, 4GB RAM, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest